Gå til innhold

God morgen snuppa mi

Thea

Anbefalte innlegg

Melder Thea inn i Hybelkaninenes Støtteforening med en gang.......

*skrive skrive skrive"......... sånn Thea, NÅ er du medlem!

Du får medlemsnr. 2.543.612!

:briller::kul::roll::P :oops: :cry: :lol::):ler2::tunge1::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du leser litt mellom linjene mine i forrige innlegg så vil du ut av det skjønne atte jeg ikke aner hva slik tørke-lambi-papir-do-rull-greie er for noe jeg da....

Theaaaaaaaaaaa :roll: , har du hørt?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops:

Beklager altså.......... men sånn er det bare! :oops: :oops: :oops:

Kanskje jeg "ser" litt klarere etterpå - må til optiker'n å mekke brillene mine nå :briller::briller: neida, ikke solbrillene. Bruke-hele-dagen-brillene mine.......... :kul:

Hade så lenge a........ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det denne Anonyma snakker om???

En uvane jeg har lagt meg til det, å våkne tidlig etter å ha vært på byen.
Var det nattåpent i butikkene i går kveld???? :o

Da burde jeg egentlig sove godt og lenge, siden det ble seint og det ble etpar øllere....
Øllere???? Har hun øl i øret???

Juleølet er forresten kommet, smakte på Aass sitt. Ass er favorittølet mitt
Ass??? Smakte du på rompa di i går???

Kan ha noe med at det kom fra tappekran og ikke fra flaske
Har du tappekran i rompa???

Thea :roll: skjønner ingenting!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonyma: En uvane jeg har lagt meg til det, å våkne tidlig etter å ha vært på byen.

Jeg likte ikke tonen på det innslaget der. Er da vel for søren meg ikke noen synd å sjåppe vel. Å gå på sjåppen er tåppen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk å ha en tappekran i rompa da Thea :roll: , da får hun jo aldri oppleve den essensielle opplevelsen det er å bruke Lambi-do-tørke-rull da jo?

It`s so sad :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo også en problemstilling å ta stilling til. En annen problemstilling å ta stilling til er Fauske Psykiatriske institusjon. Noe å tenke på for oss kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen :D

Sitter her og blir sparket i filler innenfra jeg :ler: En som er veldig aktiv idag!

Har egentlig mye å rydde og stue unna idag jeg, så du får tilgi meg om jeg forsvinner om en liten stund :wink:

Må bl.a gjemme dildoene mine i skapet, da det kommer en kompis av sambo innom imorra og han skal hjelpe sambo å flytte senga vår :hoho:

Og da vil jeg helst at dildoer og annet snacksy leketøy holder seg inne i skapet

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, dildoGuri er på farta igjen ser jeg :blunke: :ler::ler::ler:

Det er helt åkeji Vinga. Jeg skal på sjåpping jeg. Kos deg med dine gjøremål i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God shopping da! :D

Ja, nå har jeg allerede rukket å sette på dagens 2. vaskemaskin (og flere skal det bli), brettet sammen en diiiiger haug med flanellskluter og gått morgentur med hunden :wink:

Gått ut med søpla har jeg også gjort.

Nei, nå tror jeg det er på tide å skrive liste over resten jeg skal gjøre, før jeg glemmer det :hoho:

*åpner Word*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tenk å ha en tappekran i rompa da Thea :roll: , da får hun jo aldri oppleve den essensielle opplevelsen det er å bruke Lambi-do-tørke-rull da jo?

It`s so sad :cry:

:rodme: var det do-papir du snakket om!!!!!!

Trodde det var noe slik fancy, spesial-papir av noe slag jeg daahhh!!!!! :o

Joda, jeg bruker do-papir jeg, hver dag, .........flere ganger om dagen også faktisk!!!!! 8) men jeg vet ikke om det slik Lambi-papir-greie da....... men jeg blir da ren og tørr.! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg printa ut liste over alt jeg skal gjøre idag og hengt opp på kjøleskapet (som jeg også skal rydde! :ler: ) og den ble jammen lang!

Dagens 3. vaskemaskin er satt på :briller:

Usikker; gjør du som oss og kjøper Økonomi-dopapir? :hoho: Man trenger da ikke silke for å tørke seg i ræva :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *anonyma*

Hva i all verden er det denne Anonyma snakker om???

Siden jeg har vært umåtelig opptatt i mellomtiden med å sove litt mer, spise frokost! (?) og prøve å mekke pc-hællvetet-faenskapen så har jeg ikke fått tid til å oppklare disse merkelig mistolkninger av mitt ellers perfeksjonistiske innlegg.

Thea: Var det nattåpent i butikkene i går kveld???? :o

Neida det var visst ikke det, men sånne sjapper som stort sett selger flytende varer var åpne....... Til langt på natt....... Og jeg brukte masse penger på den slags shåpping........... Farlig farlig.

Thea: Øllere???? Har hun øl i øret???

Ikke i øret, men det skal være sunt for håret har jeg hørt og håret mitt er jo ganske nærme øret, så kanskje.......

Thea: Ass??? Smakte du på rompa di i går???

Okeida, skulle vært Aass da.

Thea: Har du tappekran i rompa???

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆI. Hakkedetdavel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler::ler::ler: Takk for oppklaringa *anonyma* :D Jeg ble også kjent med disse nattåpent-selger-flytende-saker shoppene i går kveld/ natt.

Urgh :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...