Gå til innhold

Hvorfor bidra i samfunnet? (Bitter og evig singel mann)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk om å tillegge meg meninger og holdninger jeg ikke har. Det er slik at jeg gidder ikke svare på noe mer på det.

Jeg skrev bare at jeg var slank siden alle trodde jeg var tykk.

Men det er jo typisk da, at menn ikke kan ha en eneste preferanse uten å få slengt i trynet "ja, da kan du takke deg selv for at du er singel". Med en gang en mann har et krav, så er det urimelig et. Ingen kvinner får høre slikt, der er kravene helt legitime om det er så er at mannen må være 182,5 cm høy.

Anonymkode: df7af...c39

Nå er du sur og bitter for at kvinner har krav, men forventer å kunne stille krav selv. 

"Ingen kvinner får høre noe slikt" -- Du er jo en av disse som sier fra, at det er feil som kvinne å ha krav og ønsker, en hel tråd faktisk. 😏

Anonymkode: 33936...ca2

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ingenting kommer til å bli bedre før kvinnen igjen er avhengig av mannen for sin overlevelse. De er det i dag og, naturligvis, men vi har dette vidunderlige statsapparatet som muliggjør å anskaffe mannens ressurser helt uten å en gang snakke med ham. Slutt å finansiere det.

Anonymkode: cd77f...fd0

Jeg tar heller selvmord enn å være avhengig av en mann.

Anonymkode: 8b199...708

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

TS, ikke hør på all svada som kommer fra kvinner her, ja, det er sant du er i en ond spiral, forståelig nok og prøv så godt du kan å ikke verdsett livet ditt på kvinner, selv om dette ligger i oss fra naturen til en viss grad(vi har alle disse behovene som du selv skriver)

Ja, det er mange "normale" menn som får dame, ingen som har sagt noe annet, men de har antageligvis noe å TILBY som ts ikke kan tilby. Det kan være så mangt, kanskje de er ekstremt gode i senga, intelligente, har høy status, eller en kombo av dette.

Som  andre menn her sier, du må ha noe spesielt å tilby for å kunne tiltrekke deg kvinner. Har du ikke et veldig attraktivt utseende å tilby, så må du veie opp med annet, som feks intelligens, god elsker, humor osv. Topp 5% av menn har som regel dette + ett veldig attraktiv utseende

Det holder ikke med å være en "snill og god" mann som bryr seg og  som har orden på livet osv. ,som kvinner her inne sier, dette er bare denne urasjonelle kvinnen -hjernene som prater. 

Hør på rådene fra oss menn her inne som faktisk dater og har med damer å gjøre og "vet" hva fleste damer ser etter. Prøv å være så maskulin som mulig med det du har fått. Tren mye, prøv å øk selvtilliten din(selv om det kan være vanskelig), ha humor....gi litt faen rett og slett!

Kvinner hater menn som syntes "synd" på selv, de kan ikke styre det. Derfor menn som deg får så mye negative svar her på kvinneguiden, selv om jeg er positivt overrasket over at det faktisk er noen hyggelige svar her fra kvinner.

Annet tips er å finn deg en lidenskap eller hobby, men så klart lettere sagt en gjort.

Lykke til!😁

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (1 minutt siden):

TS, ikke hør på all svada som kommer fra kvinner her, ja, det er sant du er i en ond spiral, forståelig nok og prøv så godt du kan å ikke verdsett livet ditt på kvinner, selv om dette ligger i oss fra naturen til en viss grad(vi har alle disse behovene som du selv skriver)

Ja, det er mange "normale" menn som får dame, ingen som har sagt noe annet, men de har antageligvis noe å TILBY som ts ikke kan tilby. Det kan være så mangt, kanskje de er ekstremt gode i senga, intelligente, har høy status, eller en kombo av dette.

Som  andre menn her sier, du må ha noe spesielt å tilby for å kunne tiltrekke deg kvinner. Har du ikke et veldig attraktivt utseende å tilby, så må du veie opp med annet, som feks intelligens, god elsker, humor osv. Topp 5% av menn har som regel dette + ett veldig attraktiv utseende

Det holder ikke med å være en "snill og god" mann som bryr seg og  som har orden på livet osv. ,som kvinner her inne sier, dette er bare denne urasjonelle kvinnen -hjernene som prater. 

Hør på rådene fra oss menn her inne som faktisk dater og har med damer å gjøre og "vet" hva fleste damer ser etter. Prøv å være så maskulin som mulig med det du har fått. Tren mye, prøv å øk selvtilliten din(selv om det kan være vanskelig), ha humor....gi litt faen rett og slett!

Kvinner hater menn som syntes "synd" på selv, de kan ikke styre det. Derfor menn som deg får så mye negative svar her på kvinneguiden, selv om jeg er positivt overrasket over at det faktisk er noen hyggelige svar her fra kvinner.

Annet tips er å finn deg en lidenskap eller hobby, men så klart lettere sagt en gjort.

Lykke til!😁

Du kødder. Vet hva damer vil, vi er damer 😭😭 Det tryggeste å si, som er sannheten er at ulike damer vil ha ulike ting. 

Dette er turn off 

Anonymkode: 8be6c...94f

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kødder. Vet hva damer vil, vi er damer 😭😭 Det tryggeste å si, som er sannheten er at ulike damer vil ha ulike ting. 

Dette er turn off 

Dere er ikke så ulike som du liker å tro, det har nok  jeg og mange andre menn erfart. Er visse universale ting dere ønsker fra en mann, dette er bare enkel biologi😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (5 minutter siden):

Hør på rådene fra oss menn her inne som faktisk dater og har med damer å gjøre og "vet" hva fleste damer ser etter.

Det at dere menn her inne som dater, går etter en bestemt type damer med visse egenskaper, er ikke noe grunnlag til å forhåndsdømme oss helt vanlige damer som først og fremst ønsker en snill og oppegående fyr med godt humør.

• Liker 5
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (1 minutt siden):

Dere er ikke så ulike som du liker å tro, det har nok  jeg og mange andre menn erfart. Er visse universale ting dere ønsker fra en mann, dette er bare enkel biologi😉

Nei 🙂 Om du vet hva vi vil ha, bevis det

Vær sexy mann i komentar feltet så får vi se

• Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det at dere menn her inne som dater, går etter en bestemt type damer med visse egenskaper, er ikke noe grunnlag til å forhåndsdømme oss helt vanlige damer som først og fremst ønsker en snill og oppegående fyr med godt humør.

Hvem sier at dere ikke ønsker det? Men bare det holder langt ifra, det som er hele poenget her. Så blir litt teit å nevne det, når dere ønsker så mye annet i tillegg(maskulinet, mann som leder, høy sosial status, handy, god elsker osv) Men noe må man jo offre, ingen er "perfekte"

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eller nei, men #drømmemannen mener jeg. Beskriv han for oss i det minste, venter på novelle

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

haha, jeg har null interesse av å imponere noen kvinner her inne. Jeg vill bare hjelpe TS som tydeligvis har det tungt og han bør høre erfaringer fra menn som faktisk dater kvinner.😉

Men jeg har like mye sympati for kvinner som blir valgt bort, er noen av de også dessverre

Endret av danbanan
  • Liker 2
Skrevet
Diry72 skrev (28 minutter siden):

Så hva er problemet ditt? Du får deg ikke dame fordi? Så ansvaret for at du ikke får deg dame skal legges på samfunnet og samfunnsutviklingen? Du prater om at det blir flere og flere frustrerte menn pga internett , men takke være internett så kan du date og bli kjent med folk over hele verden. Du tror det var mindre frustrerte og deprimerte folk før i tiden?  Forøvrig, hvorfor begynner du hovedinnlegget ditt med 40, fet og ferdig? Du må slutte å synes synd på deg selv.

Nettopp. Det er merkelig hvordan flere menn tror at "alt var bedre før". FØR måtte man som regel gifte seg med nabodama eller en annen dame i nærheten, hvis man bodde i ei lita bygd. Så flyttet mange av damene til byer for å studere, mens mannfolka ble igjen. Kommunikasjonen var vanskeligere, utvalget mindre. Mens etter Internetts inntog har mange menn fått for seg at den søte nabojenta ikke er godt nok lenger, nå har de masse instababes som de tror de har sjanse på!

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (Akkurat nå):

haha, jeg har null interesse av å imponere noen kvinner her inne. Jeg vill bare hjelpe TS som tydeligvis har det tungt og han bør høre erfaringer fra menn som faktisk dater kvinner.😉

Det handler ikke om å imponere, det handler om å bevise at du vet, slik du påstår. 

Du påstår at vi ikke burde bli lyttet til, det er serriøse greier å komme med. 

Tror du jeg som dame vil ha en mann, som lærer seg å ikke høre på damer? Ønsker du oss så vondt? 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå er du sur og bitter for at kvinner har krav, men forventer å kunne stille krav selv. 

"Ingen kvinner får høre noe slikt" -- Du er jo en av disse som sier fra, at det er feil som kvinne å ha krav og ønsker, en hel tråd faktisk. 😏

Anonymkode: 33936...ca2

Mange kvinner får høre sånt MASSE. "Du må senke kravene hvis du skal få deg en mann". "Tror du virkelig at en kjekk mann vil annet enn lett moro med deg?" "Nei, kvinner på 35 er ikke i samme "liga" som menn på 35, da alle menn foretrekker unge damer". Og så videre. HELE tiden.

• Liker 11
Skrevet
danbanan skrev (5 minutter siden):

Hvem sier at dere ikke ønsker det? Men bare det holder langt ifra, det som er hele poenget her. Så blir litt teit å nevne det, når dere ønsker så mye annet i tillegg(maskulinet, mann som leder, høy sosial status, handy, god elsker osv) Men noe må man jo offre, ingen er "perfekte"

Se rundt deg. SE. Hvor mange høye, rike, handy og maskuline menn kjenner du i din nære omgangskrets? Tell dem gjerne opp. Så ser du en gang til. Hvor mange menn i din omgangskrets er i forhold (kjærester, samboere eller gift)? Hvordan ser disse mennene ut? Er de alle sammen styrtrike, superkjekke, handy og har høy sosial status? ALLE SAMMEN? Eller finnes det mange andre menn som er lykkelig i forhold med kvinner? 

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (13 minutter siden):

Lykke til!😁

En viktig grunn til at du og flere av dine medbrødre sliter med å finne dame, finner du i holdningene i dette innlegget.

Det er ikke så voldsomt mange kvinner der ute som blir mo i knærne og våt i trusa av en mann som tror han kjenner kvinner bedre enn kvinner selv, som tror han vet bedre enn oss hva vi vil og trenger, som mener kvinner er irrasjonelle, vinglete, dumme, evneveike, overfladiske, kravstore og roten til alt ondt i samfunnet. Som omtaler kvinner i negative ordelag og har en ovenfra og ned holdning. Som ikke egentlig liker kvinner, som innerst inne forakter kvinner, men som har lyst på sex så da kan de tolerere en kvinne  eller to i livet bare for å oppnå det. 

Menn som deg er selv ene og alene skyld i at de ikke finner noen å dele livet med. Det finnes sikkert hjelp å få, noen å snakke med som kan hjelpe dere å justere holdningene deres. Men om dere leter etter en terapeut så unngå for all del Thuen og Kjøs, for da gjør dere bare alt verre. 

Anonymkode: 6383a...b61

• Liker 14
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Rosalilje84 skrev (2 minutter siden):

Mange kvinner får høre sånt MASSE. "Du må senke kravene hvis du skal få deg en mann". "Tror du virkelig at en kjekk mann vil annet enn lett moro med deg?" "Nei, kvinner på 35 er ikke i samme "liga" som menn på 35, da alle menn foretrekker unge damer". Og så videre. HELE tiden.

Veldig sannt. Ble kjempe lettet og sjokkert en gang jeg pratet med noen kompiser å fortalte at en mann som er 6 år eldre enn med er interisert. Han ene reagerte med at det er jo eldre, å at om han skulle gått for noen så mye yngre har han kjennt på det. Nå syns ikke jeg 6 år er det aller værste, men det var så godt å føle at han ser på meg som en av dem, på vår alder og ønsker meg godt istede for å se på meg som for gammel for dem. Hadde tenkt mye på det, for hører det jo hele tiden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det handler ikke om å imponere, det handler om å bevise at du vet, slik du påstår. 

Du påstår at vi ikke burde bli lyttet til, det er serriøse greier å komme med. 

Tror du jeg som dame vil ha en mann, som lærer seg å ikke høre på damer? Ønsker du oss så vondt? 

Alltid handling foran ord vettu!

Jeg har ingen anelse om hvorfor en del kvinner her inne skriver noe helt annet en hva mange menn selv erfarer ute i den virkelige verden. Kanskje kvinner her inne mangler litt selvinnsikt, eller bare sier ting for å sett seg selv i litt bedre i lys? Eller er kvinner her så "mye bedre" en kvinner IRL? 

For meg er det vanskelig å forstå, men det ene utelukker ikke det andre. Så klart alle ønsker en partner som er snill og god, hvem gjør ikke det?

AnonymBruker
Skrevet
danbanan skrev (8 minutter siden):

Jeg kan bare snakke for meg selv, men at han er leder, har høy sosial status og er handy er ikke viktig for meg i det hele tatt. jeg ser helst at han - i likhet med meg - har inntekt, men hvordan han forvalter den er mye viktigere enn størrelsen. Maskulinitet kan være så mangt. God elsker? Det kan også være så mangt, men jeg tipper at det mange kvinner mener med "god elsker" kan avvike noe fra hva menn tror det er.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

En viktig grunn til at du og flere av dine medbrødre sliter med å finne dame, finner du i holdningene i dette innlegget.

Det er ikke så voldsomt mange kvinner der ute som blir mo i knærne og våt i trusa av en mann som tror han kjenner kvinner bedre enn kvinner selv, som tror han vet bedre enn oss hva vi vil og trenger, som mener kvinner er irrasjonelle, vinglete, dumme, evneveike, overfladiske, kravstore og roten til alt ondt i samfunnet. Som omtaler kvinner i negative ordelag og har en ovenfra og ned holdning. Som ikke egentlig liker kvinner, som innerst inne forakter kvinner, men som har lyst på sex så da kan de tolerere en kvinne  eller to i livet bare for å oppnå det. 

Menn som deg er selv ene og alene skyld i at de ikke finner noen å dele livet med. Det finnes sikkert hjelp å få, noen å snakke med som kan hjelpe dere å justere holdningene deres. Men om dere leter etter en terapeut så unngå for all del Thuen og Kjøs, for da gjør dere bare alt verre. 

Anonymkode: 6383a...b61

Sier det igjen, menn her som dater kvinner vet nok bedre hva kvinner generelt finner attraktivt. Dater du kvinner? Har tanken slått deg at du kanskje mangler innsikten til å forstå alt du finner attraktivt hos motsatte kjønn? Handler om biologi som sagt!

Men samme det, du skal ha din meninger og det er helt lov. Jeg bare snakker ut ifra erfaringer, både personlig og hva jeg observerer der ute IRL.

God helg!😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosalilje84 skrev (9 minutter siden):

Se rundt deg. SE. Hvor mange høye, rike, handy og maskuline menn kjenner du i din nære omgangskrets? Tell dem gjerne opp. Så ser du en gang til. Hvor mange menn i din omgangskrets er i forhold (kjærester, samboere eller gift)? Hvordan ser disse mennene ut? Er de alle sammen styrtrike, superkjekke, handy og har høy sosial status? ALLE SAMMEN? Eller finnes det mange andre menn som er lykkelig i forhold med kvinner? 

Enig. Se deg rundt, så vil du se at alle typer menn wr i forhold! Ikke bare alfahanner som tjener 1,5 mill+, er kjekke, veltrente, over 1,90m og ikke har mistet hår.

Det viktigste er:

- ikke være en egoistisk drittsekk

- alminnelig økonomisk styring 

- ikke være desperat 

- normal hygiene og ikke bo i et grisehus

Anonymkode: 605a0...8e1

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...