Gå til innhold

Hva godt har du gjort for kroppen din i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pusset tenner, dusjet, spist omelett til frokost, gått tur med hunden, spist kyllingsuppe til lunsj og middag, klippet og lakket neglene mine, ryddet i klesskapet. Ganske bra dag faktisk.

Anonymkode: 92e81...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har utfordret megselv mentalt i det siste, å det har vært skummelt men også godt. Føler jeg tar mine første steg inn i voksenlivet, selv om jeg har vært voksen lenge nå 🙈

Badet i sjøen(Noen sekunder for å være helt ærlig), spist alene på et sted jeg ikke er trygg enda, vært alene etter klokken 12 på natt på samme sted, ikke rømt da jeg har hørt mistenkelige lyder å trodd noen kom, motstått trangen til å gjemme meg da jeg har vært redd for å bli overvåket og det å ta for mye plass, ventet i bilen utenfor en bensinstasjon nå nettop, var ikke så mye annet jeg kunne gjøre enn å prøve å ignorere følelsen av at han jeg ventet på skulle bli angrepet osv. Men alt gikk bra, så føler meg litt normal idag. Synd det tar så lang tid å bli bedre mentalt, men er motivert

💪🧠 Har en så pinglete hjerne, men kommer jo til å bli den rolige, gjennomsnittlige personen en dag, bare vent å se (les)

+ T skjeen med sanasol 💛 

Anonymkode: 495f8...e6b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slappe av dag, spist mye godteri og  vært på kino med ei venninne😊 trener 6 dager i uken å hvile dag søndager vanligvis så godt å bare slappe av. Spist mye godteri , sjokolade? Brus oG stor pose smash , i tillegg til Sunne måltider. Kroppen og psyken føles bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gått en tur med hunden,spist sjokolade og egg til frokost. Viktig med balanse😅spiste litt sjokolade til,litt hjemmelaget pizza og ryddet i huset😅🙈

Anonymkode: 9be7a...18d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spist salat til frokost

Gått en times skogstur

Tatt hårkur og fotbad 

Skal spise noe gått til middag 

Anonymkode: fba85...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

* Fått nok søvn.

* Gått en lang tur i naturen.

* Unngått prosessert og ultraprosessert mat, inkludert aspartam, selv om Pepsi Max brukte å være min store svakhet.

* Ikke stresset.

Anonymkode: 35bc8...1aa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mediterer i et par timer hver dag. 

Anonymkode: e0f0b...3e6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En times tur i skogen før frokost.

45 minutter tur i skogen før middag.

Hvilt etter middag.

Nå skal jeg ut å gå en time på grusvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket urin hos lege for UVI- negativt. 

Bestilte time til GU på onsdag. 

Var innom tannlegen for å be henne se på tannkjøttet mitt som har fått ubehag og misfarging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening på SATS på formiddagen. Markløft, knebøy pluss divers øvelser med manualer.

En liten lur etter lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fått trent igjennom styrkeprogrammet mitt og skal rydde litt for å rense hodet litt. Ja det fungerer som terapi til tider. 

Anonymkode: 921ff...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Droppet den sjokoladen jeg egentlig hadde lyst til å kjøpe, og laget sunn mat istedenfor. Kvittet meg med søppel fra boden. Fikset klimaanlegget i bilen.

Anonymkode: f2ef8...ce7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gjorde energi-øvelsar for nyrene 😍

Anonymkode: 6db0b...b81

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en fin tråd ❤️ Savner positivt fokus her inne. 

Jeg har gått en tur på 7 km (har slitt med helsen, og er ikke i stand til å trene hardt ennå). Jeg har lest 2 kapitler av en bok (Der krepene synger). Prøver å begrense skjermtid, for syn og hjerne, men her er jeg nå😄

Anonymkode: 82188...46e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Syklet 25km og spist sunt:) 

Anonymkode: 90c16...2dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gikk meg en lengre tur med hunden i dag tidlig, og lagde en god middag fra bunn. Suppe med laks, poteter, gulrot og purre. :)

Anonymkode: 9e18e...908

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudd på bilen min i dag ble mye gåing fram og tilbake på tunet samt inn og ut av bilen når jeg tok Diagnose :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...