Zimba91 Skrevet 28. november 2024 #241 Del Skrevet 28. november 2024 Ser ikke ut som om det hjemmelivet heller er så ideelt- hun syter og klager over allslags plager, vondter, kritiske folk, (dvs alle som mener noe annet enn henne) lite søvn… Hun liker seg best på sofaen med dyne der hun blir servert kaffi og hjemmebakt brød. Ungene skal ikke eksponeres for skole, men at hun tjener penger på de ved å eksponere de i sosiale medier er helt innafor…? Jeg skjønner ikke greia…. 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 28. november 2024 #242 Del Skrevet 28. november 2024 Jeg måtte slutte å følge henne, utrolig uinspirerende konto. Er masse bra unschoolingkontoer der ute med inspirasjon i massevis uten at de utleverer ungene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 2. desember 2024 #243 Del Skrevet 2. desember 2024 Livet hennes fremstår for meg som et mareritt 😅. Tre barn hjemme på fulltid (hvorav en er liten baby), ukentlige besøk på Leos og 0 egentid og fred 🤪 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 2. desember 2024 #244 Del Skrevet 2. desember 2024 Frister ikke å følge deres livsstil, nei. Lite inspirerende og lite glede. Hun strutter ikke akkurat av energi av deres livsvalg, som hun mener bastant er det beste for alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 4. desember 2024 #245 Del Skrevet 4. desember 2024 Virker helt grusomt, null voksentid. Det er gull med tid til barna, men hjelper mye tid når man er sliten og uinspirert? Da tenker jeg man kanskje blir en vel så god mor av å være påkoblet og uthvilt. Hun virker noe lei og deppa i postene i det siste. I tillegg må hun jo ha kontant dårlig samvittighet for om hun følger opp barnet som skal gå på skolen godt nok. Masse Leos og lite skole virker det som. Og hun må hele tiden forsvare hvor bra det å være hjemme. Hvorfor dette behovet å hele tiden understreke hvor bra det er å være hjemmeværende. Er man sikker på sitt valg trenger man vel ikke å hele tiden søke bekreftelse på valget man har tatt!? 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 4. desember 2024 Forfatter #246 Del Skrevet 4. desember 2024 Stavangebrud2012 skrev (5 timer siden): Virker helt grusomt, null voksentid. Det er gull med tid til barna, men hjelper mye tid når man er sliten og uinspirert? Da tenker jeg man kanskje blir en vel så god mor av å være påkoblet og uthvilt. Hun virker noe lei og deppa i postene i det siste. I tillegg må hun jo ha kontant dårlig samvittighet for om hun følger opp barnet som skal gå på skolen godt nok. Masse Leos og lite skole virker det som. Og hun må hele tiden forsvare hvor bra det å være hjemme. Hvorfor dette behovet å hele tiden understreke hvor bra det er å være hjemmeværende. Er man sikker på sitt valg trenger man vel ikke å hele tiden søke bekreftelse på valget man har tatt!? Ja, enig. Blir egentlig litt tung selv av å følge henne, samtidig er jeg litt nysgjerrig på hvor lenge de holder ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 4. desember 2024 #247 Del Skrevet 4. desember 2024 Et konstant rotete hus, dynen i sofaen, Leos lekeland( som er uhygienisk og skittent) - og konstant klaging ispedd «så heldige vi er» har faktisk gjort at jg er mer fornøyd enn jg noen gang har vært. Jeg trives med å bidra for fellesskapet og barna utvikler seg sunt på skolen. Jg setter pris på å på stolte fjes på fotball/ håndball , danseoppvisninger og skoleavslutninger. Og vi hadde heller ikke blitt noen gode foreldre hvis vi skulle trødd oppi hverandre 24/12 med unntak av noen turer på Leos samt treffe andre trøtte utslitne hjemmevenneforeldre, jeg tror ikke disse foreldrene hadde vært i jobb om de ikke hadde barn heller. 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 7. desember 2024 Forfatter #248 Del Skrevet 7. desember 2024 Nå skal jeg «ta en Marte» for å beskrive mitt liv som er helt annerledes, men allikevel såå fantastisk. Herlig hverdag, stod opp klokka 06, og rakk akkurat en kaffekopp i stua før begge barna kom ned. De har blitt så selvstendige og raske til å ordne seg før skolen. Eldste forteller at han gleder seg til mattetimene på skolen fordi de skal sitte to og to og løse likninger idag. Jeg må si jeg er glad jeg har så gode kollegaer på jobb, for idag skal vi starte et nytt prosjekt sammen. Det blir såå gøy🙌 Og i kveld er det rett ut på håndballtrening etter middag, spennende å se utviklingen de har hatt sammen. For ett liv!! Takknemmelig❤️ 4 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. desember 2024 #249 Del Skrevet 7. desember 2024 molly83 skrev (3 timer siden): Nå skal jeg «ta en Marte» for å beskrive mitt liv som er helt annerledes, men allikevel såå fantastisk. Herlig hverdag, stod opp klokka 06, og rakk akkurat en kaffekopp i stua før begge barna kom ned. De har blitt så selvstendige og raske til å ordne seg før skolen. Eldste forteller at han gleder seg til mattetimene på skolen fordi de skal sitte to og to og løse likninger idag. Jeg må si jeg er glad jeg har så gode kollegaer på jobb, for idag skal vi starte et nytt prosjekt sammen. Det blir såå gøy🙌 Og i kveld er det rett ut på håndballtrening etter middag, spennende å se utviklingen de har hatt sammen. For ett liv!! Takknemmelig❤️ Åååå❤️ jeg er så enig med deg. Har selv to døtre som alltid har elsket skole. Mitt mål som mammaen er og støtte de 100% på skolen og være med i idretten hun ene var i.. ja det var kaotisk. Men nå har jeg fått to jenter som studerer videre i livet for å bli det de ønsker. Å jeg er en superstolt mamma ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet mandag kl 11:11 #250 Del Skrevet mandag kl 11:11 Hvorfor tenker dere at kontoen hennes er så poppulær? Er det virkelig så mange som ønsker seg et sånt liv? eller liker folk bare tanken på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet mandag kl 18:56 Forfatter #251 Del Skrevet mandag kl 18:56 Katten89 skrev (7 timer siden): Hvorfor tenker dere at kontoen hennes er så poppulær? Er det virkelig så mange som ønsker seg et sånt liv? eller liker folk bare tanken på det? Vet ikke, men er vel noe med at alt som skiller seg ut fra mengden gjør folk nysgjerrige. Det er ikke i mine tanker at jeg ønsker et slikt liv, men er bare nysgjerrig , også liker jeg å irritere meg litt🙈😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå