Gå til innhold

Er det noe poeng i å bli 40?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Aldri vært lykkeligere 🥰

(K41)

Anonymkode: 4178e...15c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen tvil om at den første halvdelen av livet er best, men man trenger ikke å legge seg ned og dø akkurat når man passerer 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
norw skrev (17 minutter siden):

Ingen tvil om at den første halvdelen av livet er best, men man trenger ikke å legge seg ned og dø akkurat når man passerer 40.

Jeg vet nå ikke det, de første 25 årene av mitt liv var ikke noe særlig. Ser for meg at tredjedelen på midten er best.

Anonymkode: be484...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke at livet er en dans på roser før denne alderen, men er jo da helseproblemene  kan begynne å slå til for alvor. Er man ikke etablert med familie, er det for sent. Gamle venner har nok med sitt, og nye er nærmest umulige å få. Kjæreste like så. Å gå på konserter begynner å bøi kleint i den alderen, og spise ute alene blir sett på som creepy. De beste åra er forbi

Anonymkode: 4e56f...9bc

Gjesp....Livet begynner først når man har fylt 40, jeg er 54 og har aldri hatt det så bra som siste 14 årene.... 😉 

Anonymkode: 6331f...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 42. Livet blir bedre for hvert år og jeg er på konsert ca 1 gang i uka i snitt 😃

Anonymkode: 7b166...297

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt interessant. Jeg personlig er enig i at 40 år var litt transportetappe-aktig. MEN: det blir faktisk bedre og bedre. Folka sine unger blir mer selvstendige. Og det finnes mange single der ute, I samme situasjon. Bruk tid på å bli god til noe. Karriere, hobbyer. Hva som helst. Reis masse (det er jæskla kødd med unger, tro meg). Livet er bra, forsøk å nyte det så mye som mulig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vet nå ikke det, de første 25 årene av mitt liv var ikke noe særlig. Ser for meg at tredjedelen på midten er best.

Anonymkode: be484...555

Men på generelt grunnlag, for befolkningen. Det er naturligvis mye som kan gjøre livet bedre etter at man har passert 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Smil til livet og livet smiler til deg. Evt det motsatte

Anonymkode: a0683...7c4

127274-127274.jpg?v=638180970914470000
😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (50 minutter siden):

Men på generelt grunnlag, for befolkningen. Det er naturligvis mye som kan gjøre livet bedre etter at man har passert 40.

Det å bli mer voksen og klokere er vel det beste? Jeg har det mye bedre med meg selv i 30 åra enn for 10 år siden, føler meg mye mer voksen og klokere enn 10 år siden, antar det vil bli bedre jo eldre man blir 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke at livet er en dans på roser før denne alderen, men er jo da helseproblemene  kan begynne å slå til for alvor. Er man ikke etablert med familie, er det for sent. Gamle venner har nok med sitt, og nye er nærmest umulige å få. Kjæreste like så. Å gå på konserter begynner å bøi kleint i den alderen, og spise ute alene blir sett på som creepy. De beste åra er forbi

allerede på 40? det var nå tidlig. Jeg er 40 og har god helse. Er jo så klart viktig å ta vare på den da holder den jo lengre. Men syns det er vel tidlig å si at man begynner å skrante alt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

allerede på 40? det var nå tidlig. Jeg er 40 og har god helse. Er jo så klart viktig å ta vare på den da holder den jo lengre. Men syns det er vel tidlig å si at man begynner å skrante alt da

Jeg synes 40 er ungt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Til tross for store helseproblemer så synes jeg livet er verdt å leve. 

Anonymkode: 1a648...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Jeg synes 40 er ungt. 

Syns jeg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maleficenta skrev (8 minutter siden):

For de som sliter psykisk så er det vanlig at problemene setter seg i kroppen etter 40. En sunn livsstil kan være med på å forebygge psykisk sykdom, men noen ganger er ikke det nok.

Anonymkode: 1a648...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 44. Jeg er stort sett frisk, har venner og er i forhold på 8' nde året.

Jeg liker å gå på konsert om det er et band jeg interesserer meg for. Skal man slutte å dra på konserter og lignende ting, bare fordi man er 40? 😄 Spise ute gjør jeg og samboer et par ganger i måneden. Hvorfor er det creepy? 🤔

Og du? Det er ikke sånn at du nødvendigvis har noe valg om å bli 40. Med mindre man dør på sin egen 40 års dag.... 40 år kommer og går for alle 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jessop

Er jo en del lignende tråder. Veldig så depresivt da. Lurer på om det er et "sosialt eksperiment", eller hva det heter 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm. Jeg føler meg langt ifra 40. Jeg trur jeg er 29 år enda jeg. Kjære deg. Ikke se så mørkt på livet. Livet er herlig også etter 40. 

Anonymkode: 0d993...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...