Gå til innhold

Søskenforsøk - hvor mange forsøk hadde du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Etter 6 uttak, og 2 innsett klaffet det omsider, og vi fikk vårt nydelige ønskebarn.

Etter alle rundene har vi 3 blastocyster på frys, og nå er vi i tenkeboksen vedr. Søskenforsøk. Jeg håper - og tror at det vil bli litt lettere psykisk denne gangen, nå har vi jo endelig blitt foreldre. Men, tanken på at det kun blir henne streifer meg daglig. Hos oss er det mannlig faktor - samt jeg har lav AMH og høy FSH. Eggene på frys er av god kvalitet ifølge klikikken, og jeg var ca 28 år når de ble lagt på is.

Dere som har vært igjennom søskenforsøk, ble det lettere psykisk? Og, var det vanskeligere å få nummer to?

Anonymkode: c570d...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi lyktes på første forsøk sist og startet prosessen med søskenforsøk i januar 22. Hadde ett embryo på frys som ble satt inn 6 måneder senere, som ikke gikk veien. Så hadde vi ett ferskforsøk i november som heller ikke gikk veien og der fikk vi ingen på frys. I februar startet vi nytt forsøk, men det ble avbrutt fordi kroppen ikke ville nedreguleres. Nå har vi hatt en lengre pause fordi kroppen  min ikke fikset det mer og jeg har vært sykmeldt siden slutten av januar. Så dette har vært mye tøffere enn sist, Da gikk jo "alt" så greit i forhold til alt vi har vært gjennom denne gangen. Har fått ting på avstand og venter nå på å komme i gang med nytt forsøk i september. 

Personlig har dette vært veldig mye tøffere en med førstemann. Da streifet ikke tanken en gang og at det var en mulighet for at det ikke ville gå. Tenkte bare selvfølgelig går det bra! Og det gjorde det jo.. på første forsøk. Nå har vi holdt på i 18 måneder og førstemann ble nettopp 4 år. Tenker ofte på at han kanskje ikke får søsken. Og han er så utrolig snill og god med andre barn, spesielt de som er yngre enn seg selv. Er så utrolig vondt å tenke på at han kanskje aldri blir storebror. Vi fortsetter å prøve så lenge vi kan, men tankene er der. Jeg er evig takknemlig for gutten vår og vi vil jo så gjerne ha en liten en til i livene våre. Dette er tøft... 

Men! alle historier er ulike, og det blir helt umulig å sammenligne oss med andre :) Du hadde lang vei med den første, kanskje det går på første forsøk denne gangen? 😊

Endret av Frk.Pøls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...