AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #1 Del Skrevet 1. juli 2023 Jeg kjeder livet av meg. Tips til noe som får tia til å gå? Anonymkode: 757d5...708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #2 Del Skrevet 1. juli 2023 Er du veldig ung? Som menneske er det ditt ansvar og din glede å finne på noe selv, som gir innhold i livet. Ikke alt er gøy her i verden og det skal det heller ikke være, så hva med å rydde opp der du bor? Skikkelig støvsuge og støvtørke i alle kroker. Ordne med oppvask, vaske skap som oppvask skal stå i. Vaske kjøleskap. Vaske klær, tørke det, stryke det og legge pent inn i skap og skuffer igjen. Skrubbe badet, dusjen og doen. Det er helt utrolig hvor mye en kan gjøre hvis en kjeder seg, hvis en vil. Anonymkode: e6794...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #3 Del Skrevet 1. juli 2023 Spørs hva du liker, å hva du føler du mangler? Har du lyst til å lære noe? Lage noe? Være aktiv? Sosial? Kanskje lære et nytt språk? Anonymkode: cf273...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #4 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du veldig ung? Som menneske er det ditt ansvar og din glede å finne på noe selv, som gir innhold i livet. Ikke alt er gøy her i verden og det skal det heller ikke være, så hva med å rydde opp der du bor? Skikkelig støvsuge og støvtørke i alle kroker. Ordne med oppvask, vaske skap som oppvask skal stå i. Vaske kjøleskap. Vaske klær, tørke det, stryke det og legge pent inn i skap og skuffer igjen. Skrubbe badet, dusjen og doen. Det er helt utrolig hvor mye en kan gjøre hvis en kjeder seg, hvis en vil. Anonymkode: e6794...30e Jeg er 42 år og døde litt av kjedsomhet bare av å tenke på å gjøre alle de tingene der. Anonymkode: 0c0f9...c70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #5 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er 42 år og døde litt av kjedsomhet bare av å tenke på å gjøre alle de tingene der. Anonymkode: 0c0f9...c70 Det blir veldig bra etterpå. Anonymkode: e6794...30e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #6 Del Skrevet 2. juli 2023 Telle-trådene her på Kvinneguiden?? Anonymkode: 85647...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 12.02): Jeg kjeder livet av meg. Tips til noe som får tia til å gå? Anonymkode: 757d5...708 Lær å spille "Imagine" slik John Lennon gjorde det; det er faktisk svært enkelt: AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 22.48): Telle-trådene her på Kvinneguiden?? Anonymkode: 85647...82d Tror du Beatles hadde vært like kjente om John, Paul, George og Ringo hadde satset på telletråder i stedet for musikk ...? Anonymkode: 9a279...0f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #8 Del Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 2.7.2023 den 22.48): Telle-trådene her på Kvinneguiden?? Anonymkode: 85647...82d Hva slags folk er dere som finner telletråder underholdende 😝 Anonymkode: 076ef...cc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #9 Del Skrevet 20. juli 2023 Hva er grunnen til at du kjeder deg? Om du er fri og frank til å finne på hva du vil, og ikke er belemret med småbarn, fatter jeg ikke hvordan det er mulig. Lese, tegne, lære deg å sy dine egne klær, kokkelere, kryssord, gaming, serier og filmer, yoga, løpe, fjelltur, spille et instrument, putle i hagen, programmering, osv osv. Eneste gangene jeg kjeder meg er når jeg ikke kan gjøre det jeg vilpga jeg er stuck på lekeplass med småunger.. Anonymkode: 75449...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #10 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 13.51): Hva slags folk er dere som finner telletråder underholdende 😝 Anonymkode: 076ef...cc6 det kan uansett ikke være noe "verre" enn alle de som tydeligvis ikke har noe bedre å finne på enn å lese rubbe og bit de kommer over angående patetiske rosa-bloggere eller andre mer eller mindre "kjendiser" på Instagram / snapchat, og så videre. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden, for å diskutere side opp og side ned og i mente angående hvert minste lille vink disse tåpelige "kjendisene" har funnet på i det siste. Anonymkode: 85647...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #11 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): det kan uansett ikke være noe "verre" enn alle de som tydeligvis ikke har noe bedre å finne på enn å lese rubbe og bit de kommer over angående patetiske rosa-bloggere eller andre mer eller mindre "kjendiser" på Instagram / snapchat, og så videre. Deretter kommer de hit til Kvinneguiden, for å diskutere side opp og side ned og i mente angående hvert minste lille vink disse tåpelige "kjendisene" har funnet på i det siste. Anonymkode: 85647...82d Med tanke på ubrukelige "kjendiser" og diskusjonene om de hyperinteressante detaljene i dagliglivet deres, har du min fulle og oppriktige støtte; Beatles hadde nok fått kjørt seg om de i stedet for å spille inn et nytt album konsentrerte seg om sladder. Men det finnes vel en mellomting mellom å debattere fargen på toalettpapiret til en deltager i et TV-show intet menneske med en viss grad av fornuft ville se på, og å telle og telle uten videre mål og mening enn å ... telle ...? Anonymkode: 9a279...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #12 Del Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 1.7.2023 den 12.02): Jeg kjeder livet av meg. Tips til noe som får tia til å gå? Anonymkode: 757d5...708 Bruk fantasien litt da, menneske! Det må jo være noe som interesserer deg? Anonymkode: e96bc...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg kjeder meg også ihjel. Har ingen hobbyer eller interesser og jeg er godt voksen. Anonymkode: 4e519...af9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #14 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg kjeder meg også ihjel. Har ingen hobbyer eller interesser og jeg er godt voksen. Anonymkode: 4e519...af9 Hvorfor ikke begynne å spille musikk - det er da ikke så mye som må til før det begynner å svinge ...? Anonymkode: 9a279...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå