lady90 Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Er det noen som har prøvd exped megamat liggeunderlag her? Sliter veldig med ryggen så trenger et skikkelig mykt og høyt liggeunderlag (ikke luftmadrass) og har lest mye bra om dette. Evt hvilket anbefaler dere? Megamat 10 eller 12? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Skal du bære det noe sted, eller bare ha i bilen? Jeg gikk på en ørliten blemme når jeg kjøpte liggeunderlag, det er genialt å sove på (12 cm tykt og ganske bredt), men det er for stort og tungt til å ha i sekken og gå på tur Anonymkode: 0d6b2...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lady90 Skrevet 7. juli 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Skal du bære det noe sted, eller bare ha i bilen? Jeg gikk på en ørliten blemme når jeg kjøpte liggeunderlag, det er genialt å sove på (12 cm tykt og ganske bredt), men det er for stort og tungt til å ha i sekken og gå på tur Anonymkode: 0d6b2...e36 Nei skal ikke bære det. Er det exped megamat 12 du har? Hvor behagelig er det egentlig? Er det som en madrass? Og bedre enn en skummadrass? Vurderer å kjøpe dette til ferien på et sted de bare har skummadrasser, og jeg får så vondt i ryggen av skummadrass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Del Skrevet 11. juli 2023 lady90 skrev (På 7.7.2023 den 13.53): Nei skal ikke bære det. Er det exped megamat 12 du har? Hvor behagelig er det egentlig? Er det som en madrass? Og bedre enn en skummadrass? Vurderer å kjøpe dette til ferien på et sted de bare har skummadrasser, og jeg får så vondt i ryggen av skummadrass. Er ikke hjemme, så får ikke sjekka. Mener det er det jeg har. Har ikke sovet på det ennå, kjøpt for flere år siden. Liggeunderlag blir fort litt klammere og glattere enn madrass, er jo beregna til å ha ha sovepose mellom og ikke sove direkte på Anonymkode: 0d6b2...e36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå