AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #21 Del Skrevet 5. juli 2023 KG har alltid vært rasistisk, kanskje ikke så rart med alle de sosiale tilfellene her. Noen ganger må man ha noen å skylde på at man har det så miserabelt. Anonymkode: 55a4b...2b4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 5. juli 2023 #22 Del Skrevet 5. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (22 timer siden): Akkurat når det gjelder det der med innvandrere i barnehage. Jeg syns det er dumt at barn, som tilbringer store deler av dagen i barnehagen og holder på å utvikle språket skal tilbringe dagene med en som snakker utydelig norsk. Man kan fint ha innvandrerbakgrunn og snakke perfekt norsk, bedre enn mange norske også, men akkurat det der med de som snakker gebrokkent norsk, det syns jeg faktisk at barna skal få slippe å venne seg til. Resten av de eksemplene du nevner er jeg fullstendig enig med deg i at er tullete. Men sånne kommentarer er det vel egentlig best å overse, så får de ikke noe for det. Anonymkode: 50499...a41 Det er jeg enig i. Vi hadde en assistent som var så gebrokken i språket at hun etter ti år ikke klarte å synge med på se helt enkle barnesangene, ikke kunne ha ansvar for å fortelle enkle eventyr, tok imot beskjeder og gjorde det stikk motsatte. Egnet seg best på kjøkkenet, der var hun imidlertid utrolig dyktig. Endret 5. juli 2023 av Duff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 5. juli 2023 #23 Del Skrevet 5. juli 2023 Jeg la merke til en her inne som nesten kunne vært vigrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #24 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan du ikke heller ta tak i det jeg sier? Stiller du deg bak noen av de kulturelle unotene jeg nevner? Glemte forøvrig: - Blodskam - Grooming Anonymkode: 12f13...2f0 Bortsett fra barnebruder ,så ser jeg ikke at det andre du skriver har noe med kultur å gjøre i det hele tatt. Anonymkode: 6ffd3...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. juli 2023 #25 Del Skrevet 5. juli 2023 Alle rasister er idioter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #26 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 8.47): Ikke noe nytt det. Florerer av rasister, misogynister og folk som hater tjukke og uføre. Anonymkode: 69d2f...6f6 Ikke glem misandrister, kryr av de her inne på KG. Men er vel ikke så rart at folk som velger å oppsøke et nettforum ment hovedsakelig for kvinner er mannevonde. Anonymkode: e4ccc...1cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #27 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bortsett fra barnebruder ,så ser jeg ikke at det andre du skriver har noe med kultur å gjøre i det hele tatt. Anonymkode: 6ffd3...48e Men det ser de som vet noe om temaet. Anonymkode: e4a25...87f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2023 #28 Del Skrevet 5. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 1.32): I det siste har det vært strøm av rasister til kg. Mange kom fra gamle vg debatt men i disse dagene har også flere kommet fra document.no De ødelegger kg, fordi deres eneste oppgave uansett debatt er å legge skyld på innvandrere. De deltar ikke i debatt uteom malplasserte kommentarer om innvandrere. Tema: ikke lett å leie bolig. Svar: fordi alle innvandrere får Tema: Kommune gir ikke startlån. Svar: fordi alle innvandrer får. Tema: dårlig barnehage. Svar: på grunn av ansatte med innvandrer bakgrunn. Tema: Hvordan har folk råd til bolig. Svar: ett av malplassert svar: staten gir gratis lån til alle innvandrere Osv osv. Det presenteres som at innvandrere får fullt av penger fra nav, derfor nektes nordmann høyere uføre. Det har vært nyttig å være på kg som kvinne, men dette forumet holder på å bli ødelagt. Anonymkode: 10159...004 Paranoid? Anonymkode: fd4de...42e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #29 Del Skrevet 6. juli 2023 Det er masse hat på KG, både homo-hat, transe-hat og innvandrer-hat. Tror det er både kvinner og menn som bidrar med dette. Stusselige sjeler. Anonymkode: 3babe...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #30 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er masse hat på KG, både homo-hat, transe-hat og innvandrer-hat. Tror det er både kvinner og menn som bidrar med dette. Stusselige sjeler. Anonymkode: 3babe...423 ikke glem alt hatet mot de uføre! det finnes nok aller flest av den sorten... Anonymkode: d8d59...6d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #31 Del Skrevet 6. juli 2023 Tradegy skrev (På 4.7.2023 den 16.15): Tenk om vi måtte brukt bank-id for å logge på. Da hadde tonen antagelig vært rausere Hva skal vi med falsk raushet? Anonymkode: b3127...691 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #32 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er masse hat på KG, både homo-hat, transe-hat og innvandrer-hat. Tror det er både kvinner og menn som bidrar med dette. Stusselige sjeler. Anonymkode: 3babe...423 Noe hat er det nok, men det mye er saklig kritikk. Det må være mulig å kritisere Pride og foreningen Fri, eller feilslått integreringspolitikk, uten å bli beskyldt for hat. Å kneble saklig kritikk er både autoritært og fordummende. Anonymkode: b3127...691 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #33 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Noe hat er det nok, men det mye er saklig kritikk. Det må være mulig å kritisere Pride og foreningen Fri, eller feilslått integreringspolitikk, uten å bli beskyldt for hat. Å kneble saklig kritikk er både autoritært og fordummende. Anonymkode: b3127...691 Helt rett ! Rasist, psykopat og narsisist er Kg`s mest misbrukte ord. Like mange PK og Woke.galninger her som "Rasister. Anonymkode: eb68d...7ba 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #34 Del Skrevet 6. juli 2023 "Er ikke rasist, jeg kjenner masse negere" Anonymkode: 9c3e0...54a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 6. juli 2023 #35 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synd bare det er trist at folkeslaget mitt kommer til å forsvinne. Blir litt lei meg når jeg tar turen inn til byen jeg har bodd ved hele livet, som tidligere har vært full av kjente fjes, som nå minner mer om Mogadishu. Føler meg ikke hjemme lenger, det er en konstant kilde til ulykkelighet, og jeg forstår ikke hvorfor det er sånn. Klimaendringer? Det er masse tomt, kaldt land i Kanada, Alaska og Russland, hvorfor må på død og liv alle bosettes i mitt nabolag? Hva er løsningen? Terapi? Medisin? Indoktrinere og medisinere meg til aksept og nummenhet? Hvorfor får en ikke ytre seg og organisere seg i protest? Jeg stemte aldri på dette, og det har gått så fort! Jeg er ikke en gang 30, men jeg mener på at da jeg var ung var det knapt utlendinger, nå er de over alt Anonymkode: f9dcc...e75 Hva med å bli litt kjent med de? Det er mange vakre mennekser blant utlendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #36 Del Skrevet 7. juli 2023 49 minutter siden, Duff said: Hva med å bli litt kjent med de? Det er mange vakre mennekser blant utlendinger. Og veldig mange som ikke er det også Anonymkode: 9c3e0...54a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #37 Del Skrevet 7. juli 2023 Så poenget ditt TS er? Skal altså alle innvandrere ha en egen rett til å ikke bli kritisert når noe faktisk er galt? Da er det isåfall du som er "rasist", for da forskjellsbehandler du pga rase. Anonymkode: 49b24...4f0 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 7. juli 2023 #38 Del Skrevet 7. juli 2023 Har enda ikke sett en rasist her. Gi meg noen linker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. juli 2023 #39 Del Skrevet 8. juli 2023 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #40 Del Skrevet 8. juli 2023 Og homofobene også ! Anonymkode: 9d072...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå