AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #21 Del Skrevet 30. juni 2023 Jeg heter Kirsti 🙂. Vanskelig for utlendinger å uttale. Har aldri opplevd å bli kalt Shjirsti. Vet at enkelte i Finnmark uttaler det som det skrives, altså ikke med kj-lys. Syns det er litt fint også. Anonymkode: c40c8...986 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #22 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg heter Kirsti 🙂. Vanskelig for utlendinger å uttale. Har aldri opplevd å bli kalt Shjirsti. Vet at enkelte i Finnmark uttaler det som det skrives, altså ikke med kj-lys. Syns det er litt fint også. Anonymkode: c40c8...986 Skulle stå kj-lyd 🙃 Anonymkode: c40c8...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #23 Del Skrevet 30. juni 2023 Mardina skrev (9 timer siden): Jeg synes bare det sier mer om deg jeg.... Men du om det. Du kunne jo latt være å svare, hvis det ikke var noe som interesserte deg 🙄 Det må da være lov å si hva man mener! Selv synes jeg navnene er greie Lorieen skrev (26 minutter siden): Kirsti er fint - men de færreste i den oppvoksende slekt vil klare å uttale det. Kommer an på hvor man bor kanskje. Men om noen sier navnet "feil",så går da det bra Anonymkode: 8805c...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #24 Del Skrevet 30. juni 2023 Mardina skrev (11 timer siden): Jeg synes bare det sier mer om deg jeg.... Men du om det. Du kunne jo latt være å svare, hvis det ikke var noe som interesserte deg 🙄 Hva gjør du på et forum når du ikke tåler andre sine meninger, egentlig? Anonymkode: b9b26...b8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. juni 2023 #25 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør du på et forum når du ikke tåler andre sine meninger, egentlig? Anonymkode: b9b26...b8c Hvor har jeg skrevet at jeg ikke tåler andre sine meninger? 🙄 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #26 Del Skrevet 1. juli 2023 Mardina skrev (10 timer siden): Hvor har jeg skrevet at jeg ikke tåler andre sine meninger? 🙄 😳 Det er veldig tydelig på svarene dine. Anonymkode: b9b26...b8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2023 #27 Del Skrevet 1. juli 2023 Eller hva med Karen? Anonymkode: 59cd2...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. juli 2023 #28 Del Skrevet 1. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er veldig tydelig på svarene dine. Anonymkode: b9b26...b8c Det får være din mening...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå