Gå til innhold

God morgen snuppa mi

Thea

Anbefalte innlegg

Ser du sitter her i ensom majestet lille Thea :roll: . Si meg.......hva gjør du oppe så tidlig en lørdags morgen?? Burde du ikke ligge å sove i senga di nå og drømme søte drømmer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joooooooo, det burde jeg virkelig. Men av en eller annen mystitastisk grunn er øynene mine slik :o og ikke slik :x Jeg synes det er litt meningsløst og ligge slik :o i senga mi mens sambo ser slik :x ut og sier sånn ZZZZZZZZZZZ

Blir litt deppis av sånn jeg :-?

Men jeg kan nå sitte her og sjætte litt med deg å jeg, er så koselig atte :D

Er det bra med demses i dag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooooo daaaa, er bra med meg. Er nå litt uggen i halsen kanskje, men ikke no litt julebrus ikke kan ordne på :wink:

Er helt enig, masse daffe folk på KG i dag :wink:

Si meg, har kvikklunsjmagen din det bra i dag da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joooooo daaaaa, Kvikklunsj magen har det ganske bra. Har vært på do 2 ganger i dag og lest Se&ogHør tilsvarende like mange ganger. Til min store forskrekkelse så var prinsesse Mærtha fremdeles gravid under min andre 2. do-runde. Trodde Ari`s kompanjonger var ganske raske jeg, men han er nok ikke en slik kjappis vi først trodde han var hæ?? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari en kjappis??? :ler::ler: Der har du så rett så rett. Min egen erfaring tilsier at gutten er en antotypisk 3 minutes man. Er ikke lang tilvenningsfase der skal jeg si deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: Den satt tenker jeg :hoho::hoho:

Men speaking of whoooom, jeg må si jeg har stooooor respekt for Lambi do-papir du. Er da så grelt når sambiss har vært å kjøpt do-papir på salg. Er ikke så nøye på ting jeg da, men er ikke såååå deilig når fingeren tar fart og går gjennom papiret og inn i strategiske plasser på kroppen.

Ække mye tilvenningsfase å snakke om da heller skal jeg si deg. Svuppppp, så sittæ`rn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du har så rett så rett. Jeg personlig foretrekker Lambi do-tørke-papir med små hjerter på jeg. Da brer det seg en så harmonisk do-stemning over meg at jeg praktisk talt kunne suttet der til morges :ler:

Se&Hør ja, nei vet du meg hva. Slik sladder og fanteri vil jeg ha meg frabedt mine sarte øyne og lese. Men Allers og Hjemme derimot. Sukk og stønn, det er saken det. Med disse søte små oppskriftene av alskens deilig matretter med påfølgende slankekur i neste nummer.

That my baby, keep`s u bissi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh Thea.........jeg også.

Fridag ......... skulle sove leeeenge jeg........men, neida kl. 08.04 da lå jeg og kikket i taket, og lurte på om jeg skulle orke å gå på do! Noe jeg selvfølgelig fant ut at var den beste løsningen! :o

Hvorfor er det egentlig slik? Når man MÅ stå opp tidlig for å gå på jobb - da vil man sove leeenge........ MEN - når man kan sove leeenge, da sier kroppen fra at "nå vil jeg opp"......... Dette er noe jeg ALDRI har skjønt..ALDRI. :kul:

Men Thea - jeg tok fatt støvkluten jeg da.........tørket støv, brukt støvsuger'n......... til og med vaskebøtta har jeg benyttet meg av idag.

Er du imponert eller???? :briller:

Men - kjenner jo på kroppen min da - at det snart er tid for en frokost-lur!!!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags støv-fanatikere er det som surrer rundt på KG i dag da?? Ushj og ishj, blir sliiiiiiiten bare jeg tenker på det jeg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dønn enig Thea :roll: , slike støvtørkere tar piffen ut av en :wink:

Si meg..................hva slags syn har Usikker på Lambi-do-tørke-papir???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg..................hva slags syn har Usikker på Lambi-do-tørke-papir???

Bare for å rette littegranne på deg Thea :roll: , i all vennskapelighet ja :wink: Det heter Lambi-do-tørke-rull :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du Thea - nå uttaler du deg på et dårlig grunnlag...........JEG ER INGEN STØVFANATIKER......... jeg som er æresmedlem i Hybelkaninenes Støtteforening!!!!

Den støvtørkinga jeg har gjort idag - det var den jeg skulle gjort fredag før palmesøndag........ ifjor!! Så du skjønner - jeg er fryktelig langt bak skjema! :roll:

Men - sånn er jeg nå bare jeg da!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det er forening som heter hybelkaninenes støtteforening???? Kan jeg bli medlem??? Jeg eeeeeeelsker slike foreninger :D

Forøvrig så savner jeg alle mine etterlatte hybelkaniner som ligger hjelpesløse under senga mi i Trøndelag :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et viktig poeng å merke seg fra Thea :roll: ser. Min personlige mening er at de trønderske hybelkaninene er myyyyyye mer pliktoppfyllende de enn disse dottene her nede i Drammen :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser litt mellom linjene mine i forrige innlegg så vil du ut av det skjønne atte jeg ikke aner hva slik tørke-lambi-papir-do-rull-greie er for noe jeg da.... :o :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *anonyma*

God morgen Thea. :D

Så du sitter her og småprater litt på morgenkvisten du. Hyggelig det. Skjønner heller ikke hva jeg gjør oppe så tidlig på en dag hvor jeg kan (og bør ) sove lenge. En uvane jeg har lagt meg til det, å våkne tidlig etter å ha vært på byen. Da burde jeg egentlig sove godt og lenge, siden det ble seint og det ble etpar øllere.... :oops: Jada, mer enn etpar da, men det var jo fredag i går.

Juleølet er forresten kommet, smakte på Aass sitt. Ass er favorittølet mitt og de pleier å lage veldig godt juleøl også, men det jeg drakk i går var ikke så veldig bra. Kan ha noe med at det kom fra tappekran og ikke fra flaske. Jaja, skal på juleølsmaking om 14 dager så da får vi vel testa det bedre :blunke:

Skavvise, er det noen planer for dagen? Tror ikke det. Kanskje en liten tur på butikken. Ikke noe annet? Nei da kan jeg jo hoppe innunder dyna igjen da, og få meg litt mer søvn. Gubben ligger i sin søteste søvn, han har ikke problemer med å sove, nei. Får snike meg oppi og varme de kalde tærne mine på hans gode, varme uten at han merker det.........

Koselig å snakke med deg Thea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...