AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Del Skrevet 28. juni 2023 Når man bestiller time online eller ved oppmøte i salongen og ikke ber om en bestemt frisør, får man da automatisk den minst populære eller minst erfarne? Anonymkode: 2e394...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #2 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når man bestiller time online eller ved oppmøte i salongen og ikke ber om en bestemt frisør, får man da automatisk den minst populære eller minst erfarne? Anonymkode: 2e394...b2b Du får den som har ledig tid. Altså frisørene har timebøker og når du booker time så får du da time hos den som hadde ledig tid da. Anonymkode: 131c4...c6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Del Skrevet 28. juni 2023 Nå er jeg ikke frisør, men tillater meg å svare. De gangene jeg har gjort det har jeg nesten unntaksvis fått en lærling. Anonymkode: e07b3...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du får den som har ledig tid. Altså frisørene har timebøker og når du booker time så får du da time hos den som hadde ledig tid da. Anonymkode: 131c4...c6e Skjønner det at de velger en med ledig tid, det sier seg selv. Men når flere har ledig, hvordan prioritetes de. Tar de da den frisøren med minst etterspørsel, den minst erfarne? TS Anonymkode: 2e394...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 30. juni 2023 #5 Del Skrevet 30. juni 2023 Hvis jeg bestiller time online så kan jeg velge mellom forskjellige frisører ettersom de har ledig time ☺️ var hos ei jeg ikke har vært før nå nylig, hun hadde mange ledige timer, kanskje hun var minst populær, men jeg ble kjempe fornøyd, hun var kanskje ung og med litt mindre erfaring enn resten men hun var grundig og veldig behagelig som person og absolutt serviceinnstilt. Jeg ga henne strålende reviews for syntes absolutt hun fortjener å bygge opp ryktet og kundeboka si 😄 frisører trenger kunder som tør å bruke de selv om de er ung og uerfaren, hvordan skal de ellers få erfaring og skape seg et godt rykte.. jeg har brukt mange unge frisører, nesten utelukkende fornøyd, de jeg har brukt har spurt sine mer erfarne kollegaer hvis det er noe de er usikker på, for min del skaper det mer tillit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #6 Del Skrevet 30. juni 2023 Blingblingtahei skrev (1 time siden): Hvis jeg bestiller time online så kan jeg velge mellom forskjellige frisører ettersom de har ledig time ☺️ var hos ei jeg ikke har vært før nå nylig, hun hadde mange ledige timer, kanskje hun var minst populær, men jeg ble kjempe fornøyd, hun var kanskje ung og med litt mindre erfaring enn resten men hun var grundig og veldig behagelig som person og absolutt serviceinnstilt. Jeg ga henne strålende reviews for syntes absolutt hun fortjener å bygge opp ryktet og kundeboka si 😄 frisører trenger kunder som tør å bruke de selv om de er ung og uerfaren, hvordan skal de ellers få erfaring og skape seg et godt rykte.. jeg har brukt mange unge frisører, nesten utelukkende fornøyd, de jeg har brukt har spurt sine mer erfarne kollegaer hvis det er noe de er usikker på, for min del skaper det mer tillit. Dette vet jeg, jeg er ute etter hva systemet er programert til og hva de bak disken tenker. Jeg har ekstremt tykt og vanskelig hår med mye fall, så skal det bli greit må frisøre ha erfaring. Min faste frisør er borte og nå trenger jeg desperat en klipp. Sist ble jeg anbefalt en vilkårlig frisør i en annen salong ble jeg skamklipt av det som viste seg å være den nye. Det er få ting jeg har ønsket meg mer i livet enn normalt hår som jeg kan gå til hvem som helst med. TS Anonymkode: 2e394...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 30. juni 2023 #7 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette vet jeg, jeg er ute etter hva systemet er programert til og hva de bak disken tenker. Jeg har ekstremt tykt og vanskelig hår med mye fall, så skal det bli greit må frisøre ha erfaring. Min faste frisør er borte og nå trenger jeg desperat en klipp. Sist ble jeg anbefalt en vilkårlig frisør i en annen salong ble jeg skamklipt av det som viste seg å være den nye. Det er få ting jeg har ønsket meg mer i livet enn normalt hår som jeg kan gå til hvem som helst med. TS Anonymkode: 2e394...b2b Som sagt, hvis jeg bestiller online så kan jeg velge selv hvem jeg vil gå til litt ettersom hvor fort jeg vil ha time eller når tid på dagen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #8 Del Skrevet 30. juni 2023 Blingblingtahei skrev (Akkurat nå): Som sagt, hvis jeg bestiller online så kan jeg velge selv hvem jeg vil gå til litt ettersom hvor fort jeg vil ha time eller når tid på dagen ☺️ Vet det. Men når jeg ikke kjenner frisørene og må gjette er det like vanskelig som å gjette lotto-tall. Derfor spør jeg om det er noe frisører her som kjenner systemet og som kan svare på om en automatisk får his den minst etterspurte hvis en bestiller time i salongen eller lar programet velge når en bestiller online. TS Anonymkode: 2e394...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå