AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #1 Del Skrevet 30. juni 2023 Hadde medisinsk abort 10.06.(tok cytotec) etter at det ble oppdaget på TUL 08.06. at svangerskapet sluttet å utvikle seg og at hjerte sluttet å slå. Var da i uke 8, fosteret ble målt til 6+4. Vi ønsker å prøve på nytt nå med engang, før første mensen. Har vært på ultralyd for å sjekke om det var noen rester, og det var ikke det. Har tatt flere graviditetstester for å se om HCG er ut av kroppen eller i det minste om det synker. Siste g test var så og si negativ, men jeg ser fortsatt en liten skygge på den. Det var i dag morges. Jeg ville bare se hvordan det ser ut da med EL test. Den var ikke positiv men det ser ut som at EL kan nærme seg. jeg slå meg ikke til ro med det og tok både G test og EL test igjen på kvelden. enda sterkere strek på EL test og mulig ed skygge på gtest. Det jeg lurer på er om det er mulig at så pass lite hcg som er kun skygge på testen kan slå ut på EL testen sånn at den ser nesten positiv ut. Noen med erfaring? Anonymkode: ae6bc...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #2 Del Skrevet 30. juni 2023 El test kan absolutt slå ut på Gtest selv om hcg nivået er lavt ja. Vil nok ikke tro at eggløsning kommer før hcg er 0.. El hormon kan også være stigende selvsagt, men ikke sikkert kroppen klarer å gjennomføre eggløsning så raskt. Ville ventet til du har hatt første mens. Anonymkode: 557da...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå