AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Del Skrevet 1. juli 2023 Føler meg sååå dum. har fått pigmentering på hele hånda. Dvs hele hånda har fått mørkere farge. Pga kortison og soling. Farge på hånda matcher ikke med resten av hudfargen. Føler meg veldig nede. Og har fått dårlig selvtillit. Lurer på om jeg kan bli kvitt problemet med laser??? 😓😓😓 Anonymkode: 002c5...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Del Skrevet 1. juli 2023 IPL laser skal i følge klinikker redusere hyperpigmentering. Anonymkode: 3992d...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #3 Del Skrevet 2. juli 2023 Flere som vet noe Anonymkode: 002c5...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #4 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): IPL laser skal i følge klinikker redusere hyperpigmentering. Anonymkode: 3992d...c58 Takk Anonymkode: 002c5...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Del Skrevet 13. juli 2023 Hudpleie er nok det beste valget her. Sjekk ut koreansk hudpleie for eksempel. Det vil fikse det på relativt kort tid også, hvis du velger med riktig syre. Anonymkode: e0ffb...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hudpleie er nok det beste valget her. Sjekk ut koreansk hudpleie for eksempel. Det vil fikse det på relativt kort tid også, hvis du velger med riktig syre. Anonymkode: e0ffb...ee4 Hvordan finner jeg ut det? Eller jeg mener hvor får man kjøpt koreanske produkter utenom netthandel? Anonymkode: 002c5...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå