AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #21 Del Skrevet 2. juli 2023 Jeg har sett masse marihøner! De er absolutt ikke utdødd. Jeg er en sånn som elsker å sitte å studere gresset og alt som kravler og kryper der da, så kanskje du bare ikke har sett nøye nok. Hvis du går inn for det ser du nok noen marihøner snart! 😊 Anonymkode: d3baa...846 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #22 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kunne du ikke bare eskortert den ut? Jeg dreper ikke engang edderkopper selv om jeg haaaater å se de innendørs. Anonymkode: 06234...394 Sannhetsøkende skrev (4 timer siden): Slippe den ut ble for avansert for deg? Den skulle ikke ha sneket seg inn i huset mitt! Handlinger har konsekvenser. Anonymkode: 64bd4...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 2. juli 2023 #23 Del Skrevet 2. juli 2023 Tenkte faktisk samme tanke for noen dager siden. Sikkert 3-4 år siden sist gang jeg så en marihøne. Og selv da var det lenge siden sist. Når jeg var liten var de derimot overalt om sommeren... skikkelig trist å tenke på. Har en million bladlus på alle rosene mine, så kunne virkelig trengt noen marihøner i hagen right about now. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 2. juli 2023 #24 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den skulle ikke ha sneket seg inn i huset mitt! Handlinger har konsekvenser. Anonymkode: 64bd4...b20 Karma dude 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #25 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg var sett en hvert eneste år dem siste åra tror jeg. Pluss det å treffe på en marihøne er flaks ikke rart det betyr flaks. Anonymkode: 6e1fa...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå