AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Del Skrevet 5. juli 2023 How to even explain this……. Jeg hadde altså min kristne barnetro ganske lenge, kanskje frem til jeg oppdaget spiritisme - eller det oppdaget meg… Lot dem gå hånd ei stund. Etter hvert som jeg fikk sterkere evner med årene, så var det dit at jeg la inn både min tro og mitt arbeid, ja, til spåing, ritualer, hekseri og naturtro. Som jeg delvis vokste opp med også. Jeg tror på vitenskapen, selv om at jeg godt vet at det eksisterer noe mellom ‘himmel og jord’ som ikke kan bevises. Dette går vel på hva jeg tror og hva jeg simpelthen GJØR, der jeg tror ikke på himmel eller helvete, eller på Noahs ark. Tror jeg på Gud selv? Vet ikke. Men jeg vil gjerne til kirken når det er viktige seremonier der, f.eks. Likevel er det ikke min main place. Så jeg føler ikke at jeg funnet en gud å tro på, men heller at jeg tjener andre guder jeg egentlig ikke kjenner til, gjennom det spirituelle. Synes det er litt rart. Er det vanlig å være godless når man bedriver svart magi og hekseri? Anonymkode: a71eb...144 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #2 Del Skrevet 5. juli 2023 For å si det så enkelt så har du to valg. 1. Du velger det onde. Det er hekseri, spåing, og svart magi. Resultat: forvirring, finner ingen stjeling ro, fremdeles på leting i ulike retninger. 2. Du kan velge det Gode som er Gud. Resultat: Du finner sjelefred og ønsker å gjøre gode ting i livet. Anonymkode: c5b99...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå