Natalie91 Skrevet 3. juli 2023 #1 Del Skrevet 3. juli 2023 Prøvd alt av kurer, klippe det osv. Ikkeno funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1332 Skrevet 3. juli 2023 #2 Del Skrevet 3. juli 2023 Det må klippes av. Produkter kan gjøre det bedre, men et mye bleket hår blir ALDRI et friskt hår. Bruk olaplex/k18 i kombinasjon av fuktighet og proteiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 3. juli 2023 #3 Del Skrevet 3. juli 2023 Har du gjort det hjemme eller frisør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #4 Del Skrevet 3. juli 2023 Klipp det av. Er ingenting som gjør det friskt igjen. Produkter kan til en viss grad få det til å se liitt bedre ut, men det blir aldri bra igjen. Og hvis det er helt tyggegummi når det er vått, er det gone. Anonymkode: b0055...e57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #5 Del Skrevet 3. juli 2023 La det være i fred og la nytt hår vokse ut til du kan klilppe bort det som er bleket. Anonymkode: aa5a2...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Jeg hadde frisør bleket hår, og når jeg var lei kur flere ganger i uken la frisøren en toner på, tilsvarende min egen farge. Det hjelp en god del. Må fortsatt kure. Bruker morrocan oil med brun kant på lokket Anonymkode: 23bb2...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 K18 hårkur 6 vasker på rad, deretter 1 gang i uka. Hårolje hver dag Fuktkur en gang i uka Anonymkode: 403f9...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 3. juli 2023 #8 Del Skrevet 3. juli 2023 Klipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå