Gå til innhold

Hvorfor bidra i samfunnet? (Bitter og evig singel mann)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det er jo trist. De driter altså i hvem vi er, hva vi liker, hva våre meninger er…

Anonymkode: ac3fc...f97

Dere, Er. Ikke. Unike. Eller. Spennende.

Det er kjønnsdriften til menn som drar de mot kvinner. Fjern kjønnsdriften så hadde menn bare brukt energien sin på andre menn. Det er dessverre utrolig kjipt for dere å lese, men det er et faktum.

Anonymkode: fc356...b9a

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er kjønnsdriften til menn som drar de mot kvinner. Fjern kjønnsdriften så hadde menn bare brukt energien sin på andre menn. Det er dessverre utrolig kjipt for dere å lese, men det er et faktum.

Med.En.Slik.Holdning.Forblir.Du.Singel.Lenge. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Med.En.Slik.Holdning.Forblir.Du.Singel.Lenge. 

Er ikke interessert i å diskutere meg selv i denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke helt på samme sted som TS, men gi det fem år til så snakker vi kanskje.

Får vel ta med seg skattepengene til et annet land selv om det sikkert ikke er en løsning heller.

Anonymkode: bb23a...10c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 2.00):

et menneske som aldri opplever kjærlighet, anerkjennelse og intimitet fra et annet menneske vil slite med å finne mening med noe som helst. 

Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene.

For oss menn som er helt vanlige, eller under middels, er det nesten ikke mulig å oppnå. Vi blir oversett om vi tjener under en viss grense, er skallet eller overvektig, eller ikke har noe spesielt å bidra med. Det er ALDRI nok å være seg selv.

det er vanskelig å gro ut håret når man har mistet det, eller vokse og bli 1.85 som voksen. Det er heller ikke lett å ta høyere utdannelse som voksen, eller å plutselig skulle tjene flere hundretusener mer i året.

alfa-mennene og damene som aldri ville ha meg.

Anonymkode: df7af...c39

Men kjære deg. Det er jo ikke rart du sliter på «damefronten». Det holder å lese innlegget ditt, så er det åpenbart at du har ramlet i incellfella der du fokuserer på helt andre ting en det kvinner faktisk er opptatt av.

Du må fjerne tanker om «høyde, status, inntekt, kjekk, utdannelse», og fjerne begrepsbruk som «alfa-menn».

Du har surret deg inn i en virkelighetsoppfatning som ikke gir gjenklang hos kvinner flest.

Det du tror må til for å lykkes stemmer ikke. Enkelt og greit.

Anonymkode: 245ad...258

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å heisann. La meg gjette. Du er enslig? Jeg kan hvert fall love deg at absolutt ingen kvinne vil ha en giftig mann som deg.

Anonymkode: bd18c...1d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du ser på dette så utrolig rart, du sier i en setning at du ikke vil ta til takke; men så skriver du dette etterpå, at kvinner kan få sex og nærhet "hvis de vil". Hva om kvinnen ikke heller vil ta til takke? 

Du sier at du ikke vil ta til takke, men oppfordrer/påstår at andre gjør eller skal det.

Tenk om disse kvinnene også vil bli valgt og elsket på ekte, slik som deg?
Jeg lever alene, og har kun følt på følelsen fra menn av at jeg fyller en viss rolle/funksjon for dem. Jeg kan være søt, grei og "et godt morsemne". Det er virkelig ikke det samme som å bli elsket. Jeg vil ikke være tømmestasjon og husmor for en som faktisk ikke elsker meg som menneske, bare som et nyttig/greit nok endestopp på jakten.
Da lever jeg heller alene, oppsøker ikke menn, forventer ingenting, gjør mine greier og er lykkeligere enn jeg har vært med den usikkerheten en partner gir ved å tydelig vise at du bare er staffasje.

Det er veldig god dag mann, økseskaft over hvordan du ser på kvinner, menn og deg selv.

Anonymkode: c20ef...2b4

Er det å ta til takke å få dekket seksuelle behov? Jeg tror uansett mange kvinner velger å få sex og nærhet selv om de ikke opplever kjærlighet. Jeg har ikke den muligheten, det er det jeg vil frem til. Av antallet kvinner som blir brukt for sex, når de tror at de kan få et forhold med disse mennene vitner jo om det. Disse mennene ødelegger både for kvinner og for oss andre menn.

Jeg er ikke bare interessert i sex, men det hjelper ikke mine muligheter for å finne noen. For kvinner blir såret av de mennene med høy status som ikke ville ha et forhold med dem, og da vil damene leve alene og gir opp kjærligheten.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Et storttall av norske kjærringer er altfor kravstore. Finn deg noe annet! Finn deg noen som verdsetter deg og et familieliv. Norske damer elsker bare seg selv og tenker kun på seg selv. 

Anonymkode: 1b4fa...c80

Det er jo akkurat det han ikke finner. Dette hørtes enkelt ut... men det er kanskje det enkle du synes er best? :)

Anonymkode: 1dfc1...324

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

de mennene med høy status 

Du fortsetter å rabulere med disse begrepene som «status» osv. 

Du er nesten dømt til et liv i ensomhet så lenge du tviholder på denne inceltankegangen.

Du er opptatt av det noen menn forteller deg er viktig. Du hører ikke på hva kvinner selv sier de vil ha.

Kvinner flest driter i «status», inntekt, høyde, alfa, beta, markedsverdi osv osv. dette er irrelevante ting kun andre menn er opptatt av.

Først når du klarer å legge denne klassiske incelltankegangen fra deg, vil du ha større sjanse for å faktisk lykkes med å etablere meningsfulle relasjoner med kvinner.

Anonymkode: 245ad...258

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Å heisann. La meg gjette. Du er enslig? Jeg kan hvert fall love deg at absolutt ingen kvinne vil ha en giftig mann som deg.

Anonymkode: bd18c...1d7

Jeg er ikke interessert i å diskutere meg selv i denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke interessert i å diskutere meg selv i denne tråden.

Ingen diskuterer deg. Vi sier bare at du er og forblir ENSLIG. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor insisterer du på å diskutere meg eller nevne det der. Har ingenting med det jeg skrev å gjøre. Ta deg sammen, kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor insisterer du på å diskutere meg eller nevne det der. Har ingenting med det jeg skrev å gjøre. Ta deg sammen, kvinne.

Insisterer 😂😂 nei, du er ikke så viktig som du tror 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Insisterer 😂😂 nei, du er ikke så viktig som du tror 

Ta deg sammen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det gøy å såre?

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Virkelig skummel tankegang. Trist å lese, men bare fordi jeg hadde et håp om at du skulle få det bedre en gang. Nå kan jeg bare håpe at du ikke ender opp som kriminell.

Anonymkode: c008f...b0b

AnonymBruker
Skrevet
On 7/6/2023 at 2:44 AM, Inverto said:

Jeg har en sjette sans som forteller meg at 90% av forumet om ikke alle unntatt meg, kommer til å svare deg på en slem eller provoserende måte

Er det noe rart? Innlegget er fult av selvmedlidenhet og forakt. Disse incel klagetrådene bør samles i en samletråd. 

Anonymkode: 0af45...393

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det gøy å såre?

Tydeligvis. Bare les hans frekke sårende kommentarer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du må jo enten trolle eller oppriktig faktisk aldri hatt noen personlige relasjoner med vanlige damer? Jeg kan forsikre deg om at det i alle fall ikke er vanlig å føle det slik. Kanskje med mindre man baserer virkeligheten sin på Paradise Hotel?

Anonymkode: d0510...f1a

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe rart? Innlegget er fult av selvmedlidenhet og forakt. Disse incel klagetrådene bør samles i en samletråd. 

Anonymkode: 0af45...393

Enig. «Den store inceltråden» 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...