Nikea Skrevet 19. juli 2023 #101 Del Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liker du ikke The stranded?? No soup for you! Anonymkode: 1ea53...71f Haha nei. Det eneste morsomme er når Elaine sier "Maybe the dingo ate your baby" 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #102 Del Skrevet 23. juli 2023 En ny Seinfeld maraton i kveld 😁 Anonymkode: 1ea53...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 27. juli 2023 #103 Del Skrevet 27. juli 2023 Kom akkurat på episoden med karakterene som pasta! FusilliJerry😂 moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juli 2023 #104 Del Skrevet 27. juli 2023 Forloveden til George som døde etter å ha fått i seg for mye konvoluttlim da hun skulle sende ut innbydelser til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #105 Del Skrevet 28. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 18.7.2023 den 12.43): Episoden kalt Puerto Rican Day er svært kontroversiell og vises ikke lenger på TV i USA. Anonymkode: 55547...864 Det er så synd, den har en av de morsomste scenene, hvor alle alter egoene til hovedpersonene møtes i en leilighet. 😅 Anonymkode: 4a820...3ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #106 Del Skrevet 4. mai Flere? 😀 Anonymkode: 1ea53...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #107 Del Skrevet 4. mai Åh, det er så mange! Men må jeg velge en må det bli The Contest😊 Anonymkode: 0cce4...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. mai #108 Del Skrevet 4. mai Lurven skrev (På 27.7.2023 den 22.35): Forloveden til George som døde etter å ha fått i seg for mye konvoluttlim da hun skulle sende ut innbydelser til bryllupet Ja herlighet, det var vilt, og gøy😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 4. mai #109 Del Skrevet 4. mai The Gum liker jeg, hvordan en gammel klassevenninne tror George ikke er helt i vater og han bare virker mer og mer sprø helt til han dukker opp i en Henrik 8.-kostyme på slutten mens han roper "This isn't mine, the institute gave it to me! The institute!" 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai #110 Del Skrevet 4. mai Jeg liker Kramer med hoppeskoene og tannlegebesøk. Anonymkode: 8b4f0...288 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 4. mai #111 Del Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker Kramer med hoppeskoene og tannlegebesøk. Anonymkode: 8b4f0...288 The Jimmy 😄 Den er bra 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 4. mai #112 Del Skrevet 4. mai Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ja herlighet, det var vilt, og gøy😂 Genial episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai #113 Del Skrevet 10. mai On 7/17/2023 at 5:15 PM, AnonymBruker said: Jeg syntes Curb Your Enthusiasm er bedre (og får fnatt av lattersporet i Seinfeld). Anonymkode: 4d3c9...947 Lattersporet? Det er publikum! Anonymkode: b9285...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 10. mai #114 Del Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 20.53): The soup nazi kommer høyt på lista😂 No soup for you! Anonymkode: c9a49...00c ja denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 10. mai #115 Del Skrevet 10. mai Jeg liker godt The Chicken Roaster, der Kramer blir avhengig av grillet kylling, og han og Jerry bytter leilighet (og dermed også personlighet). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå