AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Skrevet 1. juli 2023 La merke til en kul på halsen på 2 åringen. Er dette vanlig? H side. Kjennes ut som en bevegelig myk kule inni. Anonymkode: 72d22...a94
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Skrevet 1. juli 2023 Er det på halsen under øret liksom? Er nok bare store lymfekjertler. Begge mine barn har tydelige lyfekjertler, kjennes ut som en mjuk liten kule inni som ruller. De blir støttet når barnet er sykt. Jeg tok med støtte til legen når jeg merket de da jeg synes de var veldig store. Legen var ikke bekymret😊 ta med til lege for sjekk hvis du er bekymret 😊 Mvh 2 barnsmor Anonymkode: 2fe59...6af
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Skrevet 1. juli 2023 Ja, det er vanlig toåringen min hadde også det for ikke lenge siden. Jeg ringte legen og legesekretæren prøvde å prate meg ut av å få time ved å legge ut om hvor vanlig det var. Jeg sa at jeg er virkelig bekymret og vil gjerne komme inn på time for å være sikker (vi har kreft i familien). Fikk da komme inn og legen kunne fortelle at det bare var en forstørret lymfekjertel, som er helt normalt for småbarn men om du mister nattesøvn av bekymring så er det bedre å ta en legetime. Vet ikke hvor lenge man bør vente å se om den forsvinner av seg selv😅 Anonymkode: 43bbe...58e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå