Rødstrupa Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Hørte Eli Strand på radioen nå i NRK P1. Ble glad for å høre stemmen hennes. Hun har jammen vært gjennom mye… Håper det bare går en vei fra nå🙃♥️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Er du sikker på at det er "den" Eli Strand? For hun jeg tenker på er vel ganske syk. Anonymkode: 11ad9...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 Go Eli! 💪💪💪 Fuck cancer! Anonymkode: dc6b0...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 3. juli 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du sikker på at det er "den" Eli Strand? For hun jeg tenker på er vel ganske syk. Anonymkode: 11ad9...9e5 Joda, det er henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du sikker på at det er "den" Eli Strand? For hun jeg tenker på er vel ganske syk. Anonymkode: 11ad9...9e5 Så nå at det var hun jeg tenkte på. Fantastisk at hun har det mye bedre nå å er tilbake i jobb. Heier på henne med ønsker om alt godt Anonymkode: 11ad9...9e5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Tråd om kjent person flyttes fra Generell debatt til Rampelyset, og blir stengt for innlegg av AnonymBruker Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg leste at hun uttalte at formen hennes er fin til tross for kreften, og det er jo fantastisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 3. juli 2023 #8 Del Skrevet 3. juli 2023 Så bra! 🤗🤗🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kathrina Skrevet 4. juli 2023 #9 Del Skrevet 4. juli 2023 Hun har en god stemme også! Fint å høre henne!👌☀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 6. juli 2023 #10 Del Skrevet 6. juli 2023 Oi, hin hadde jeg glemt. Så bra hun er tilbake! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. juli 2023 #11 Del Skrevet 6. juli 2023 Dette var oppløftende å høre, så godt hun er tilbake, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå