AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #1 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg har alltid vært litt nysgjerrig på dette med "svart" magi.( Vær så snill å ikke kommenter hvis du syns det er tullete..) Jeg har mange jeg gjerne skulle kastet negative spells på, men jeg ville aldri gjort det fordi jeg tror det slår tilbake på meg selv, så aldri i verden. Det jeg har lyst til er å kaste et positivt spell på en person. Jeg har en jeg er veldig glad i som sliter veldig psykisk uten en god grunn.. det virker helt håpløst.. og hvis det finnes noen spells man kan bruke for å fikse psyken til den personen så hadde jeg blitt glad om noen forteller meg hvordan, eller hvor jeg kan få tak i noen som kan hjelpe meg med det! Anonymkode: 20a91...124 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #2 Del Skrevet 2. juli 2023 Google light magik spells, så finner du nok noe som passer. Ellers er det mulig å låne/kjøpe bøker. Jeg har beholdt en bok i mange år, håndbok for hekser. Kan anbefales🤍 Anonymkode: e12f9...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Google light magik spells, så finner du nok noe som passer. Ellers er det mulig å låne/kjøpe bøker. Jeg har beholdt en bok i mange år, håndbok for hekser. Kan anbefales🤍 Anonymkode: e12f9...523 Har du fått noe av der du har gjort til å fungere ? Kan du isåfall gi eksempler ? 😄 Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du fått noe av der du har gjort til å fungere ? Kan du isåfall gi eksempler ? 😄 Anonymkode: 20a91...124 Ja, det funker, men jeg orker ikke å skrive så mye nå, har vært en laang helg;) Jeg ga meg med det når jeg fikk barn, men beholdt den boka da. Den er fin. Anonymkode: e12f9...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #5 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det funker, men jeg orker ikke å skrive så mye nå, har vært en laang helg;) Jeg ga meg med det når jeg fikk barn, men beholdt den boka da. Den er fin. Anonymkode: e12f9...523 Okei, takk for tips ihvetfall 🥰 Jeg har prøvd å brenne bayleaf med ønsker på skrevet med rød tusj, men det ser enda ikke ut til at det har fungert.. det er jo et omtalt ritual, har du noe erfaring med det ? Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Del Skrevet 2. juli 2023 Du aner ikke hva du holder på med. Anonymkode: b14c8...da7 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #7 Del Skrevet 2. juli 2023 Hold deg langt unna svart magi. Det er kraftfulle saker som man ikke tuller med. Og som du sier- det slår tilbake på deg selv. bruk andre ord når du snakker om hvit magi. Man vet at bønn fungerer veldig godt, og det holder at du ber for personen. Det er intensjonen som teller, og hvis intensjonen er å hjelpe så vil det nå frem. Anonymkode: af4a7...0d7 5 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 2. juli 2023 #8 Del Skrevet 2. juli 2023 Spør Durek. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #9 Del Skrevet 2. juli 2023 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har alltid vært litt nysgjerrig på dette med "svart" magi.( Vær så snill å ikke kommenter hvis du syns det er tullete..) Jeg har mange jeg gjerne skulle kastet negative spells på, men jeg ville aldri gjort det fordi jeg tror det slår tilbake på meg selv, så aldri i verden. Det jeg har lyst til er å kaste et positivt spell på en person. Jeg har en jeg er veldig glad i som sliter veldig psykisk uten en god grunn.. det virker helt håpløst.. og hvis det finnes noen spells man kan bruke for å fikse psyken til den personen så hadde jeg blitt glad om noen forteller meg hvordan, eller hvor jeg kan få tak i noen som kan hjelpe meg med det! Anonymkode: 20a91...124 Det finnes ikke noe å fikse psyken til noe. Du kan gjøre noe selv ved å fysisk være med personen. Spells er ikke alltid løsningen. Hva har positive spell å si? Det vil gjøre at personen føler seg oppløftet i en liten periode, før alt faller tilbake som før igjen. Fysisk hjelp om du vet noen sliter psykisk uten en god grunn? Det er antakeligvis en god grunn hvorfor noen sliter psykisk, men andre enn personen selv vet ofte ikke grunnen og det har andre helelr ingen grunn med. Se på hva som gjør en god psykisk helse. Verdensdagen for psykisk helse har postet noe om det. Anonymkode: 99797...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #10 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Okei, takk for tips ihvetfall 🥰 Jeg har prøvd å brenne bayleaf med ønsker på skrevet med rød tusj, men det ser enda ikke ut til at det har fungert.. det er jo et omtalt ritual, har du noe erfaring med det ? Anonymkode: 20a91...124 Slutt å bruke ritualer! Det senker frekvensen og hvis du ikke vet hva du driver med kan det åpne for negative energier. Tilkall lyset fra den høyeste dimensjon og bruk KUN dette når du nervesmerter sender gode tanker. Bruker du ritualer fordi du tror det har effekt gjør du ikke annet enn å åpne for 4. dimensjon og de energiene vil du ikke ha inn i din stue eller din bevissthet!! Anonymkode: af4a7...0d7 2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #11 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slutt å bruke ritualer! Det senker frekvensen og hvis du ikke vet hva du driver med kan det åpne for negative energier. Tilkall lyset fra den høyeste dimensjon og bruk KUN dette når du nervesmerter sender gode tanker. Bruker du ritualer fordi du tror det har effekt gjør du ikke annet enn å åpne for 4. dimensjon og de energiene vil du ikke ha inn i din stue eller din bevissthet!! Anonymkode: af4a7...0d7 Nervesmerter var en feil 😂 Autokorektur 😅 Anonymkode: af4a7...0d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #12 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du aner ikke hva du holder på med. Anonymkode: b14c8...da7 Kan du forklare ? Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 2. juli 2023 #13 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har alltid vært litt nysgjerrig på dette med "svart" magi.( Vær så snill å ikke kommenter hvis du syns det er tullete..) Jeg har mange jeg gjerne skulle kastet negative spells på, men jeg ville aldri gjort det fordi jeg tror det slår tilbake på meg selv, så aldri i verden. Det jeg har lyst til er å kaste et positivt spell på en person. Jeg har en jeg er veldig glad i som sliter veldig psykisk uten en god grunn.. det virker helt håpløst.. og hvis det finnes noen spells man kan bruke for å fikse psyken til den personen så hadde jeg blitt glad om noen forteller meg hvordan, eller hvor jeg kan få tak i noen som kan hjelpe meg med det! Anonymkode: 20a91...124 Ikke gjør dette du vil angre! 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #14 Del Skrevet 2. juli 2023 Sommer2464 skrev (Akkurat nå): Ikke gjør dette du vil angre! Jeg vil angre på å prøve å hjelpe noen? Det er jo ikke noe vondt ved det ? Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 2. juli 2023 #15 Del Skrevet 2. juli 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil angre på å prøve å hjelpe noen? Det er jo ikke noe vondt ved det ? Anonymkode: 20a91...124 Svart magi er av Satan! Endret 2. juli 2023 av Sommer2464 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #16 Del Skrevet 2. juli 2023 Sommer2464 skrev (2 minutter siden): Svart magi er av Satan. Nå er det jo egentlig hvit magi da.. Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 2. juli 2023 #17 Del Skrevet 2. juli 2023 Er bønn hvit magi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #18 Del Skrevet 2. juli 2023 Hvilken level er du? Anonymkode: 97fd3...557 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #19 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Google light magik spells, så finner du nok noe som passer. Ellers er det mulig å låne/kjøpe bøker. Jeg har beholdt en bok i mange år, håndbok for hekser. Kan anbefales🤍 Anonymkode: e12f9...523 Så gøy! Jeg har den samme. En av de første jeg skaffet meg. Står noe sånt som «en innledning i positiv heksekunst». Ja, ts, du kan gjøre positive spells for andre, og du kan mekke din egen spell. Bruk enkle verktøy (lys, kniv, røkelse, salt) og lag deg en sirkel eller et slags hellig område. Kall gjerne på himmelretningene og tilhørende elementer. Bruk noe som symboliserer personen og noe positivt virkende urter eller annet. Du kan skrive en enkel spell. Du kan bruke tall symbolsk, for ex v å si det tre ganger. Du kan bruke ild, vann, jord eller luft til å «spre dine ønsker». For eksempel bruke ild kan bety skriv på en lapp og brenn dem til aske, spre asken i luft eller begrav det, evt kast i vann. Lukk og takk. Det er der jeg grovt klarer akkurat nå. Bruk noe for beskyttelse som salt eller symbol du opplever beskyttende (jeg bruker pentagrammet). -disclaimer,, hvis du er psykisk ustabil eller ute av åndelig kontakt med deg selv anbefaler jeg ikke før du selv er jordet og på et åndelig godt sted. Anonymkode: 83946...3a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #20 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvilken level er du? Anonymkode: 97fd3...557 Level? Jeg er ikke på noe level Anonymkode: 20a91...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå