Gå til innhold

Kan noen klarsynte se på familiesituajsonen min?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ber om hjelp fra dere med klarsynte evner, da det er så mye vondt i familien min. Jeg er singel og uten barn, så dette er den øvrige storfamilien, som ikke er så veldig stor; et søsken som har partner og to barn, og en mor. Søskenet mitt har skjøvet meg lenger og lenger ut, vil ikke snakke på tlf, vil ikke sees.. Vi sees bare på julaften og i familiens bursdager, (ikke hennes egen bursdag da, for den vil hun bare feire med kjernefamilien sin). Når vi sees på disse spesielle dagene, skal alt være «bra», det smiles og snakkes overfladisk. Under den stille overflaten ulmer det av vonde følelser som ikke er snakket om. Jeg liker å snakke ut om ting, ordne opp, men dette søskenet skyver alt under teppet. Vil ikke snakke om noe. Jeg aner ikke hva jeg har sagt eller gjort for at hun valgte å gradvis skyve meg unna, jeg har bestandig gjort mitt beste i både søsken-relasjonen, og i forhold til mine tantebarn, som jeg elsker overalt på jord. Men jeg kjenner dem ikke lenger pga dette, og det er grusomt sårt og vondt. Alt dette har ført til så mye tårer og smerte hos meg, men jeg kan ikke vise eller fortelle noen i familien hvor vondt dette gjør. Min mor ser hvordan dette søskenet er, men kan ikke støtte meg heller, for hun er glad i oss begge, og vil ikke komme mellom barken og veden. Hun er nok også redd for å si eller gjøre noe som får dette søskenet til å tenne på pluggene, for min mor vil jo ha kontakt med dem alle sammen. 

Er det noen av dere med evner som ser noe rundt alt dette? Hva skjer med dette søskenet? Er det psykisk sykdom eller en slags personlighetsforstyrrelse som ligger bak? Som om søskenet har vrangforestillinger om meg eller relasjonen vår? Eller misliker hun meg bare så intenst at hun ikke orker meg? 😢 Og hva med tantebarna mine? Har de samme synet på meg som søskenet mitt? Barn har det jo ofte med å stole på foreldrene og ta deres parti😢 Ser dere noe bedring i dette i fremtiden? 

Anonymkode: f074c...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere klarsynte som har hatt egne tråder her inne, og hjulpet veldig mange i situasjonene de står i, skal tro om dere fortsatt er her på forumet? Jeg håper❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo hatt nokre tråder om dette tidlegare.

Kanskje du kan lese gjennom svara du fekk sist gong?

Anonymkode: 8d22b...d55

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har jo hatt nokre tråder om dette tidlegare.

Kanskje du kan lese gjennom svara du fekk sist gong?

Liker du å påpeke at noen skriver om de samme temaene flere ganger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

, at det finnes folk som tror på klarsynte, men å tro på Gud er vist helt «weird»… Sorry for å være partypooper, men ingen, altså ingeeeen mennesker er klarsynte, ingen av oss kan spå fremtiden eller noe som helst av dette tullet du skriver om. Du må spørre søsteren din konkret. 

Anonymkode: e157b...9cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Liker du å påpeke at noen skriver om de samme temaene flere ganger? 

Nei, eg liker det ikkje i det heile tatt. Men eg får så vondt av at du ikkje tok til deg dei svara du fekk i den førre tråden. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ber om hjelp fra dere med klarsynte evner, da det er så mye vondt i familien min. Jeg er singel og uten barn, så dette er den øvrige storfamilien, som ikke er så veldig stor; et søsken som har partner og to barn, og en mor. Søskenet mitt har skjøvet meg lenger og lenger ut, vil ikke snakke på tlf, vil ikke sees.. Vi sees bare på julaften og i familiens bursdager, (ikke hennes egen bursdag da, for den vil hun bare feire med kjernefamilien sin). Når vi sees på disse spesielle dagene, skal alt være «bra», det smiles og snakkes overfladisk. Under den stille overflaten ulmer det av vonde følelser som ikke er snakket om. Jeg liker å snakke ut om ting, ordne opp, men dette søskenet skyver alt under teppet. Vil ikke snakke om noe. Jeg aner ikke hva jeg har sagt eller gjort for at hun valgte å gradvis skyve meg unna, jeg har bestandig gjort mitt beste i både søsken-relasjonen, og i forhold til mine tantebarn, som jeg elsker overalt på jord. Men jeg kjenner dem ikke lenger pga dette, og det er grusomt sårt og vondt. Alt dette har ført til så mye tårer og smerte hos meg, men jeg kan ikke vise eller fortelle noen i familien hvor vondt dette gjør. Min mor ser hvordan dette søskenet er, men kan ikke støtte meg heller, for hun er glad i oss begge, og vil ikke komme mellom barken og veden. Hun er nok også redd for å si eller gjøre noe som får dette søskenet til å tenne på pluggene, for min mor vil jo ha kontakt med dem alle sammen. 

Er det noen av dere med evner som ser noe rundt alt dette? Hva skjer med dette søskenet? Er det psykisk sykdom eller en slags personlighetsforstyrrelse som ligger bak? Som om søskenet har vrangforestillinger om meg eller relasjonen vår? Eller misliker hun meg bare så intenst at hun ikke orker meg? 😢 Og hva med tantebarna mine? Har de samme synet på meg som søskenet mitt? Barn har det jo ofte med å stole på foreldrene og ta deres parti😢 Ser dere noe bedring i dette i fremtiden? 

Jeg har lest disse innleggene dine og du (som alle andre som vil spå seg her og alle andre som bare vil ha svar på ting de lurer på) forteller så mye (noen bevisst og andre ubevisst fordi de vil forsikre at folk har nok opplysninger til at de får svar på det). Det betyr at selv de minst klarsynte mennesker i verden får inntrykk inn av situasjonen og automatisk føler hvordan det her vil ende - alltid. Vi er mrnnesker. Hvis vi ikke ser for oss noen klarsynte eller med kort så skjer det samme, men da hører noen ikke like godt etter svarene. Svarene du får er oftest medjatting og noen gode råd, skjønner deg godt, 'kan det være at', men svarene er alltid på en måte sendt ut ved måten de er sagt på fordi du på en måte ser de selv. Bare prøv å si ting høyt og lytt. Da hører vi også hvor problemet ligger. 

Når det gjelder ditt problem snakker du så mye at du ikke klarer å skjule at du ikke forstår at du er problemet og ikke familien. Jeg leser at du forteller at din søster er 'overfladisk og ikke vil snakke om problemer'. Hun er i familieselskap og vil ha det hyggelig. Ta opp problemer gjør man i andre settinger. Jeg får inntrykk av at din søster er lei av at du bare vil klage, diskutere, angripe, kritisere og snakke om problemer. Familien din må vel få slippe det hver gang du kommer løpende. Kunne du klart å unngå å bringe inn slikt hver gang? Negativ energi. Du skyver folk unna deg og du skylder på dem. Du løper etter og MÅ angripe, fordi de MÅ forstå DEG? Hva med å forstå dem? Vær hyggelig istedenfor. Smil og snakk om vær og vind og ikke hele tiden om hvor fælt du har det? Det vil hjelpe!  Du behøver ikke protestere. Jeg er ekkoet ditt. Du hører det bare ikke selv hva du sier. 

Endret av Lawyam
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nei, eg liker det ikkje i det heile tatt. Men eg får så vondt av at du ikkje tok til deg dei svara du fekk i den førre tråden. 

S

Slettet pga misforståelse.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tenker du at bursdager og familiemiddager er rett setting å ta opp vonde følelser på?

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

, at det finnes folk som tror på klarsynte, men å tro på Gud er vist helt «weird»… Sorry for å være partypooper, men ingen, altså ingeeeen mennesker er klarsynte, ingen av oss kan spå fremtiden eller noe som helst av dette tullet du skriver om. Du må spørre søsteren din konkret. 

Anonymkode: e157b...9cd

Slettet pga misfoeståelse.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde heller søke hjelp hos psykolog enn klarsynte, da tror jeg du er på rette vei til bedre samvær med søsken. 

Anonymkode: 3306a...fb9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du burde heller søke hjelp hos psykolog enn klarsynte, da tror jeg du er på rette vei til bedre samvær med søsken. 

Anonymkode: 3306a...fb9

Slettet kommentar pga misforståelse.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (6 timer siden):

Når det gjelder ditt problem snakker du så mye at du ikke klarer å skjule at du ikke forstår at du er problemet og ikke familien. Jeg leser at du forteller at din søster er 'overfladisk og ikke vil snakke om problemer'. Hun er i familieselskap og vil ha det hyggelig. Ta opp problemer gjør man i andre settinger. Jeg får inntrykk av at din søster er lei av at du bare vil klage, diskutere, angripe, kritisere og snakke om problemer. Familien din må vel få slippe det hver gang du kommer løpende. Kunne du klart å unngå å bringe inn slikt hver gang? Negativ energi. Du skyver folk unna deg og du skylder på dem. Du løper etter og MÅ angripe, fordi de MÅ forstå DEG? Hva med å forstå dem? Vær hyggelig istedenfor. Smil og snakk om vær og vind og ikke hele tiden om hvor fælt du har det? Det vil hjelpe!  Du behøver ikke protestere. Jeg er ekkoet ditt. Du hører det bare ikke selv hva du sier. 

Du tar helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du tar helt feil!

Jeg gjør ikke det ser du! Du skriver det selv! Du klarte ikke å skjule det! Bare avvis det, men hvis du ønsker en bedre familiesituasjon fungerer det ikke på den måten du har prøvd å ordne den til nå, så du taper ingenting på å prøve en metode som fungerer bedre enn å klage på folk.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam, det er voldsomt for en innsikt du tror du har i en annens liv. Du er helt på jordet! Det er mye jeg ikke har fortalt, det er mye du ikke vet. Du kjenner meg ikke, du aner ikke hvor mye jeg har prøvd for å få relasjonen god igjen. Jeg er den som alltid lytter på andre, og er der for andre, det har jeg også alltid vært for min søster. Jeg er en god søster, jeg er ikke en som ødelegger familien. Jeg har alltid stilt opp og har alltid hatt mye kjærlighet å gi. Og nei, det var ikke min intensjon at vi skulle snakke om problemer i familieselskap, her tolket du meg feil. Jeg snakket om at hun aldri ville snakke ut om grums, og at hun de få gangene vi sees holder et overfladisk ytre. Nå må du slutte å skrive stygge ting om meg som er totalt feil. Du tråkker på en person som er langt nede.
Jeg har dessuten aldri spurt deg om hjelp, jeg har spurt klarsynte. Men tusen takk, du har kurert meg; jeg kommer ikke til å skrive på KG mer. Takk for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (3 minutter siden):

Jeg gjør ikke det ser du! Du skriver det selv! Du klarte ikke å skjule det!

Æsj, for en arroganse!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Lawyam, det er voldsomt for en innsikt du tror du har i en annens liv. Du er helt på jordet! Det er mye jeg ikke har fortalt, det er mye du ikke vet. Du kjenner meg ikke, du aner ikke hvor mye jeg har prøvd for å få relasjonen god igjen. Jeg er den som alltid lytter på andre, og er der for andre, det har jeg også alltid vært for min søster. Jeg er en god søster, jeg er ikke en som ødelegger familien. Jeg har alltid stilt opp og har alltid hatt mye kjærlighet å gi. Og nei, det var ikke min intensjon at vi skulle snakke om problemer i familieselskap, her tolket du meg feil. Jeg snakket om at hun aldri ville snakke ut om grums, og at hun de få gangene vi sees holder et overfladisk ytre. Nå må du slutte å skrive stygge ting om meg som er totalt feil. Du tråkker på en person som er langt nede.
Jeg har dessuten aldri spurt deg om hjelp, jeg har spurt klarsynte. Men tusen takk, du har kurert meg; jeg kommer ikke til å skrive på KG mer. Takk for meg.

Hvorfor må hun snakke om grums bare fordi du vil?  Ingen her som har klaget på at du ikke har forsøkt, men det er mye klaging på DEM....

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så stygge folk er mot ts her! Har dere ikke noe pent å si så gi faen i å si noe. Hvilken glede får dere av å tråkke ned en som allerede er i en kjip situasjon? Skjerp dere, seriøst!

Anonymkode: ffd4d...2a4

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Faen så stygge folk er mot ts her! Har dere ikke noe pent å si så gi faen i å si noe. Hvilken glede får dere av å tråkke ned en som allerede er i en kjip situasjon? Skjerp dere, seriøst!

Takk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hør; hun ber om hjelp. Da må hun tåle å høre at hun kan med hell bruke en annen innfallsvinkel. Hun skrev de tingene selv og det reagerte noen på. Hvis det er medhold en er etter har det ikke noe for seg i alle tilfeller, spesielt ikke når det ikke fungerer sånn det har blitt gjort. Da prøves en ny metode. MIN! ;) Og nei, det var ikke vondt ment! Tvertom!

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...