Gå til innhold

Hvilke katterase har du?

Fremhevede innlegg

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Alle er mine, selvsagt!

Er så glad i katter. Det er kun fordi Inka(bikkja) skal ha noe å jage. Må jo få litt trim :ler:  :ler:

åååååååå........ :rodme: så klart, det er jo bare en oppsumering av alle kattene som er nevnt, godt jeg har selvironi :ler: er litt treig i dag (i dag også) ;)

Jeg trodde seriøst at du hadde over 40 katter jeg da :plystre:...sniker meg ut herfra jeg.........................

......men jeg kjenner ei dame i katteklubben jeg er med i som har over 30 katter og hun er ikke "gal", bare veeeeldig begeistret for katter.

Endret av Miloine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En stk. SVÆR (hvertfall i følge dem som ser han for første gang og utbryter: "Helvete så svær han er!" :ler:, men som for meg er min lille baby) gråstripete gatemix, eller huskatt om du vil. Verdens snilleste godklump som finner seg i det meste, selv om han kan være litt nevrotisk og nykkete av og til. ;)

Elsker pusefanten min! :hjerte:

Skrevet

Min pus er blanding av Abbysiner og huskatt. En perfekt blanding :)

Skrevet

2 huskatter, jenta er skillpaddefarget og gutten er grå og hvit.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

2 huskatter, en er brun, hvit og langhåret, og en er gråspraglete og korthåret :hjerter_rundt:

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Fire huskatter, men alle har litt skogkattpreg over seg. Den ene er også en skipskatt.

Skrevet

Huskatt 36 stk+ 3 skipskatter

perser 3 stk

bastard (huskatt?)

Bengal 2 stk

Ocicat 2 stk

"Hengebuk-katt" ler.gif

Britisk korthår 2 stk

Norsk Skogskatt 2stk

Ragdoll 2 stk

Gatemix

Selskapskatt!

Her er det mange morsomme raser etterhvert ler.gif

55 katter!!!

Skrevet

Vi har en nydelig hannkatt på 6 år. Moren var perser og faren aner jeg ikke! Langhåret, "oransje" og hvit (på brystet) myk og stor pus med et aldeles nydelig ansikt! :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
55 katter!!!

:overrasket:

Hvordan har du plass til alle? Hehe..

Skrevet

Nå bor jeg på 58 m2 , så med bikkja og meg har vi plass til enda en på kvadratmeteren :ler:

Skrevet
Nå bor jeg på 58 m2 , så med bikkja og meg har vi plass til enda en på kvadratmeteren :ler:

Har du 55 katter og en hund på 58 m2? Kommer i avisa snart, du da...

Skrevet

Har morro av å skrive ned alle kattene dere ramser opp her :)

Er både glad i hunder og katter jeg, men en av gangen, takk :ler:

Gjest Miloine
Skrevet

Har du 55 katter og en hund på 58 m2? Kommer i avisa snart, du da...

TIL MISA & GJEST

:ler::ler: ...det trodde jeg en stund også, men les hva jeg skrev så skjønner dere ;)

åååååååå........ :rodme: så klart, det er jo bare en oppsumering av alle kattene som er nevnt, godt jeg har selvironi :ler: er litt treig i dag (i dag også) ;)

Jeg trodde seriøst at du hadde over 40 katter jeg da :plystre:...sniker meg ut herfra jeg.........................

OK :ler:

Skrevet

Jeg har vel en såkalt gatemix jeg da. Moren hans ble forlatt av eieren sin da de flyttet så en nabo har tatt på seg ansvaret å mate den, men den er nokså sky. Hun er nok en mix selv med halvveis langhåra pels. Faren er selvsagt ukjent men min Sofus har arvet den flotte pelsen og har nydelige tigerstriper i den grå og hvite pelsen og en skikkelig vaskebjørnhale med flotte ringer på. :hjerte:

Skrevet

Huskatt 37 stk+ 3 skipskatter

perser 3 stk

bastard (huskatt?)

Bengal 2 stk

Ocicat 2 stk

"Hengebuk-katt" ler.gif

Britisk korthår 2 stk

Norsk Skogskatt 2stk

Ragdoll 2 stk

Gatemix 2 stk

Selskapskatt!

Her er det mange morsomme raser etterhvert ler.gif

57 katter har dere hittil til sammen.

Skrevet

Gatemix og huskatt er vel strengt tatt det samme ;)

Skrevet
Gatemix og huskatt er vel strengt tatt det samme ;)

Ja, det var det samme jeg også tenkte. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...