AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 som faktisk gjør at ting holdes på plass om man hopper/løper? Har nemlig ikke funnet noen, brystene hopper opp og ned, og det ender med at jeg holder hånden over for å holde de i ro. Da får jeg ikke særlig effekt av trening. Liker å hoppe tau. Tips? Anonymkode: 1bb40...58f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Change har noen kjempegode ☺️🙌🏻 Anonymkode: 3b690...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 Primadonna her en god en. Anonymkode: e2aa0...ee2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda79 Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg er veldig fornøyd med de fra Shock absorber og Swemark. Brystene mine sitter som støpt uansett hvordan jeg hopper, løper og beveger meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 Løsningen min har vært å kjøpe sånne sports-bh'er som kommer med spiler og gjerne ekstra felt med stoff over på midten, med minimum tre hekter, og så plukke ut spilene. Jeg elsket Swegmark sine spileløse, de som ble solgt på Lindex for en del år siden, men de funka dårlig for bryster over cupstørrelse F, så jeg måtte finne noe nytt da jeg passerte G. Dessverre går den beste typen jeg har funnet etter det (Triumph Triaction Lite) kun opp til H, og jeg skulle hatt K eller L-cup, så jeg kjøper dem 2-3 størrelser større enn jeg egentlig bruker i båndet og prøver ut andre merker og modeller når jeg er i butikkene i tilfelle jeg kommer over noe som er behagelig. Change sine sportsbh'er som passet til meg, hadde borrelås i stedet for de vanlige justeringsringene (eller hva det nå heter) i skulderstroppene, så jeg fikk helt mark av dem. Jeg sliter med lapper i nakken liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #6 Del Skrevet 4. juli 2023 Kommer litt an på hvor stor du trenger, men "stay in place" sitter godt på mine 80H. Anonymkode: 399cf...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 4. juli 2023 #7 Del Skrevet 4. juli 2023 Abecita har gode. Selges på Timarco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #8 Del Skrevet 4. juli 2023 https://www.enil.no/produkt/277/under-armour-women-s-ua-infinity-high-sports-bra-black#reload,noupdate Har denne 🙂 Jeg løper. Anonymkode: 7d8c0...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): https://www.enil.no/produkt/277/under-armour-women-s-ua-infinity-high-sports-bra-black#reload,noupdate Har denne 🙂 Jeg løper. Anonymkode: 7d8c0...aa7 https://www.zalando.no/under-armour-infinity-high-bra-sports-bh-blackwhite-un241i03l-q11.html La ved en link til 🙂 Kjøpte min i str L og den holder alt i ro under løping. Anonymkode: 7d8c0...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 4. juli 2023 #10 Del Skrevet 4. juli 2023 Trikset er å kjøpe men cup-størrelse, med high support. Slike S-M-L topper gir ingen større hvis man har store bryster. Jeg har hamstret Shock absorber på zalando 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #11 Del Skrevet 4. juli 2023 Denne her er den eneste som jeg synes funker, har prøvd et lass med merker. De koster litt men er verdt hver eneste krone! https://boobydoo.co.uk/brands/enell/ Anonymkode: dacc5...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #12 Del Skrevet 4. juli 2023 Shock absorber og change har gode. Har også en bra fra Nike. Anonymkode: 234c2...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #13 Del Skrevet 4. juli 2023 Bruker 75F så har vell "store" bryster trent aktivt i 15 år. Løpt maraton osv.. Kjøpte mye av de nevte over her i starten uten at jeg synes de var annet enn dyre. Hadde i mange år en billig fra hm som var lukking framme på, den gikk ut av sortiment. Gikk så over til kari traa sin med lukking forran. Og har de seneste 5 + åren bare brukt helt ordinære pier Robert sine, str s funker fjell det. Til 1/3 av nevnte pris av de over her. Anonymkode: 1e678...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Del Skrevet 8. juli 2023 jeg bruker en "vanlig" bh som jeg kun bruker til løping, under en medium hold sportsbh fra hm, da sitter det tight. Anonymkode: 5f8ef...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #15 Del Skrevet 8. juli 2023 Shock absorber her og. Anonymkode: a571a...ce8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå