AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Hei! Jeg satte 1ml med fillers i dag, men jeg ser ikke forskjell? Samboeren min trodde jeg tulla, og måtte spørre meg 3 ganger om jeg virkelig virkelig hadde satt fillers.. Skjønner at det evnt må bygges over tid, men trodde at hvis du gikk fra å ha helt naturlige til fillers, at man skulle se litt i hvertfall?.. Kjedelig å bruke 3000kr for å se helt lik ut😅 Men er dette normalt? Anonymkode: 1f46e...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Hvor satt du? Anonymkode: e4110...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 1ml er mye, den er ikke satt feil da? Er det snakk om lepper eller kinn? Anonymkode: 1b7d9...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 1ml i lepper, beklager at jeg ikke spesifiserte.. Vet hun sa hun satte 0.2 i sidene for å bygge en struktur, men er jo 0.8 jeg ikke kan se da… Og det er når leppene skal være hovne😭 Anonymkode: 1f46e...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: 1ml i lepper, beklager at jeg ikke spesifiserte.. Vet hun sa hun satte 0.2 i sidene for å bygge en struktur, men er jo 0.8 jeg ikke kan se da… Og det er når leppene skal være hovne😭 Anonymkode: 1f46e...801 Gå tilbake og spør henne? Anbefalte hun denne mengden? Anonymkode: 1b641...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Har du bilder? Vanskelig å tro, nesten.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 Det er helt vanlig at 1 ml ikke synes når hevelsen har gått ned. Man må tilbake å fylle mer etter tre uker og de fleste med synlige fillerslepper i normal størrelse må fylle på minst 2-3 ganger. Det er ikke anbefalt å fylle med enn 0.5-1 ml per gang så til sammen trenger man ca 2-3 ml for synlig men naturlig resultat. Anonymkode: 5b7ca...dc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 4. juli 2023 #8 Del Skrevet 4. juli 2023 Hadde du litt fyldige fra før? To venninner av meg tok begge samme mengde som deg; hun ene hadde veldig smale lepper mens hun andre hadde litt naturlig fylde. Kunne se tydelig forskjell til venninne 1 med smale lepper etter at hevelsen gikk ned, mens venninne 2 så helt likedan ut. Hun gikk tilbake og klagde, og behandleren var enig i at det ikke var forskjell da hun studerte før-bildene,så hun fikk satt mere uten å betale. Gikk på reklamasjon; man skal jo se effekt når man bruker mange tusen på et produkt (ikke alle hovner like mye opp heller, det er individuelt + kommer også an på hvordan fillersen blir satt. Samme med blåflekker etter stikkene. Venninnene mine gjorde det samtidig hos samme behandler, og de ble anbefalt å ta kortisontabletter før og etter for å redusere hevelse+smøre på med embla-krem en time før som smertelindring, men til tross for kortison så hovnet venninne 1 endel opp) Men 1ml er egentlig ikke så mye hvis du har litt fylde fra før og setter det fordelt i over og underleppe Det blir jo røfflig 0,5 i hver leppe. Ville gått tilbake og reklamert hadde jeg vært deg. Det er jo et produkt og ei behandling du har betalt for men ikke oppnådd effekt. Men ikke vent og se det an for lenge sånn at de kan skylde på at det har gått ut (aldri tatt fillers før, men tror det er noe som må bygges opp og vedlikeholdes?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #9 Del Skrevet 4. juli 2023 skruf skrev (7 timer siden): Hadde du litt fyldige fra før? To venninner av meg tok begge samme mengde som deg; hun ene hadde veldig smale lepper mens hun andre hadde litt naturlig fylde. Kunne se tydelig forskjell til venninne 1 med smale lepper etter at hevelsen gikk ned, mens venninne 2 så helt likedan ut. Hun gikk tilbake og klagde, og behandleren var enig i at det ikke var forskjell da hun studerte før-bildene,så hun fikk satt mere uten å betale. Gikk på reklamasjon; man skal jo se effekt når man bruker mange tusen på et produkt (ikke alle hovner like mye opp heller, det er individuelt + kommer også an på hvordan fillersen blir satt. Samme med blåflekker etter stikkene. Venninnene mine gjorde det samtidig hos samme behandler, og de ble anbefalt å ta kortisontabletter før og etter for å redusere hevelse+smøre på med embla-krem en time før som smertelindring, men til tross for kortison så hovnet venninne 1 endel opp) Men 1ml er egentlig ikke så mye hvis du har litt fylde fra før og setter det fordelt i over og underleppe Det blir jo røfflig 0,5 i hver leppe. Ville gått tilbake og reklamert hadde jeg vært deg. Det er jo et produkt og ei behandling du har betalt for men ikke oppnådd effekt. Men ikke vent og se det an for lenge sånn at de kan skylde på at det har gått ut (aldri tatt fillers før, men tror det er noe som må bygges opp og vedlikeholdes?) Det går ikke på reklamasjon nei. Man er ansvarlig for å lese seg opp og være klar over at det som oftest trengs flere behandlinger. Samme er det jo med hudpleie f eks Anonymkode: 5b7ca...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå