Gå til innhold

Reklame for den nye havfruen, er drit lei...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare så det er sakt så bryr jeg meg svert lite om hvilken farge det er på en havfrue, synes det er lit rart at de ikke kunne lage et eget eventyr for den nye havfruen men bortsett fra det bryr jeg meg lite om det. Har ikke lengre små barn og har dermed heller ikke noen planer om å se den filmen men på Facebook får jeg nesten hver dag reklame fra div sider om hvor fantastisk denne filmen er, kassa suksess og beste filmen på mange ti-år, det kommer opp fansider om den og klipp fra filmen med kommentarer om hvor fantastisk den er. Og veldig spesielt at jeg noen ganger får folk som sitter liksom i et nyhets studio og forteller om hvor rasistisk det er å ikke like filmen eller ha noen motforestillinger om den.

Er dette bare hos meg eller skjer det med flere og hvorfor i all verden får jeg det? Jeg er en mann på snart 50, har ikke kommentert noe sted om filmen eller vist interesse for den så hvorfor "plager" de meg med dette hver dag?

Anonymkode: 67cce...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror sånne algoritmer henger seg helt opp. Forsøkt og trykke blokker og vis mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironien med dette er at siden du nå har skrevet innlegg om "havfruen", så har hundrevis/tusenvis av cookies på din teknologiske dings fanget dette opp, og du vil bli utsatt for enda mer av dette ;) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du irriterer deg over det, at du klikker inn på videoer pg bilder som popper opp, da får du automatisk mer av det innholdet. Jeg får ofte opp ting som irriterer/provoserer meg fordi jeg ofte klikker inn på slikt når det dukker opp.

Anonymkode: b799b...3a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Tror sånne algoritmer henger seg helt opp. Forsøkt og trykke blokker og vis mindre?

Trykker blokker flere ganger om dagen enkelte dager og der er ikke fra samme sidene heller. I dag har jeg fått i fra "Disney fans side" og fra "The honest film critic" eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du reklamene? YouTube?

Anonymkode: 217b8...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (3 minutter siden):

Ironien med dette er at siden du nå har skrevet innlegg om "havfruen", så har hundrevis/tusenvis av cookies på din teknologiske dings fanget dette opp, og du vil bli utsatt for enda mer av dette ;) 

Er ikke helt sånn det funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje fordi du irriterer deg over det, at du klikker inn på videoer pg bilder som popper opp, da får du automatisk mer av det innholdet. Jeg får ofte opp ting som irriterer/provoserer meg fordi jeg ofte klikker inn på slikt når det dukker opp.

Anonymkode: b799b...3a6

Ser ikke på det,  jeg trykker øverst til høyre og " Skjul alt fra ....." men det kommer fra nye sider hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor ser du reklamene? YouTube?

Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...