Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #1 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Oppdaget, grøss og gru, igår at rompa mi er på vei til å bli ALTFOR stor! (sånn går det når man pusser opp og ikke har hatt helfigurspeil på evigheter... ) Derfor; hva er beste måten å trene opp/bremse/reversere rompa på? Endret 12. januar 2006 av Sneip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 12. januar 2006 #2 Del Skrevet 12. januar 2006 Unnskyld at jeg ler... Det beste er vel kondisjonstrening, skulle jeg tro? Gå raskt, sykle, jogge, svømme? hilsen storrumpet medsøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2006 #3 Del Skrevet 12. januar 2006 Takk for raskt svar. Måtte le litt jeg også når jeg leste innlegget en gang til. Er faktisk ikke en kroppsfiksert fjortis til vanlig, men akkurat igår (og idag hmmm) fikk jeg panikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillcat Skrevet 12. januar 2006 #4 Del Skrevet 12. januar 2006 Det er som nevnt å bedrive fettforbrennende aktivtet samt å ligge i kaloriunderskudd. Husk at kroppen bestemmer selv hvor den vil ta fettet fra, det går ikke an å punktslanke rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 12. januar 2006 #5 Del Skrevet 12. januar 2006 Det beste er nok å øve seg i å gå BORT fra kjøleskapet og denslags områder i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #6 Del Skrevet 15. januar 2006 Det beste er nok å øve seg i å gå BORT fra kjøleskapet og denslags områder i livet... ← Og rompemuskeltrening er jo heller ikke å forakte......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #7 Del Skrevet 16. januar 2006 Eller å kjøpe seg en kjøleskapsmagnet som jeg har som sier " step away from the refrigerator. I SAID, STEP AWAY, NOW!" og så kommer det sånne høye bombelyder, og da går jeg faktisk litt vekk, for det bråker sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 17. januar 2006 #8 Del Skrevet 17. januar 2006 Markløft, utfall og knebøy er gode styrkeøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 17. januar 2006 #9 Del Skrevet 17. januar 2006 kneløft tror jeg det heter. da trener du rompe og bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2006 #10 Del Skrevet 23. januar 2006 Takk for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå