AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg leter i uendelighet etter en hudkrem som kan gi med masse fuktighet og gjerne en dewy look. Jeg har tidligere holdt på med koreansk rutine og mange steg osv men nå har jeg 3 barn og vil korte ned prosessen så mye som mulig. Fant forsåvidt heller ingen WOW-rutine med koreansk, men da var jo uansett målet å ha matt hud. Nå vil jeg bare se frisk og glødende ut uten å bruke så mye sminke 💕 Har normal hudtype med noe dehydrert overhud. Trenger ikke så mye fett. Har noen tips? 🤞🏻 Anonymkode: af754...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 1. juli 2023 #2 Del Skrevet 1. juli 2023 Essence fra Cosrx kombinert med moisture surge fra Clinique har fungert for meg iallefall ☺️ (Har normal/litt sensitiv hud) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Del Skrevet 1. juli 2023 Purito Deep Sea Pure Water Cream https://utseende.no/produkt/produkter/fuktighetskrem/purito-deep-sea-pure-water-cream-50ml-7 Isntree Hyaluronic Acid Moist Cream https://utseende.no/produkt/produkter/fuktighetskrem/isntree-hyaluronic-acid-moist-cream-100ml-5#product-tabs3 Anonymkode: 6c102...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Del Skrevet 1. juli 2023 jeg bruker først la roche toleriane serum og så hydraphase ultra riche fra samme merke etterpå. blir gjennonfuktet uten å være fet 😊 Anonymkode: d508c...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. juli 2023 #5 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg vil si ingen krem alene, du må ha 2-3 steg. Essens/serum av noe slag og så krem+spf. Men den youghurt solkremen fra Korres kan jeg bruke alene, den er rik og gir mye glød. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #6 Del Skrevet 1. juli 2023 Kokosnøttolje. Luktfri og med svært lite vann som stjeler fuktighet fra huden. Anonymkode: 6dc7d...487 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #7 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Purito Deep Sea Pure Water Cream https://utseende.no/produkt/produkter/fuktighetskrem/purito-deep-sea-pure-water-cream-50ml-7 Isntree Hyaluronic Acid Moist Cream https://utseende.no/produkt/produkter/fuktighetskrem/isntree-hyaluronic-acid-moist-cream-100ml-5#product-tabs3 Anonymkode: 6c102...f9b Synes ikke Purito deep sea water cream gir mye fukt, men isntree hyaluronic acid moist cream derimot, den gir masse fukt. Anbefaler den! Anonymkode: 0b5e4...fc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #8 Del Skrevet 1. juli 2023 AprilLudgate skrev (3 timer siden): Jeg vil si ingen krem alene, du må ha 2-3 steg. Essens/serum av noe slag og så krem+spf. Men den youghurt solkremen fra Korres kan jeg bruke alene, den er rik og gir mye glød. Det er faktisk den jeg bruker nå, synes den er helt krise dårlig mtp å gi fukt 😅 Vil ikke si jeg opplever den som rik i det heletatt. Men den lukter sykt godt da, lovehearts! 🤩 Du har nok muligens rett i at jeg trenger flere steg 🤔 Hadde bare håpet jeg skulle finne DEN perfekte. Takk for alle svar, skal lese meg opp!! 🥰 Anonymkode: af754...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #9 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kokosnøttolje. Luktfri og med svært lite vann som stjeler fuktighet fra huden. Anonymkode: 6dc7d...487 Som sagt, jeg trenger ikke fett 😊 Det gjør ingenting annet for huden min enn å legge seg utenpå og jeg er fortsatt tørr. Anonymkode: af754...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #10 Del Skrevet 1. juli 2023 Apo base. Da får du også babyhud. 30 eller 50% Anonymkode: 9853a...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #11 Del Skrevet 1. juli 2023 https://www.blivakker.no/product/3245375/suntique-i-m-vegan-sun-serum-spf50-50ml Anonymkode: 8faed...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 1. juli 2023 #12 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er faktisk den jeg bruker nå, synes den er helt krise dårlig mtp å gi fukt 😅 Vil ikke si jeg opplever den som rik i det heletatt. Men den lukter sykt godt da, lovehearts! 🤩 Du har nok muligens rett i at jeg trenger flere steg 🤔 Hadde bare håpet jeg skulle finne DEN perfekte. Takk for alle svar, skal lese meg opp!! 🥰 Anonymkode: af754...4c2 Min lukter ingenting, kanskje en annen da 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #13 Del Skrevet 1. juli 2023 AprilLudgate skrev (2 timer siden): Min lukter ingenting, kanskje en annen da 🤷♀️ Kanskje det finnes flere typer? 😊 Har denne: https://www.vita.no/hudpleie/dagkrem/korres-greek-yoghurt-moisturiser-intense-40ml-053b9670?v=372642&gclid=Cj0KCQjwnf-kBhCnARIsAFlg493JY8Bi7VfPp33Iv5Be6DH968cOM99jNAIZWuHq5E1MSwdqf3IyDDsaAsFWEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Anonymkode: af754...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #14 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg leter i uendelighet etter en hudkrem som kan gi med masse fuktighet og gjerne en dewy look. Jeg har tidligere holdt på med koreansk rutine og mange steg osv men nå har jeg 3 barn og vil korte ned prosessen så mye som mulig. Fant forsåvidt heller ingen WOW-rutine med koreansk, men da var jo uansett målet å ha matt hud. Nå vil jeg bare se frisk og glødende ut uten å bruke så mye sminke 💕 Har normal hudtype med noe dehydrert overhud. Trenger ikke så mye fett. Har noen tips? 🤞🏻 Anonymkode: af754...4c2 Jeg er glad i kalahari sin phyto rich moisturiser og lancome nuit nattkrem 🙂 Anonymkode: 4dfdf...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #15 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg har prøvd litt forskjellig og nå endt opp med et godt resultat med cerave sine produkter. Bruker rens, natt og dagkrem og øyekrem. Rimelige også så ikke krise om det er bomkjøp. Anonymkode: b20fa...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #16 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Purito Deep Sea Pure Water Cream https://utseende.no/produkt/produkter/fuktighetskrem/purito-deep-sea-pure-water-cream-50ml-7 Isntree Hyaluronic Acid Moist Cream https://utseende.no/produkt/produkter/fuktighetskrem/isntree-hyaluronic-acid-moist-cream-100ml-5#product-tabs3 Anonymkode: 6c102...f9b Gikk for Isntree sin, samt et snegleserum 😊 tusen takk for tips!! Anonymkode: af754...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #17 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd litt forskjellig og nå endt opp med et godt resultat med cerave sine produkter. Bruker rens, natt og dagkrem og øyekrem. Rimelige også så ikke krise om det er bomkjøp. Anonymkode: b20fa...7f1 Har brukt Cerave en stund men den gir dessverre ikke det jeg ser etter 😊 Har den fortsatt som backup da 😊 Anonymkode: af754...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 2. juli 2023 #18 Del Skrevet 2. juli 2023 Kiehls Ultra-krem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #19 Del Skrevet 2. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har brukt Cerave en stund men den gir dessverre ikke det jeg ser etter 😊 Har den fortsatt som backup da 😊 Anonymkode: af754...4c2 Nei da var det ikke akkurat noe godt forslag fra min side 😅 Anonymkode: b20fa...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #20 Del Skrevet 2. juli 2023 Har slitt med det samme. Min rutine morgen og kveld er rens med clinique ansikts såpe, rens med biotherm biosourse toner, biotherm plankton serum, clinique all avout eyes rich og la toche posay hydraphase rich morgen. Kveld bruker jeg clinique moisture surge 100 hour ett eller annet, pluss moisture surge overnight mask 2 ganger i uken. Når jeg bruker masken bruker jeg ingen annen krem. Har fått veldig fin hud med masse glød Anonymkode: 54e55...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå