AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #21 Del Skrevet 7. juli 2023 On 7/3/2023 at 11:21 PM, AnonymBruker said: Hva er problemet? Anonymkode: 46ded...e92 Synes rett og slett flaggene ser jalla ut. Fremdeles er ingen flagg tatt ned. Et flagg er også klistret på fasaden i sameiet der jeg bor. Det ser bare grelt ut. Jeg hadde derimot heller ikke likt om det var tapetsert med en annen type flagg i over en måned. Hadde ikke tenkt på det om ordinære flaggregler ble fulgt Anonymkode: cae35...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #22 Del Skrevet 7. juli 2023 Rotemor skrev (På 5.7.2023 den 11.41): Hvorfor gi haterne oppmerksomhet? Folket har talt: vi støtter Pride. Oppmøte i Oslo og ellers i landet beviser dette. 🏳️🌈 Det er nok ikke riktig. Skepsisen til Pride har vært økende de seneste årene i hele den vestlige verden. Og kritikken kommer i stadig større grad fra folk som tilhører sentrum og den liberale venstresiden - herunder fra profilerte homofile, som eksempelvis Frank Rossavik. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/8JzJQr/pride-motstand-er-et-varslet-tilbakeslag Det er ellers verd å merke seg at mange organsisasjoner og bedrifter som «støtter» Pride gjør det fordi det er «gratis», og fungerer som en slags forsikring mot kansellering. Anonymkode: 3967e...785 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 7. juli 2023 #23 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er nok ikke riktig. Skepsisen til Pride har vært økende de seneste årene i hele den vestlige verden. Og kritikken kommer i stadig større grad fra folk som tilhører sentrum og den liberale venstresiden - herunder fra profilerte homofile, som eksempelvis Frank Rossavik. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/8JzJQr/pride-motstand-er-et-varslet-tilbakeslag Det er ellers verd å merke seg at mange organsisasjoner og bedrifter som «støtter» Pride gjør det fordi det er «gratis», og fungerer som en slags forsikring mot kansellering. Anonymkode: 3967e...785 Hvorfor gi haterne oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 7. juli 2023 #24 Del Skrevet 7. juli 2023 16 minutter siden, Rotemor said: Hvorfor gi haterne oppmerksomhet. Når ble kritiske røster og debatt, sågar kritikk, til hat? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #25 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg hater da ingen, jeg er ikke laget sånn. Men jeg er lei pride for det. Jeg er lei av eksen min, men jeg hater han jo ikke for det? Anonymkode: 764bf...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #26 Del Skrevet 7. juli 2023 Rotemor skrev (18 minutter siden): Hvorfor gi haterne oppmerksomhet. Arrangørene bak Pride har et alvorlig problem hvis de engang er åpen for en saklig, kritisk diskusjon med folk de burde regne som sine egne. Da begynner det å ligne mer på en religiøs sekt enn på en borgerettsbevegelse. Anonymkode: 3967e...785 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå