AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #1 Del Skrevet 5. juli 2023 Var inne på en nettside og så denne fine genseren jeg ville strikke: Jeg bestilte og betalte for oppskriften, og bildet i oppskriften ser sånn ut: 🙈 Ser jo såååå amatør ut. Tips til hva jeg kan gjøre for å få genseren til å ligne mer på det øverste bildet? Anonymkode: c1ce1...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. juli 2023 #2 Del Skrevet 5. juli 2023 Ikke ha den på en henger, men legge den flatt som på det øverste bildet 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #3 Del Skrevet 5. juli 2023 Hva heter genseren? Anonymkode: e3205...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #4 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva heter genseren? Anonymkode: e3205...54a Puff Tee Anonymkode: c1ce1...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 6. juli 2023 #5 Del Skrevet 6. juli 2023 De fleste gensere blir dratt om de henges på en tynn kleshenger. Skuldrene dine er bredere og vil gi støtte til plagget slik at du får litt puff på skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå