Gjest Elooon Skrevet 4. juli 2023 #21 Skrevet 4. juli 2023 Nei jeg er ikke ensom, men jeg kan av og til føle meg ensom på grunn av noe jeg sliter med og vonde tanker jeg ofte holder for meg selv. Utenom det så er jeg langt i fra ensom og håper jeg aldri blir det. Det hadde vært en av mine store skrekk her i livet. Hadde rett og slett ikke taklet å være ensom. Jeg kjenner bare hvor vondt det er å føle ensomhet når jeg sliter med noe for meg selv som jeg ikke forteller andre om.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #22 Skrevet 4. juli 2023 Er nok dessverre litt ensom ja. Og tyr til mengder med meningsløs intetsigende sex for å ha et snev av sosialt liv. Egentlig sjukt lei tilfeldige ligg. Men nå er nå en gang verden sånn med tinder osv at et det er vanvittig mye letter å få seg et knull enn å finne gode venner 😔 Hadde bytta bort 90 % av sexen med et par gode venner any day !! Men kanskje bedre å løse det sånn enn å ruse seg bort fra ensomheten. Anonymkode: 9b995...806 2
Nowayback Skrevet 4. juli 2023 #23 Skrevet 4. juli 2023 Bombasi skrev (16 minutter siden): Jeg bruker KG utelukkende fordi jeg er ensom. Hadde jeg hatt folk rundt meg så hadde jeg nok ikke brukt så mye tid her inne. Skriver under på den. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #24 Skrevet 4. juli 2023 Ikke ifh til mannen og familien men ifh venner ja. Føler det blir sjelden og at jeg er et sistevalg. Anonymkode: 866bf...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #25 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er nok dessverre litt ensom ja. Og tyr til mengder med meningsløs intetsigende sex for å ha et snev av sosialt liv. Egentlig sjukt lei tilfeldige ligg. Men nå er nå en gang verden sånn med tinder osv at et det er vanvittig mye letter å få seg et knull enn å finne gode venner 😔 Hadde bytta bort 90 % av sexen med et par gode venner any day !! Men kanskje bedre å løse det sånn enn å ruse seg bort fra ensomheten. Anonymkode: 9b995...806 Hva om du endrer på måten du kommuniserer med folk på tinder? Å hvem du matcher med, eller matcher med andre typer folk i tillegg til liggene. Tror noen bruker tinder til å få venner, så du kan jo være heldig du også 😄 Anonymkode: d96d0...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #26 Skrevet 4. juli 2023 Vanligvis ikke, trives i mitt eget selskap, men nå er jeg på første ferie med kjæresten, og føler meg ensom sammen med henne, forferdelig Anonymkode: ef116...943
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #27 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanligvis ikke, trives i mitt eget selskap, men nå er jeg på første ferie med kjæresten, og føler meg ensom sammen med henne, forferdelig Anonymkode: ef116...943 Oi den er kjip 😔 Har du pratet med henne om det? Anonymkode: d96d0...1c3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #28 Skrevet 4. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva om du endrer på måten du kommuniserer med folk på tinder? Å hvem du matcher med, eller matcher med andre typer folk i tillegg til liggene. Tror noen bruker tinder til å få venner, så du kan jo være heldig du også 😄 Anonymkode: d96d0...1c3 De fleste er vel ute etter et knull, og en del er knuller litt mens de ser etter forhold. Ser ikke så aktivt etter forhold akkurat nå egentlig. Har litt for mye annet gående. Men har ikke inntrykk av at tinder er stedet for vennskap egentlig. Er nok helst med benefits i så fall. Anonymkode: 9b995...806
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #29 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Oi den er kjip 😔 Har du pratet med henne om det? Anonymkode: d96d0...1c3 Prøvd å snakke om det, jeg ønsker å kommunisere om det på en god og respektfull måte, men kommer en halv setning inn før hun blir sur og mener jeg sutrer, noe jeg definitivt ikke gjør, dette selv om jeg tar det opp på en voksen og rolig måte, hun klarer ikke kommunisere med meg, og respekterer ikke mine følelser, så venter bare på vi drar hjem så jeg kan avslutte på en god måte. Kjipt når jeg plutselig ikke kjenner henne igjen Anonymkode: ef116...943 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #30 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste er vel ute etter et knull, og en del er knuller litt mens de ser etter forhold. Ser ikke så aktivt etter forhold akkurat nå egentlig. Har litt for mye annet gående. Men har ikke inntrykk av at tinder er stedet for vennskap egentlig. Er nok helst med benefits i så fall. Anonymkode: 9b995...806 Mente ikke forhold, mener man kan bli venner på de utroligste steder. Tenkte bare siden du ikke ser ut til å ha problemer med å ta kontakt med noen, det ligger mer i hvem og hvordan du tar kontakt. Jeg er ensom fordi jeg er så pinglete at jeg aldri tar kontakt, aldri har sex osv. Du har gode muligheter til å løse dette om du vil 😊 Anonymkode: d96d0...1c3
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #31 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prøvd å snakke om det, jeg ønsker å kommunisere om det på en god og respektfull måte, men kommer en halv setning inn før hun blir sur og mener jeg sutrer, noe jeg definitivt ikke gjør, dette selv om jeg tar det opp på en voksen og rolig måte, hun klarer ikke kommunisere med meg, og respekterer ikke mine følelser, så venter bare på vi drar hjem så jeg kan avslutte på en god måte. Kjipt når jeg plutselig ikke kjenner henne igjen Anonymkode: ef116...943 Virkelig synd, sånn kan du ikke ha det, å bra du velger å avslutte, selv om det er tungt. Føler med deg og lykke til 😔 Anonymkode: d96d0...1c3 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. juli 2023 #33 Skrevet 4. juli 2023 Er ikke ensom, har alltid hatt venner. Har skiftet vennekrets når jeg har flyttet til nye steder, men har beholdt mange av de gamle som jeg enda har kontakt med. Har mange venner og er sammen med de hver dag. Jeg tror det er mer ensomme i store byer, feks Oslo, der ser de jo rart på deg om du snakker med dem. Her jeg bor snakker alle med alle, så det er lett å få venner.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #34 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Virkelig synd, sånn kan du ikke ha det, å bra du velger å avslutte, selv om det er tungt. Føler med deg og lykke til 😔 Anonymkode: d96d0...1c3 Takk! Føler jeg fortjener bedre, har virkelig gjort alt for henne. Aldri blitt behandlet så respektløst før, og i tillegg får jeg skylden, å ytre mine behov og følelser er jo å sutre.. Tror hun blir sint fordi hun føler seg truffet Anonymkode: ef116...943 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. juli 2023 #35 Skrevet 4. juli 2023 Elooon skrev (28 minutter siden): Nei jeg er ikke ensom, men jeg kan av og til føle meg ensom på grunn av noe jeg sliter med og vonde tanker jeg ofte holder for meg selv. Utenom det så er jeg langt i fra ensom og håper jeg aldri blir det. Det hadde vært en av mine store skrekk her i livet. Hadde rett og slett ikke taklet å være ensom. Jeg kjenner bare hvor vondt det er å føle ensomhet når jeg sliter med noe for meg selv som jeg ikke forteller andre om. Viktig å snakke ut om ting og ikke bære på det. Da kan man bli psykisk syk. Er så glad for at jeg har venninner jeg kan snakke med om alt, det er alfa og omega for et godt og lykkelig liv. Snakk med vennene dine, få det ut ❤️
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #36 Skrevet 4. juli 2023 Ja, jeg er ensom. Anonymkode: 2a5f1...028 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #37 Skrevet 4. juli 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Mente ikke forhold, mener man kan bli venner på de utroligste steder. Tenkte bare siden du ikke ser ut til å ha problemer med å ta kontakt med noen, det ligger mer i hvem og hvordan du tar kontakt. Jeg er ensom fordi jeg er så pinglete at jeg aldri tar kontakt, aldri har sex osv. Du har gode muligheter til å løse dette om du vil 😊 Anonymkode: d96d0...1c3 Joda skjønte hva du mente. Tror bare ikke tinder funker helg for det. Det ligge liksom automatisk litt spenning og erotisk undertone i lufta når man møtes der. Og man matcher jo bare med det motsatte kjønn. Har enda ikke møtt noen fra tinder uten å pule da, for å si det sånn .... og har sikkert 20 stk jeg kan avtale sex med i løpet av uka. Men ingen som jeg kan/har lyst til å gå ut å ta en pubrunde med 😔 Anonymkode: 9b995...806 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #38 Skrevet 4. juli 2023 4 minutter siden, Mysticgirl said: Er ikke ensom, har alltid hatt venner. Har skiftet vennekrets når jeg har flyttet til nye steder, men har beholdt mange av de gamle som jeg enda har kontakt med. Har mange venner og er sammen med de hver dag. Jeg tror det er mer ensomme i store byer, feks Oslo, der ser de jo rart på deg om du snakker med dem. Her jeg bor snakker alle med alle, så det er lett å få venner. Kan nok stemme. Jeg bor i Oslo. Har lite sosialt utover jobben, og tinderhookups som sagt over. Eneste jeg har prata med den siste uka var ons i går 😔 (har hatt hjejmmemontor) Er selv fra en liten bygd og hadde god vennekrets som ung. Men det er noe med bygda og det at alle vet så mye om hverandre som jeg kjente jeg måtte bort fra. Det ble for lite og gjennomsiktig. Men det er klart, ensomheten hadde nok blitt fanget opp og noen av mine ungdomsvenner hadde antaglig gjort noe med det. Eller, jeg hadde antaglig ikke havnet i en ensom situasjon i utgangspunktet om jeg hadde bodd der. Anonymkode: 9b995...806 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #39 Skrevet 4. juli 2023 Har vært ensom hele livet... Anonymkode: 86695...a60 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #40 Skrevet 4. juli 2023 Jeg er veldig ensom. Sliter med borderline, er separert og syns det er vondt med nære relasjoner, samtidig som at jeg vil ha nærhet. Veldig komplekst. Det er en kamp hver dag.. Anonymkode: d30b8...058 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå