Gå til innhold

Hvorfor bidra i samfunnet? (Bitter og evig singel mann)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere menn velges ikke bort. Det er kun 41 000 flere menn i Norge enn kvinner. Det er ikke mange prosent sett i forhold til befolkningen. 

Jeg mistenker, hver gang noen klager over slikt, at problemet er ikke at du ikke kan finne en kvinne. Problemet er at du ikke kan finne en «vakker» kvinne. Menn som klager over at kvinner ikke vil ha «feite, skallete, uattraktive» menn, vil ikke ha feite, uattraktive kvinner. Men det er mange av de der ute som sikkert gjerne vil ha et forhold med dere.

Anonymkode: 9bc93...2e1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, kjipt å ikke oppleve det.

Det er sikkert ting jeg kan gjøre med profilen, men tenker bare at bildene er det som avgjør om det blir sveipet til høyre eller venstre.

Takk for det! Ung hingst vet jeg ikke, men😅 

Tilgjengelighet er sikkert noe jeg kan bli bedre på, men vansker med å være sosial og ikke ha noen venner kompliserer ting. Jeg hadde ikke klart å gå på byen alene eller meldt meg på noe frivillig. Tror jeg.

Du skal ikke beklage noe, for du kommer med gode råd og bryr deg!🙂

Anonymkode: df7af...c39

Har aldri brukt app før, så du vet jo bedre. Men har hørt noen nevne at bio er av betydning

Okei manglende venner og vanking hvor flørting og slikt somregel skjer i størst grad, kan være den største kjernen til manglen på kjærlighet. Har samme problem, så forstår den godt. Det er kjempe vanskelig å bare skulle gå ut døra å møte opp en plass 😔 Kan jo være du har det i deg, men samtidig så er jo ikke alle aktiviteter optimale for vær å en av oss. Det er flere som tenker som deg, hvor er de? Sånn foruten hjemme...Og nå ser jeg jo, du har enda større grunner til å føle deg ensom. Kanskje du er av sorten som genuint trives aller best alene å tenker takk til høyere makter, hver gang du får fre 😅 Eller kanskje det er sårt å ikke ha venner, eller begge 

Skulle kommet med bedre råd og støtte, men takk 😊 Ønsker deg godt

Du er en ung hingst. Søt 🦄..nei jeg mener..et råskinn som setter omgivelsene i bevegelse 🐎🔥

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn tar det meste. Bare ikke vær feit og ikke lukt for ille så er mye gjort som kvinne. Det er utelukket kvinner som er flaskehalsen her og det vil bare bli verre med årene.

Anonymkode: fc356...b9a

Slik likegyldighet håper jeg ikke er greit for folk. Har blitt litt lei meg må jeg innrømme om partner avslørte at eneste grunnen til at vi er sammen er fordi jeg har preferert vekt og hygiene 😅

Flaskehals? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hatt en kort forhold tidligere (vi snakker måneder), men 11 år siden. Men det var ikke ekte kjærlighet, akkurat. Har hatt 2 andre sexpartnere, så 3 totalt. Over fem år siden sist. Sex er uansett ikke det viktigste, men nærhet både mentalt og fysisk.

Det er i underkant av tre år til jeg blir 40. Det går latterlig fort.

Det er som å lese om min mann. Han var 41 når vi møttes på en fest via en venns venn. Nå er det gått 10 år hvor han har vert veldig takknemlig for å være med meg og mine barn. Jeg var alene i 9 år før jeg møtte han, var sikker på at alle tog hadde gått for min del. Han var sikker på at han måtte bli gammel alene. Ting skjer når man minst venter det og når er det? Det er når man aksepterer seg selv og gjør det beste ut av de kortene man har fått utdelt.

Anonymkode: a1d21...7a2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du fornærmer alle enslige kvinner med denne tråden TS. Det er ikke vår feil at du ikke har utviklet empati. Men empati kan øves på, så det anbefaler jeg. 

Anonymkode: 8305b...456

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Flere menn velges ikke bort. Det er kun 41 000 flere menn i Norge enn kvinner. Det er ikke mange prosent sett i forhold til befolkningen. 

Det er mange flere unge menn enn unge kvinner, og mange flere eldre kvinner enn menn. 

Forøvrig har Norge historisk sett vært et land med et flertall kvinner, og skeivfordelingen i mannlig retning skyldes utelukkende en ubalanse i i kjønn av innvandrere. 

Anonymkode: cd77f...fd0

AnonymBruker
Skrevet
Rosakatt skrev (7 minutter siden):

Har aldri brukt app før, så du vet jo bedre. Men har hørt noen nevne at bio er av betydning

Okei manglende venner og vanking hvor flørting og slikt somregel skjer i størst grad, kan være den største kjernen til manglen på kjærlighet. Har samme problem, så forstår den godt. Det er kjempe vanskelig å bare skulle gå ut døra å møte opp en plass 😔 Kan jo være du har det i deg, men samtidig så er jo ikke alle aktiviteter optimale for vær å en av oss. Det er flere som tenker som deg, hvor er de? Sånn foruten hjemme...Og nå ser jeg jo, du har enda større grunner til å føle deg ensom. Kanskje du er av sorten som genuint trives aller best alene å tenker takk til høyere makter, hver gang du får fre 😅 Eller kanskje det er sårt å ikke ha venner, eller begge 

Skulle kommet med bedre råd og støtte, men takk 😊 Ønsker deg godt

Du er en ung hingst. Søt 🦄..nei jeg mener..et råskinn som setter omgivelsene i bevegelse 🐎🔥

Takk🤣

Du gir mer enn gode nok råd, må du vite🙂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke vær feit, hvorfor ikke? Det er jo flere feite menn enn kvinner. 

Anonymkode: e1285...9c4

Poenget mitt var å belyse hvor enkelt det er for kvinner å kunne bli valgt av menn.

12 minutter siden, Rosakatt said:

Slik likegyldighet håper jeg ikke er greit for folk. Har blitt litt lei meg må jeg innrømme om partner avslørte at eneste grunnen til at vi er sammen er fordi jeg har preferert vekt og hygiene 😅

Flaskehals? 

Jeg prøvde bare å belyse hvor enkelt det er for kvinner. 

Det er for det meste visuelt for menn, og så kommer ting som personlighet etter det igjen. Det er bare kvinner som innbiller sge selv at de har så fantastiske personligheter og at menn så absolutt burde velge dem pga den. Personlighet spiller en rolle, men du skulle bare visst hvor mye menn er villige til å godta, bare dama er deilig nok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, evig singel og veldig snart 40. Kvinner kan bestemme helt selv om de vil ha partner og barn? Jeg har ikke møtt noen mann som vil ha meg enda. Og det er ikke noe fysisk galt med meg, jeg har jobb og kan oppføre meg som folk. Jeg er bare ikke pen nok til å vekke interessen hos noen. 

Har jeg gitt opp livet av den grunn? Nei! Er det fåfengt for meg å bidra til samfunnet? Så klart ikke. 

Jeg har innsett at jeg bare må skape meg et godt liv uten partner. Og det klarer jeg da, selv om det er noe som mangler. Jeg sitter ikke inne og sturer av den grunn, jeg har hobbyer jeg liker, en fin jobb og gode kollegaer, jeg nyter naturen og årstidene, jeg koser meg med vin og bøker eller filmer. Helt alene. 

Livet blir hva du gjør det til, med eller uten partner. 

Anonymkode: 35547...1c1

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg mistenker, hver gang noen klager over slikt, at problemet er ikke at du ikke kan finne en kvinne. Problemet er at du ikke kan finne en «vakker» kvinne. Menn som klager over at kvinner ikke vil ha «feite, skallete, uattraktive» menn, vil ikke ha feite, uattraktive kvinner. Men det er mange av de der ute som sikkert gjerne vil ha et forhold med dere.

Nettopp. Jeg har truffet en god del menn som mener de har krav på en fotomodell, mens de selv ser ut som takras. 

Anonymkode: ab615...c95

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Poenget mitt var å belyse hvor enkelt det er for kvinner å kunne bli valgt av menn.

Jeg prøvde bare å belyse hvor enkelt det er for kvinner. 

Det er for det meste visuelt for menn, og så kommer ting som personlighet etter det igjen. Det er bare kvinner som innbiller sge selv at de har så fantastiske personligheter og at menn så absolutt burde velge dem pga den. Personlighet spiller en rolle, men du skulle bare visst hvor mye menn er villige til å godta, bare dama er deilig nok.

Jeg ble avvist av samtlige menn da jeg var ung, hadde modellkropp og luktet blomster. Stygt ansikt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du hinter om at menn er kresne?!? Det er beviselig feil. Kvinner vurderer færre en 20% av menn som attraktive.

Menn anser 75% av kvinner som attraktive.(nok).

Dette er det forsket mye på. Er bare å Google.

Selv feite uattraktive kvinner (dine ord) har høye krav om de skal inngå noe forhold.

Anonymkode: a3d89...508

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du hinter om at menn er kresne?!? Det er beviselig feil. Kvinner vurderer færre en 20% av menn som attraktive.

Menn anser 75% av kvinner som attraktive.(nok).

Dette er det forsket mye på. Er bare å Google.

Selv feite uattraktive kvinner (dine ord) har høye krav om de skal inngå noe forhold.

Anonymkode: a3d89...508

Kresne til hva? Slike overflatike studier om vurdering av attraktivitet sier ingenting om kresenthet for å inngå forhold. Det er kjent at mange menn vurderer kvinnen som "pulbar" men ikke kjæresteemne. Det er naturen.. Skal ikke så mye til for en mann å vurdere "attraktiv nok" og godta et ligg, mens kvinnen er "programmert" til å vurdere om mannen kan beskytte henne og avkommet.

Derfor logisk at kvinner er mer "kresne" på personlighet og hele pakken. Mens menn er mer kresne på utseende på kjæreste fordi det er status for en mann å ha en vakker kvinne.

Anonymkode: 1dfc1...324

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ble avvist av samtlige menn da jeg var ung, hadde modellkropp og luktet blomster. Stygt ansikt. 

Slutt å lyve på internett

Skrevet
Inverto skrev (På 6.7.2023 den 2.44):

Jeg har en sjette sans som forteller meg at 90% av forumet om ikke alle unntatt meg, kommer til å svare deg på en slem eller provoserende måte

Det har du sikkert rett i.

ts: Jeg tror problemet ditt er at du mener du har rett på forskjellige ting. Bruk litt tid på å bli glad i deg selv, så kommer dame og det andre etter hvert.

Det finnes noen for de aller fleste. Håpløse menn, uten økonomisk sans eller evne/vilje til å stille opp for familien, får barn og familie. Du har sikkert et bedre utgangspunkt enn mange av dem.

Annonse
Gjest Inverto
Skrevet
Hengebuksvinet skrev (6 minutter siden):

Det har du sikkert rett i.

Nei jeg tok ekstremt feil :D og det var bra!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.7.2023 den 18.09):

Jeg bor langt fra Oslo. Her er damene stort sett ferdig med barn ved fylte 32.

Ønsker meg ikke EN spesiell type dame, nei. Men vet hva jeg ikke ønsker.

Så du er 40 og ønsker deg altså ei dame godt under 30 fordi damene der du bor er ferdig med barn innen 32😬 Hvorfor har du ikke forholdserfaring med kvinner på egen alder fra den tiden du selv faktisk var under 30? Da kunne du jo selv vært ferdig med barn som 32-åring.

Anonymkode: ef6bb...ea9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Agaton skrev (På 6.7.2023 den 20.15):

Snakke med folk? Lytte og være enig med deg, mener du kanskje? Jeg har snakket med mange mennesker. Kvinner og menn. Folk i business og akademia. Og her er jeg altså.  Men seriøst: dykk litt ned i temaet. Ikke behov for "rett eller galt". Ikke noe offerrolle. Bare være litt nysgjerrig på hvorfor det er så mye frustrasjon blant mange menn i dag. Kikk også på psykiske problemer. Sjekk gjerne også noe så kjipt som selvmordsstatistikk. Det er simpelthen ikke konstruktivt å innta dette "skjerp deg" perspektivet. 

Hva meg angår: jeg har gjort et poeng av å spørre hvorfor jeg skal velge en dame på 40 (som vil ha barn) dersom jeg kan velge en på 25 (som vil ha barn). Konvensjonene som vi er sosialisert inn i de siste tiårene, peker på at jeg må velge hun på 40. Og disse konvensjonene driter jeg i, fordi de kun er konstruksjoner av en politisk og filosofisk retning jeg ikke identifiserer meg med. Og da er jeg umiddelbart pedofil og en som utnytter damer. Dette skal jeg altså lytte til? Og til syvende og sist: det er jo ikke jeg som velger dama. Det er hun som velger meg.

Ja, og da forblir du jo en av alle disse evig single, barnløse «mennene» likevel 🤣

Anonymkode: ec982...5b9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så du er 40 og ønsker deg altså ei dame godt under 30 fordi damene der du bor er ferdig med barn innen 32😬 Hvorfor har du ikke forholdserfaring med kvinner på egen alder fra den tiden du selv faktisk var under 30? Da kunne du jo selv vært ferdig med barn som 32-åring.

Anonymkode: ef6bb...ea9

Orker ikke gå inn på det. Er for avansert.

Har ikke sagt at jeg ikke har noe forholdserfaring. Hadde uansett ikke vært moden nok for barn i midten av 20-åra. Det har uansett ikke vært et tema med damene jeg har erfaring fra.

Fyller ikke 40 før om ca tre år, og jeg søker ikke etter damer under 30 spesifikt.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo ikke akkurat tvinge folk til å bli tiltrukket heller. Jeg er ingen Don Juan selv, men vil ikke si at samfunnet er problemet. Grunnen til at kvinner er mer kresne nå er jo fordi de har friheten til det og slipper å velge basert på overlevelse. Det er en bra ting.

Anonymkode: d0510...f1a

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...