Gå til innhold

Hva godt har du gjort for kroppen din i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hatt en skikkelig god løpeøkt på 1 time, kom inn i den deilige flytsonen 🤗

Anonymkode: 0c2b0...002

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg stod opp tidligere enn planlagt, tok meg en kalddusj, spiste noe annet til frokost enn det jeg pleier å gjøre, og nå sitter jeg her i treningstøy fordi jeg skal komme på trening uten å nøle veldig straks.

Anonymkode: 18dd6...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag har jeg hatt en god dag. Har vasket leiligheten og byttet sengetøy. Gikk til butikken istedenfor å kjøre (bare 10 min gåtur, men alt hjelper), og fylte opp i kjøleskapet med frukt og grønt. Akkurat nå leser jeg en bok på verandaen med levende lys og lyslenke i taket. 

I går pakket jeg ut siste eske etter at jeg flyttet i høst, det var deilig å få på plass. Og så jobbet jeg litt med brunfargen ute i sola.

Anonymkode: f2ef8...ce7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drukket vann. Vann er sunt. Løpeøkter og trening er ikke helt min greie, men vann liker jeg. 😁

Anonymkode: 6e0d2...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gått en tre timers tur i marka, 5 km av turen i bratt motbakke. Spist jordbær og holdt meg unna sukker. 

Anonymkode: 0c2b0...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjøpte meg en boks for lagring på badet, og fikk dermed ryddet opp i en del ting på badet. Det er utrolig hvilken betydning orden rundt meg har å si for den psykiske helsen - som om å rydde i omgivelsene også er å rydde i sinnet.

Sånn ellers har jeg hatt en slakk dag. Fikk gjort et par ærend, ruslet en liten runde, og ellers har jeg spist sushi og sjokolade, og sett to filmer i godt selskap - akkurat det jeg trengte i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klatring i en times tid på senter 

Tur med mann og hund i to timer

Yoga og mindfullnes 

Men nå venter chips posen i mest mulig  horisontal stilling :fnise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag har jeg gjort rent i leiligheten. I mangel av fint vær ute har jeg også danset inne i stua. Tørrbørstet kroppen før dusj, pleiet en tørr hodebunn, vasket håret og tok ansiktsmaske. Jeg har også lest litt og spist sunt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Prøver å dra i gang denne tråden igjen, syntes den var så fin. 

Jeg har startet på jobb etter sommerferien, og tatt på meg noen nye arbeidsoppgaver. Det har gjort det veldig travelt i starten. Det jeg har vært god på, er å gi meg selv en skikkelig klapp på skuldra for alt jeg får til. Det hjelper selvsagt også at jeg har gode kollegaer som heier og støtter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Prøver å dra i gang denne tråden igjen, syntes den var så fin. 

Jeg har startet på jobb etter sommerferien, og tatt på meg noen nye arbeidsoppgaver. Det har gjort det veldig travelt i starten. Det jeg har vært god på, er å gi meg selv en skikkelig klapp på skuldra for alt jeg får til. Det hjelper selvsagt også at jeg har gode kollegaer som heier og støtter.

smileys-smiley-with-sign-131541.gif.82b77b6f72a3c006fcad3330b86f598c.gif Både for å ha kicket tråden opp igjen (synes også det var en fin tråd som godt fortjener å leve..) og for en god greie med å faktisk gi deg selv anerkjennelse for gode ting du får til, tror generelt mange er dårlige på dette, så det er godt å høre.

Selv har jeg ikke gjort all verden i dag, men jeg har vasket og tørket dynen min, som bare føles skikkelig digg... ellers har jeg vært på en liten tur og plukket høstbukett som står i stuen og det er sånne små gleder i hverdagen, utrolig hva litt høstfarger og fin lyng gjør ut av seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ein skikkelig dårlig dag (fatigue), men klarte til slutt å komma meg ut på ein liten gå-tur. Er litt stolt av det 😄

Og så har eg laga masse kombucha!

Anonymkode: 6db0b...b81

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Runka skikkelig, for å gi kroppen en deilig avspenning. Kroppen er fornøyd!

Anonymkode: 333f1...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, skreppamedleppa said:

smileys-smiley-with-sign-131541.gif.82b77b6f72a3c006fcad3330b86f598c.gif Både for å ha kicket tråden opp igjen (synes også det var en fin tråd som godt fortjener å leve..) og for en god greie med å faktisk gi deg selv anerkjennelse for gode ting du får til, tror generelt mange er dårlige på dette, så det er godt å høre.

Selv har jeg ikke gjort all verden i dag, men jeg har vasket og tørket dynen min, som bare føles skikkelig digg... ellers har jeg vært på en liten tur og plukket høstbukett som står i stuen og det er sånne små gleder i hverdagen, utrolig hva litt høstfarger og fin lyng gjør ut av seg. 

Tusen takk!😊 Det er mye god helse i å snakke positivt til seg selv!

Ofte er det ikke så store ting som skal til, egentlig. Små hverdagsgleder gjør godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To uker siden røykestopp i dag. Jeg hadde skikkelig lyst til å bare røyke et par sigg i stad til morgenkaffen. Men jeg klarte å la være å løpe på butikken og kjøpe røyk! 💪

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet med koffein for noen uker siden, så det er jo ikke akkurat i dag, men det har vært så deilig for kroppen min. Har mer overskudd og sover bedre om natten.

Anonymkode: 0ae1c...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...