AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #181 Del Skrevet 30. juli 2023 Hatt en skikkelig god løpeøkt på 1 time, kom inn i den deilige flytsonen 🤗 Anonymkode: 0c2b0...002 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #182 Del Skrevet 30. juli 2023 Jeg stod opp tidligere enn planlagt, tok meg en kalddusj, spiste noe annet til frokost enn det jeg pleier å gjøre, og nå sitter jeg her i treningstøy fordi jeg skal komme på trening uten å nøle veldig straks. Anonymkode: 18dd6...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #183 Del Skrevet 31. juli 2023 I dag har jeg hatt en god dag. Har vasket leiligheten og byttet sengetøy. Gikk til butikken istedenfor å kjøre (bare 10 min gåtur, men alt hjelper), og fylte opp i kjøleskapet med frukt og grønt. Akkurat nå leser jeg en bok på verandaen med levende lys og lyslenke i taket. I går pakket jeg ut siste eske etter at jeg flyttet i høst, det var deilig å få på plass. Og så jobbet jeg litt med brunfargen ute i sola. Anonymkode: f2ef8...ce7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #184 Del Skrevet 3. august 2023 Trent styrke i en time Anonymkode: fba85...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #185 Del Skrevet 3. august 2023 Drukket vann. Vann er sunt. Løpeøkter og trening er ikke helt min greie, men vann liker jeg. 😁 Anonymkode: 6e0d2...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #186 Del Skrevet 3. august 2023 Gått en tre timers tur i marka, 5 km av turen i bratt motbakke. Spist jordbær og holdt meg unna sukker. Anonymkode: 0c2b0...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2023 #187 Del Skrevet 3. august 2023 Kjøpte meg en boks for lagring på badet, og fikk dermed ryddet opp i en del ting på badet. Det er utrolig hvilken betydning orden rundt meg har å si for den psykiske helsen - som om å rydde i omgivelsene også er å rydde i sinnet. Sånn ellers har jeg hatt en slakk dag. Fikk gjort et par ærend, ruslet en liten runde, og ellers har jeg spist sushi og sjokolade, og sett to filmer i godt selskap - akkurat det jeg trengte i dag. Anonymkode: f2ef8...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. august 2023 #188 Del Skrevet 5. august 2023 Klatring i en times tid på senter Tur med mann og hund i to timer Yoga og mindfullnes Men nå venter chips posen i mest mulig horisontal stilling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2023 #189 Del Skrevet 7. august 2023 I dag har jeg gjort rent i leiligheten. I mangel av fint vær ute har jeg også danset inne i stua. Tørrbørstet kroppen før dusj, pleiet en tørr hodebunn, vasket håret og tok ansiktsmaske. Jeg har også lest litt og spist sunt og godt. Anonymkode: f2ef8...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #190 Del Skrevet 25. august 2023 Prøver å dra i gang denne tråden igjen, syntes den var så fin. Jeg har startet på jobb etter sommerferien, og tatt på meg noen nye arbeidsoppgaver. Det har gjort det veldig travelt i starten. Det jeg har vært god på, er å gi meg selv en skikkelig klapp på skuldra for alt jeg får til. Det hjelper selvsagt også at jeg har gode kollegaer som heier og støtter. Anonymkode: f2ef8...ce7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. august 2023 #191 Del Skrevet 25. august 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Prøver å dra i gang denne tråden igjen, syntes den var så fin. Jeg har startet på jobb etter sommerferien, og tatt på meg noen nye arbeidsoppgaver. Det har gjort det veldig travelt i starten. Det jeg har vært god på, er å gi meg selv en skikkelig klapp på skuldra for alt jeg får til. Det hjelper selvsagt også at jeg har gode kollegaer som heier og støtter. Anonymkode: f2ef8...ce7 Både for å ha kicket tråden opp igjen (synes også det var en fin tråd som godt fortjener å leve..) og for en god greie med å faktisk gi deg selv anerkjennelse for gode ting du får til, tror generelt mange er dårlige på dette, så det er godt å høre. Selv har jeg ikke gjort all verden i dag, men jeg har vasket og tørket dynen min, som bare føles skikkelig digg... ellers har jeg vært på en liten tur og plukket høstbukett som står i stuen og det er sånne små gleder i hverdagen, utrolig hva litt høstfarger og fin lyng gjør ut av seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #192 Del Skrevet 25. august 2023 Badstu, bad i sjøen og naken hathayoga. Anonymkode: 9c081...95f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #193 Del Skrevet 25. august 2023 Har hatt ein skikkelig dårlig dag (fatigue), men klarte til slutt å komma meg ut på ein liten gå-tur. Er litt stolt av det 😄 Og så har eg laga masse kombucha! Anonymkode: 6db0b...b81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2023 #194 Del Skrevet 25. august 2023 Runka skikkelig, for å gi kroppen en deilig avspenning. Kroppen er fornøyd! Anonymkode: 333f1...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 25. august 2023 #195 Del Skrevet 25. august 2023 Er på min 5.dag uten snus i dag! Og har hatt besøk av en venninne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #196 Del Skrevet 26. august 2023 11 hours ago, skreppamedleppa said: Både for å ha kicket tråden opp igjen (synes også det var en fin tråd som godt fortjener å leve..) og for en god greie med å faktisk gi deg selv anerkjennelse for gode ting du får til, tror generelt mange er dårlige på dette, så det er godt å høre. Selv har jeg ikke gjort all verden i dag, men jeg har vasket og tørket dynen min, som bare føles skikkelig digg... ellers har jeg vært på en liten tur og plukket høstbukett som står i stuen og det er sånne små gleder i hverdagen, utrolig hva litt høstfarger og fin lyng gjør ut av seg. Tusen takk!😊 Det er mye god helse i å snakke positivt til seg selv! Ofte er det ikke så store ting som skal til, egentlig. Små hverdagsgleder gjør godt. Anonymkode: f2ef8...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 26. august 2023 #197 Del Skrevet 26. august 2023 To uker siden røykestopp i dag. Jeg hadde skikkelig lyst til å bare røyke et par sigg i stad til morgenkaffen. Men jeg klarte å la være å løpe på butikken og kjøpe røyk! 💪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2023 #198 Del Skrevet 26. august 2023 Jeg sluttet med koffein for noen uker siden, så det er jo ikke akkurat i dag, men det har vært så deilig for kroppen min. Har mer overskudd og sover bedre om natten. Anonymkode: 0ae1c...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #199 Del Skrevet 27. august 2023 Gått 30 000 skritt i dag Anonymkode: fba85...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2023 #200 Del Skrevet 27. august 2023 Jeg har klatret. Føler meg sterkere for hver gang! Anonymkode: 4a962...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå