Gjest Ikke innlogget Sissi Skrevet 7. november 2002 #61 Del Skrevet 7. november 2002 Dorian: full applaus og honnør. Du har skjønt poenget - og foklart det på en god og lettfattelig måte. Jeg blir glad av en så reflektert holdning, du er vel en av de mannfolkene jeg etterlyser i et annet innlegg, som IKKE ønsker å fremstilles som en som styres av pi****. TAKK! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. november 2002 #62 Del Skrevet 7. november 2002 Dorian tenker på oss menn, hva slags rykte vi skal få. Også tror jeg det er økonomi inne i bildet, ingen ønsker at kvinner skal bli voldtatt, hvor mange fengselsplasser koster det? Hvor høye utbetalinger og erstatninger får ikke kvinner? At kvinner blir voldtatt har også en annen faktor, og har minst like store samfunnsmessige ringpåvirkninger som den såkalte "voldtekten". Først har dere offerrollen, bare den er inntjeningsdyktig nok, å bli uførtrygdet er som å vinne i lotto hvert eneste år, resten av livet! Dere får slippe til på de blå sider i Allers, dere kan sammen kollektivt skape dere en anvarsløsheten for deres egne handlinger, det som er det mest patetiske er at det ødelegger mange menns liv. Hvor mange er det ikke som hyler voldtekt i en seperasjonsfase av livet, kun for å ødelegge menn? Er ikke erstatninger i hundretusenerklassen og maksimal omtanke fra venninner og krisesentere, jeg vet om kvinner som har fått leilighet! Waco Det er en farlig utvikling det der... der hvor vi beveger oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. november 2002 #63 Del Skrevet 7. november 2002 Vet du hva waco? nå har du klart det!! :x :evil: :evil: DIN JÆVLA DUST, TØR DU KALLE DEG MANN? DU GJØR SKAM PÅ HELE KJØNNET!!! :evil: :evil: :x :-? Jeg vet jo at du gjør det bare for å oppnå slike reaksjoner, og vanligvis klarer jeg å le av det, men idag er jeg sliten!! Og du kødder litt for mye med ett tema det er skummelt å kødde med! Og du, det er ikke deg som privatperson jeg raser til, jeg raser mot de meningene du legger frem fra liksom-personen waco. Altså persontrakaserer jeg ikke DEG men en fiktiv person, som etter dine egne tidligere utsagn ikke er en person som eksisterer! så nei, dette er ikke persontrakkasering, i alle fall ikke av en eksisterende person!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. november 2002 #64 Del Skrevet 7. november 2002 Slaaapp av Aline, det går bra, sett deg ned, nyyyt teen din, så tenker du at Waco er bare en liksomfigur, men det må allikevel være lov å stille spørsmål omkring "vedtatte" sannheter, er du ikke enig? Waco Så puster vi dypt inn eeeen gang til.....og nipper til koppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. november 2002 #65 Del Skrevet 7. november 2002 Phuha.. jeg drikker aldri te!!! :evil: men ellers, tenker allerede på deg som liksomperson bare. og selvsagt skal du få stille alle de spørsmåla du bare vil, men av og til sprekker det for selv den beste.... og da kommer slike reaksjoner! (aline er nemlig ingen liksom person, men ekte med hud og hår og følelser og temperament!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. november 2002 #66 Del Skrevet 7. november 2002 Når du har roet nervene dine og er over det værste hysteriet så kan du heller kanskje fortelle meg hva jeg tar feil da? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. november 2002 #67 Del Skrevet 7. november 2002 Det er stoooor forskjell på å være hysterisk og å være sint waco, men du vet kanskje ikke forskjellen? vel, jeg orker ikke bruke tid akkurat nå på å forklare en liksom person hvor han tar feil. så nei, den delen av hjernen bak waco VET! derfor gidder jeg ikke utdype det! Nå skal jeg ut å møte kjæresten min, og overbevise meg selv om at de aller aller fleste menn faktisk er oppegående, fornuftige og snille menn! ha en hyggelig liksom-kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2002 #68 Del Skrevet 7. november 2002 vel, waco.. en måte å få ned kostnadene vi åpenbart har ved å holde voldtektsmenn i fengsel, er vel å kastrere dem? de kunne fått slippe ut igjen, og gjort sin nytte og betalt sin skatt som andre. vi hadde sluppet gjengangsforbrytere også, og mer kostnader. og for dem som hyler om falske anklagelser de kunne blitt utsatt for, og at de kan bli kastrert av en hevngjerrig kvinne. det er bare å passe seg det. det er lett å unngå situasjoner hvor man vil kunne bli anklaget for slikt, bare man tar sine forhåndsregler. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. november 2002 #69 Del Skrevet 8. november 2002 Good night Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. november 2002 #70 Del Skrevet 8. november 2002 tror du alle voldtektsmenn (da tenker jeg ALLE, altså også alle disse som voldtar sine medstudiner på studentfester, vennevoldtekter, kjærestevoldtekter etc etc ) bor på Grønland eller Tøyen? Tror du at gjennomsnittet av de som bor på Grønland og tøyen er mindre intelligente en deg? Så sånne som waco f.eks. (han bor jo liksom på grønland) og Dorian (bor også på Grønland) og min utenlandske kjæreste (svensk da altså...) er mindre intelligente og har større potensiale som voldtektsforbrytere en deg og dine? Tror du rett og slett er redd innvandrere jeg! (og bare for å ha sagt det, jeg har vandret mang en nattetime alene på både grønland og tøyen, og har aldri noen gang opplevd NOE som kan kalles ekkelt eller skummelt! Når jeg har gått i øvre del av oslo sentrum derimot, møter jeg mye flere sleske mannfolk som tror de har lov til å klå på akkurat hvem dem vil, fordi dem har pæng og er hvite og fulle og kjekke i sine egne øyne!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 8. november 2002 #71 Del Skrevet 8. november 2002 Overgripere er menn i alle aldre (fra 13 og opp..) og fra alle samfunnslag. Det er til og med noen få kvinner som voldtar, så det var jo bom. Jeg lar meg forøvrig ikke dømme pga noe andre gjør. De som gjør det velger jeg bort. Jeg er meg selv og ingen andre, og kan derfor ikke ta meg nær av, som mann. at noen menn er dritsekker... Derfor gjør den vinklingen ikke meg noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå