Gå til innhold

Hvordan ble du uplanlagt gravid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ble gravid to måneder etter jeg satt inn spiral. Den hadde visst falt ut uten at jeg hadde merket det. 

Anonymkode: c4fde...bb1

Hva slags spiral var det? kobber? hormon?

Anonymkode: 0636e...939

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1 p-piller

2 kondom

så ja han er steril i dag. Tør ikke flere sjanser her nei. Første ungen beholdt vi. Andre ungen var planlagt. Tredje gang gjorde vi alt for å ikke bli gravid siden jeg blir så dårlig under graviditet og legene anbefalte meg ikke noen flere. Mannen stod i kø for å sterilisere seg. Vips. Så ble jeg gravid. Også når min mann skulle levere sædprøve for å vise at han var steril så fikk han til svar. Her var det veldig mange fine svømmere. Så det er bare å prøve å bli gravid. Mannen svarte. No hadde jo vi håpa på at det ikke var noen svømmere der da siden jeg har sterilisert meg. Så ja. Jeg forstår hvorfor jeg ble gravid. 

Anonymkode: cfcb6...358

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gikk på p piller og var veldig flinke til å ta de. Har annen kronisk sykdom som gjør at jeg tar piller til fast tid morgen og kveld hver eneste dag. Til samme tidspunkt tok jeg p pillene, likevel ble jeg gravid.

Den andre gangen hadde jeg ikke fått tilbake mensen etter fødsel. Så vi sjanset. Var ikke planlagt, men heller ikke uplanlagt om du skjønner.

Anonymkode: 74d1b...166

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex en gang på en mnd, på fylla, kondomen gled av på slutten av samleiet og noen uker etter så oppdaget vi at vi var gravide.. 

Anonymkode: 133cf...a78

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 på P-piller uten at jeg veit om noe slurv fra min side.

Nr 2 på hormonspiral.

Anonymkode: e8590...c6a

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 på P-piller uten at jeg veit om noe slurv fra min side.

Nr 2 på hormonspiral.

Anonymkode: e8590...c6a

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid på p-piller. Tok de til samme tid hver dag, ingen slurv, ikke dårlig, ingen medisiner eller mat som ev kan gi dårligere effekt av p-pillene. Gjorde ingenting da vi likevel hadde snakket om at vi skulle ha fler barn, det ble bare litt tidligere enn vi hadde tenkt 😊 Mannen steriliserte seg når babyen var født så vi ikke risikerte det på nytt da vi var fornøyde med de barna vi hadde fått 😊

Anonymkode: 46e60...d92

AnonymBruker
Skrevet

P-ring. Da jeg skulle ta den ut så var den ikke der. Typen hadde finni noe i senga men ikke ant hva det var og trodde det var søppel. Må ha ramlet ut under akrobatisk sex.

Anonymkode: e1414...956

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du mener "Vips, så var jeg gravid"?

(VIPPS er pengeoverføringstingen)

Anonymkode: 5b8da...e72

😂😂😂

Skrevet

Glei på et bananskall og landet på en penis. Kan skje den beste.

Anonymkode: fa6ea...75b

Samme her, pilla virka ikke da gitt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører om folk som fikk barn uten at det var planlagt.  Har de slurvet med p-pillene? Drukket grapefrukt-juice, så det ødela effekten?

Hilsen en som alltid har hatt spiral.

Spiralen hadde flyttet på seg og var ikke lengre trygg. Hadde hatt den i 1 år. 

Anonymkode: 0db47...733

AnonymBruker
Skrevet

Shoiiiit, mann som får litt panikk av å lese denne tråden her. Har tenkt tanken på saksa men kona har spiral og mener det ikke er nødvendig. 

Kanskje jeg burde alikevel 😬 minste er 15 så det frister ikke å begynne på bleieskiftrunde igjen, selv om jeg digga småbarnsfar tida 😅

Anonymkode: d5a1f...06c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spysjuke under p-pillebruk. Hadde en slags liten mensen hver mnd likevel 2 ganger, oppdaget ikke graviditeten før etter 13 uker. 

Mannen min steriliserte seg etterpå (dette var vårt barn nr 3)

Veldig glad for det uplanlagte barnet i dag, da! ❤

Anonymkode: cea13...842

Skrevet

Hadde sex i «sikre» perioder og hoppet av i svingen når det ikke var trygt. Det var ikke krise å bli gravid, vi hadde tenkt å starte prøvingen et halvt år senere. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex i sikre perioder & tenkte det var liten sjanse for å bli gravid i midten av 40-årene 🙈

Anonymkode: d5f5d...cc8

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hører om folk som fikk barn uten at det var planlagt.  Har de slurvet med p-pillene? Drukket grapefrukt-juice, så det ødela effekten?

Min første var planlagt, men da han ble født med diverse medisinske tilstander som gjør han pleietrengende hele livet og en svært vanskelig fødsel ble jeg og far enige om å ikke få flere barn. Etterhvert sterilisert far seg, men likevel 12 år etter eldste og 9 år etter sterilisering ble vi foreldre igjen 😅 kan trygt si det var uplanlagt. 

Anonymkode: 7bd50...505

AnonymBruker
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Tjah. Hva betyr planlagt? Jeg ville ha to barn. Førstemann var 8 måneder,jeg ammet, innerst inne ville jeg ha to tette barn men det gikk på første halvforsøk. 

Anonymkode: 53fa3...647

AnonymBruker
Skrevet

jeg gikk på p piller. tok masse smertestillende og penicillin mot en bihulebetennelse. 

Anonymkode: 2b688...d44

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 22.15):

Jeg var rusmisbruker, narkoman på 6. året. Tynn som en spiker og menstruasjon var noe som kom og gjekk sånn innimellom, kanskje en eller to ganger i året. Jeg brukte for det meste kondom på den tiden der men jeg gav så faen i mitt eget liv at det innimellom ble gjort uten. Oppdaget at jeg var gravid først i uke 14 da jeg hadde fått bekkenløsning, vagget inn til legen for å få oppklaring på hva som var galt og fikk tatt abort uken etter. I dag er jeg rusfri og kroppen fungerer helt fint uten verken sykdom eller slitasje av et levd liv. Men ja, jeg pleier uplanlagt gravid. 

Anonymkode: 0a025...5dc

Levde du på gata?

Anonymkode: 2641b...4d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...