Gå til innhold

Kjeder livet av meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjeder livet av meg. Tips til noe som får tia til å gå?

Anonymkode: 757d5...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du veldig ung? Som menneske er det ditt ansvar og din glede å finne på noe selv, som gir innhold i livet. Ikke alt er gøy her i verden og det skal det heller ikke være, så hva med å rydde opp der du bor? Skikkelig støvsuge og støvtørke i alle kroker. Ordne med oppvask, vaske skap som oppvask skal stå i. Vaske kjøleskap. Vaske klær, tørke det, stryke det og legge pent inn i skap og skuffer igjen. Skrubbe badet, dusjen og doen. Det er helt utrolig hvor mye en kan gjøre hvis en kjeder seg, hvis en vil.  :)  

Anonymkode: e6794...30e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs hva du liker, å hva du føler du mangler? 

Har du lyst til å lære noe? Lage noe? Være aktiv? Sosial?

Kanskje lære et nytt språk? 

Anonymkode: cf273...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er du veldig ung? Som menneske er det ditt ansvar og din glede å finne på noe selv, som gir innhold i livet. Ikke alt er gøy her i verden og det skal det heller ikke være, så hva med å rydde opp der du bor? Skikkelig støvsuge og støvtørke i alle kroker. Ordne med oppvask, vaske skap som oppvask skal stå i. Vaske kjøleskap. Vaske klær, tørke det, stryke det og legge pent inn i skap og skuffer igjen. Skrubbe badet, dusjen og doen. Det er helt utrolig hvor mye en kan gjøre hvis en kjeder seg, hvis en vil.  :)  

Jeg er 42 år og døde litt av kjedsomhet bare av å tenke på å gjøre alle de tingene der.

Anonymkode: 0c0f9...c70

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg er 42 år og døde litt av kjedsomhet bare av å tenke på å gjøre alle de tingene der.

Anonymkode: 0c0f9...c70

Det blir veldig bra etterpå. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Telle-trådene her på Kvinneguiden?? 

:hjerter_rundt:   

Anonymkode: 85647...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 12.02):

Lær å spille "Imagine" slik John Lennon gjorde det; det er faktisk svært enkelt:

AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 22.48):

Tror du Beatles hadde vært like kjente om John, Paul, George og Ringo hadde satset på telletråder i stedet for musikk ...?

Anonymkode: 9a279...0f6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 22.48):

Hva slags folk er dere som finner telletråder underholdende 😝

Anonymkode: 076ef...cc6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er grunnen til at du kjeder deg? 

Om du er fri og frank til å finne på hva du vil, og ikke er belemret med småbarn, fatter jeg ikke hvordan det er mulig.

Lese, tegne, lære deg å sy dine egne klær, kokkelere, kryssord, gaming, serier og filmer, yoga, løpe, fjelltur, spille et instrument, putle i hagen, programmering, osv osv.

Eneste gangene jeg kjeder meg er når jeg ikke kan gjøre det jeg vilpga jeg er stuck på lekeplass med småunger..

Anonymkode: 75449...eb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 13.51):

Hva slags folk er dere som finner telletråder underholdende 😝

Anonymkode: 076ef...cc6

det kan uansett ikke være noe "verre" enn alle de som tydeligvis ikke har noe bedre å finne på enn å lese rubbe og bit de kommer over angående patetiske rosa-bloggere eller andre mer eller mindre "kjendiser" på Instagram / snapchat, og så videre. 

Deretter kommer de hit til Kvinneguiden, for å diskutere side opp og side ned og i mente angående hvert minste lille vink disse tåpelige "kjendisene" har funnet på i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

det kan uansett ikke være noe "verre" enn alle de som tydeligvis ikke har noe bedre å finne på enn å lese rubbe og bit de kommer over angående patetiske rosa-bloggere eller andre mer eller mindre "kjendiser" på Instagram / snapchat, og så videre. 

Deretter kommer de hit til Kvinneguiden, for å diskutere side opp og side ned og i mente angående hvert minste lille vink disse tåpelige "kjendisene" har funnet på i det siste. 

Med tanke på ubrukelige "kjendiser" og diskusjonene om de hyperinteressante detaljene i dagliglivet deres, har du min fulle og oppriktige støtte; Beatles hadde nok fått kjørt seg om de i stedet for å spille inn et nytt album konsentrerte seg om sladder.

Men det finnes vel en mellomting mellom å debattere fargen på toalettpapiret til en deltager i et TV-show intet menneske med en viss grad av fornuft ville se på, og å telle og telle uten videre mål og mening enn å ... telle ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 12.02):

Bruk fantasien litt da, menneske! Det må jo være noe som interesserer deg? 

Anonymkode: e96bc...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjeder meg også ihjel. Har ingen hobbyer eller interesser og jeg er godt voksen. 

Anonymkode: 4e519...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg kjeder meg også ihjel. Har ingen hobbyer eller interesser og jeg er godt voksen. 

Anonymkode: 4e519...af9

Hvorfor ikke begynne å spille musikk - det er da ikke så mye som må til før det begynner å svinge ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...