Gjest synseren Skrevet 23. januar 2006 #81 Skrevet 23. januar 2006 Vi har en huskatt, som vi begge har smeltet for. De har en egen evne til å sjarmere oss disse pusene !! Legger ved bilde:
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #82 Skrevet 31. januar 2006 7 persere . 2 rød , 1 skilpadde og hvit , 1 svartskilpaddemska colorpoint , 1 svartskilpsdde , 1 svart og 1 svartskilpadde tabby de 2 røde er europa premiær skilpdde og hvit er champion svartskilpaddemaska colorpoint er europa champion og europa premiær svartskilpadde europa champion svartskilpadde tabby grand internasjonal champion
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #83 Skrevet 31. januar 2006 7 persere . 2 rød , 1 skilpadde og hvit , 1 svartskilpaddemska colorpoint , 1 svartskilpsdde , 1 svart og 1 svartskilpadde tabby de 2 røde er europa premiær skilpdde og hvit er champion svartskilpaddemaska colorpoint er europa champion og europa premiær svartskilpadde europa champion svartskilpadde tabby grand internasjonal champion ← alle katter er like fin om det er en annminelig huskatt eller en rassekatt
Gjest Elfrida Skrevet 31. januar 2006 #84 Skrevet 31. januar 2006 Gatemix - skilpadde og hvit. Hun er så søt atte!
Knøttet Skrevet 2. februar 2006 #86 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har en herremann av typen huskatt. Har samme fargene som Pusur, i tillegg til hvite tennissokker på alle fire labbene og hvitt rundt munn og snute og på halsen. Han er helt nydelig og har en utrolig personlighet. Finner seg i det meste, bare det er meg- han bor hos foreldrene mine og derfor ser jeg han så sjeldent... savner han!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #87 Skrevet 2. februar 2006 alle katter er like fin om det er en annminelig huskatt eller en rassekatt ← rassekatt var noe nytt Jeg har en Ragdoll
iss Skrevet 2. februar 2006 #88 Skrevet 2. februar 2006 Jeg har en huskatt...verdens vakreste og mest bestemte jentepus! Hun er trefarget og de skal visstnok vært litt egne og bestemte...stemmer i allefall her. I forsikringspapirene på henne står det at hun er en selskapskatt ← I mine papierer står det også at hun er en selskapskatt!! Hun er kvart perser, og er derfor veeeeldig pen ifølge meg Hun har lynnet og litt av ansiktet til en perser...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå