Gå til innhold

Høyde - Attraktiv

RomeoBoy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 18 år, som er 175 høy, vet at det ikke er noe spesielt høyt, men vil høyden min ha negativ innvirkning hvis jeg prøver meg på en jente som er lavere enn meg :)

Håper noen kan svare meg, klem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyde har alltid tiltrukket meg. Har hatt to menn på 1.95 m og 2.05 m. Men da må jo selvsagt "høy og mørk" passe inn..... :ler2:

En jeg kjenner er litt over 1.90 og samboeren hans er under 1.65, men de har det helt fint sammen de. Tror nok ikke høyden vil ha noen negativ innvirkning på ei som er lavere enn deg, for de fleste vil vel ha en som er høyere...?? Hvor mye lavere er hun forresten? Tror nok 175 hadde blitt litt lavt for meg som er 170 (+ sko = 174cm). Lykke til med sjekkinga :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er selv 175, og jenta mi er 150.. (hun er asiatisk ;)).. Og vi har ingen problemer med noe som helst vi.. Vi synes høydeforskjellen er helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hei!

Jeg er en gutt på 18 år, som er 175 høy, vet at det ikke er noe spesielt høyt, men vil høyden min ha negativ innvirkning hvis jeg prøver meg på en jente som er lavere enn meg :)

Håper noen kan svare meg, klem ;)

Lavere enn deg..er det noe problem da?? :roll: Tror du det går bedre med høye jenter? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker at han er høyere enn meg, men siden jeg er en ganske liten jentekvinne selv, så er høyde stort sett irrelevant. No need for lange stolper hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 160,synes sjøl det er litt for lite. Kjæresten min er 175, også ganske lite, men så har vi perfekt høyde i forhold til hverandre, da. (også er han kjempeherlig :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv. Er gutten høyere enn meg selv spiller det ingen rolle, men jeg vil ikke ha en som er lavere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres vel ut som du er ganske på snittet av norske menn. Selvfølgelig er ikke dette noe problem. Skjønner ikke helt problemstillingen! Er 1.90cm selv, men har aldri tenkt på at det skulle bli noe problem å treffe lave jenter. Hopp i det du :P

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del venninner som påstår at de ikke kunne tenke seg noen som er lavere enn dem. Men jeg regner med at det er med dette som med det meste annet. Faller man så faller man og da bryr de fleste seg fint lite om slikt.

Treffer du noen du liker så synes jeg du skal gjøre et forsøk uansett hvilken høyde vedkommende har.

Selv er jeg 160, så for meg skal det godt gjøres å finne en som er lavere. Ideelt sett så burde jeg vel synes at de ikke skal være FOR høy, men har hatt menn fra 165 til 195 så jeg bryr meg lite om akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde har alltid tiltrukket meg. Har hatt to menn på 1.95 m og 2.05 m. Men da må jo selvsagt "høy og mørk" passe inn.....

:( Hvorfor skal alle være høye og mørke jeg er 1,90 og lys, ingen som sier dem ønsker d..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

8)

Høyden spiller INGEN rolle for meg! Har ingen formening om hva jeg faller for, og akkurat nå en som er lavere... Men bryr jeg meg??? NOT!

Et ordtak sier jo så fint "det er ikke størrelsen det kommer an på"

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden spiller ingen rolle for meg.

2 av mine tidligere kjærester har vært 1.75. Selv er jeg 1.65

Han jeg bor sammen med nå er 1.96

Det er jo MANNEN jeg blir forelsket i. Ikke høyden!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...