AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #41 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og homofobene også ! Anonymkode: 9d072...54e Og vi vet jo alle hvem som er verst der. Det er de som Ts.mener det ikke skal snakkes om.. Anonymkode: 32d8e...38c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 8. juli 2023 #42 Del Skrevet 8. juli 2023 Sitronterte skrev (På 7.7.2023 den 2.50): Har enda ikke sett en rasist her. Gi meg noen linker. Det meste direkte rasistiske blir jo slettet, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. juli 2023 #43 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 1.32): I det siste har det vært strøm av rasister til kg. Mange kom fra gamle vg debatt men i disse dagene har også flere kommet fra document.no De ødelegger kg, fordi deres eneste oppgave uansett debatt er å legge skyld på innvandrere. De deltar ikke i debatt uteom malplasserte kommentarer om innvandrere. Tema: ikke lett å leie bolig. Svar: fordi alle innvandrere får Tema: Kommune gir ikke startlån. Svar: fordi alle innvandrer får. Tema: dårlig barnehage. Svar: på grunn av ansatte med innvandrer bakgrunn. Tema: Hvordan har folk råd til bolig. Svar: ett av malplassert svar: staten gir gratis lån til alle innvandrere Osv osv. Det presenteres som at innvandrere får fullt av penger fra nav, derfor nektes nordmann høyere uføre. Det har vært nyttig å være på kg som kvinne, men dette forumet holder på å bli ødelagt. Anonymkode: 10159...004 Har du link til noen av disse innleggene eller er det bare føleri? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #44 Del Skrevet 8. juli 2023 Forumet tyter over av islamofobi. Anonymkode: 3babe...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #45 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Og vi vet jo alle hvem som er verst der. Det er de som Ts.mener det ikke skal snakkes om.. Anonymkode: 32d8e...38c Ja det stemmer. Hadde de fått det som de vil hadde alle GLBT folk i Norge blitt myrdet. Og woke folka hadde unnskyldt dem, de måtte myrde homofile fordi de var så trangbodde eller noe. Anonymkode: 1aed2...351 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #46 Del Skrevet 8. juli 2023 Rasist er nå et annet ord for etnisk norsk med et visst gangsyn. Anonymkode: 250a0...5d6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #47 Del Skrevet 8. juli 2023 Og ikke minst småkriminelle mannfolk som strømmer til når saker som politivold er i media, for å skrive det ene innlegget etter det andre som støtter dette jordas avskum som går rundt rusa med drapsvåpen på lomma når de er ute på byen. Politihat, barnevernhat...alt som vi normale mennesker ikke har noe problemer med nettopp fordi vi er normale, ikke kriminelle, ikke barnemishandlere. Herregud så lei jeg er av sånt søppel. Anonymkode: 54d85...bb8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Somarfugelen Skrevet 8. juli 2023 #48 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og ikke minst småkriminelle mannfolk som strømmer til når saker som politivold er i media, for å skrive det ene innlegget etter det andre som støtter dette jordas avskum som går rundt rusa med drapsvåpen på lomma når de er ute på byen. Politihat, barnevernhat...alt som vi normale mennesker ikke har noe problemer med nettopp fordi vi er normale, ikke kriminelle, ikke barnemishandlere. Herregud så lei jeg er av sånt søppel. Anonymkode: 54d85...bb8 Først kom de for å ta rasistene, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke rasist. Så kom de for å ta homofobene, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke homofob. Så kom de for å ta rusmisbrukerene, men jeg protesterte ikke – for jeg var ikke rusmisbruker. Da de kom for å ta meg – var det ingen igjen som kunne protestere. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. juli 2023 #49 Del Skrevet 8. juli 2023 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål og kommentarer til moderering tar på Private forumhenvendelser Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #50 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og ikke minst småkriminelle mannfolk som strømmer til når saker som politivold er i media, for å skrive det ene innlegget etter det andre som støtter dette jordas avskum som går rundt rusa med drapsvåpen på lomma når de er ute på byen. Politihat, barnevernhat...alt som vi normale mennesker ikke har noe problemer med nettopp fordi vi er normale, ikke kriminelle, ikke barnemishandlere. Herregud så lei jeg er av sånt søppel. Anonymkode: 54d85...bb8 Vet akkurat hva du mener. Også drittlei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #51 Del Skrevet 8. juli 2023 Begrepene rasist og rasisme har blitt så misbrukt og utvannet, nå er man visst rasist om man er kritisk til ikke-vestlig innvandring, kritisk til islam eller en feminist som er i mot negativ kontroll av kvinner innenfor visse kulturelle og religiøse grupper. Jeg har vært vitne til at politiet har lagt folk i bakken som er tatt på fersk gjerning, vedkommende som har blitt fersket reagerer da med å kalle politiet for rasister. Selv det å være å være glad i sin egen kultur og verne om sitt eget land er rasistisk, nesten sånn at begrepet rasist har blitt en hedersbetegnelse. Anonymkode: a6c85...590 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #52 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forumet tyter over av islamofobi. Anonymkode: 3babe...423 Som er en religion ikke en RASE Anonymkode: 96a05...58c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #53 Del Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 3.02): Handler nok mest om at de fleste rasister er ensomme utskudd uten tilhørighet. Kvinneguiden er Norges største forum så her får de mere stimulering av dopaminreseptorene via svar og nye kommentarer og tråder, mer aktivitet enn inne på rasistforumer hvor de er 4 stk. Det beste er å ikke svare i trådene dems, la de chatte seg i mellom og ikke gå inn i noe diskusjon for de er ikke her for å endre seg uansett. De er her for å få dopaminboost ved adrenalinkick og provosering. De er deprimerte stakkars sjeler som er like avhengig av forum som andre er avhengig av rusmidler (samme reseptorer i hjernen som stimuleres av stadig oppdateringer og notifications når noen quoter de og svarer de) Anonymkode: 00fcf...01b Hahahahahahahha fy faen så sant så sant !!!!!! Hahahahahahahah jeg leeeer meg hakk ihjel av hvor velskrevet dette var hahahahahah årets svar til alle ensomme rasister som ikke tør annet enn og uttrykke seg som anonymer bak skjermer haahahahhha!!!! Som cardi b en gang sa : when haters keep Hating on me its Great because it benefits ME muhahahahah!!!!! Dere skyter dere alle i foten av og skrive til hverandre som vedkommende sier. For dere forandrer ikke.på.en dritt. Hvis dere har magasina deres fulle.så engasjer dere på tv lokalavisene deres g stå frem. Bli en del av politikken. Da blir dere hørt. Hvis ikke så skriv dere hakk ihjel her inne hahahahahhaha it goes only rund and round folks! Anonymkode: ddbdd...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #54 Del Skrevet 9. juli 2023 Men eksempler på rasisme er som vanlig fraværende. Anonymkode: e4a25...87f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #55 Del Skrevet 9. juli 2023 Folk her bruker ordene «innvandrere» og «utledninger» når de egentlig mener «muslimer». Akkurat dét mener jeg er feil. Folk bør kalle en spade for en spade. Anonymkode: de512...068 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #56 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 5.7.2023 den 13.30): Classic Anonymkode: 6ffd3...48e PK. Anonymkode: b6e37...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #57 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hahahahahahahha fy faen så sant så sant !!!!!! Hahahahahahahah jeg leeeer meg hakk ihjel av hvor velskrevet dette var hahahahahah årets svar til alle ensomme rasister som ikke tør annet enn og uttrykke seg som anonymer bak skjermer haahahahhha!!!! Som cardi b en gang sa : when haters keep Hating on me its Great because it benefits ME muhahahahah!!!!! Dere skyter dere alle i foten av og skrive til hverandre som vedkommende sier. For dere forandrer ikke.på.en dritt. Hvis dere har magasina deres fulle.så engasjer dere på tv lokalavisene deres g stå frem. Bli en del av politikken. Da blir dere hørt. Hvis ikke så skriv dere hakk ihjel her inne hahahahahhaha it goes only rund and round folks! Anonymkode: ddbdd...063 Ring legen. Anonymkode: b6e37...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #58 Del Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): PK. Anonymkode: b6e37...f89 Rasist. Anonymkode: 6ffd3...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå