Gå til innhold

Får du sinnarynke når du tar selfie i solen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og hvor gammel er du? Jeg er bare 21år og får sinnarynke. 

Anonymkode: 63dc1...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
flusa skrev (11 timer siden):

Nei,og jeg er 42 år.

Er huden din helt glatt? Bare min som ser helt grusom ut 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raptuss

Ja, har alltid fått det om jeg myser mot solen eller er irritert på noen. Har ikke spesielt mye rynker foruten akkurat den i de situasjonene så jeg ville ikke bekymret meg så veldig. Er også tidlig i 40 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Raptuss skrev (21 minutter siden):

Ja, har alltid fått det om jeg myser mot solen eller er irritert på noen. Har ikke spesielt mye rynker foruten akkurat den i de situasjonene så jeg ville ikke bekymret meg så veldig. Er også tidlig i 40 årene. 

Jeg har også sånn at den syns i sola eller hvis jeg myser i sterkt lys, men den syns ikke noe spesielt ellers. Men nå er kanskje mye filter på selfie innendørs da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raptuss
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har også sånn at den syns i sola eller hvis jeg myser i sterkt lys, men den syns ikke noe spesielt ellers. Men nå er kanskje mye filter på selfie innendørs da

Prøver å ikke bruke filter på de få selfiene jeg tar, tror det ødelegger selvbildet litt når man fusker det til med filter.

Alle andre ser meg jo uten filter også.. vil tro folk legger mer merke til om man fusker det til med masse filter så man ser rynkefri ut og så treffes man i virkeligheten og ser 20 år eldre ut😅 en ganske dårlig strategi vil jeg påstå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt vanlig å få rynker når man lager grimaser. Og de fleste med fungerende ansiktsmuskulatur myser i sola. Da dukker det opp rynker i varierende grad uansett hvor gammel du er. Jeg har alltid fått det, hele mitt lange liv. Å ta fine bilder av seg selv i direkte sollys er jo helt umulig uten å få et forvridd ansikt.

Ikke heng deg opp i rynken, øv deg heller på å ta selfies i riktig lys som er flatterende for ansiktet ditt. Et fotograf-trisk er å finne et område med halvskygge du selv kan befinne deg i, mens bakgrunnen er opplyst.

Anonymkode: 9243b...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når jeg tar selfies i sola ser det ut som om øynene forsvinner inn i skallen og bare løs hud henger rundet de....... ÆSJ!

Anonymkode: b11d2...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt normalt. Ikke la deg lure av bilder på Instagram og andre steder fulle av filterbilder. Ingen over 20 har så glatt, helt rynkefri og perfekt hud som man ser der.

Anonymkode: e402b...cbe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er huden din helt glatt? Bare min som ser helt grusom ut 😭

Nei,jeg har ikke glatt hud.

Har linjer her&der,men har enda ikke fått sen 'berømte' sinnarynken.

Det er IKKE grusomt med 'sinnarynke',syns det er sjarmerende,jeg😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja får masse rynker i solen , lyssetting har sykt mye å si for hva som synes i ansiktet. Er 24 og har vært sånn sikkert fra jeg var 15 

Ingen har helt glatt hud 

Anonymkode: dd182...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når jeg tar selfies i sola ser det ut som om øynene forsvinner inn i skallen og bare løs hud henger rundet de....... ÆSJ!

Anonymkode: b11d2...a7b

Det er pga lyset. Alt lys som treffer ansiktet i vinkler, altså ikke som kommer fra rett foran ansiktet men på skrå opp som solen, eller sidenfra eller under fremhever ansiktets ujevnheter. Før i tiden brukte vi lommelykt under haken for å skremme andre på hyttetur osv 😅

face-year-old-man-lit-flashlights-black-

Ikke tro at det er sånn du ser ut. 

Og ikke sammenlign deg med influencere som bruker pro fotolys rig til tjue tusen kroner i tillegg til photoshop for glatt hud 

Anonymkode: dd182...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...