Gå til innhold

Hvordan regne ut sannsynlighet for dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan regner jeg ut sannsynligheten for at banken min en dag skulle taste feil kontonummer når de overføre en milliard kroner. De taster i stedet mitt kontonummer og overfører milliarden til meg, som jeg oppdager umiddelbart og sender videre til kryptobørser utenfor bankens rekkevidde.

Hva er sannsynligheten for at dette inntreffer? Og er det mer eller mindre sannsnylig enn å vinne førstepremien i eurojackpot?

Anonymkode: 2a999...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan regner jeg ut sannsynligheten for at banken min en dag skulle taste feil kontonummer når de overføre en milliard kroner. De taster i stedet mitt kontonummer og overfører milliarden til meg, som jeg oppdager umiddelbart og sender videre til kryptobørser utenfor bankens rekkevidde.

Hva er sannsynligheten for at dette inntreffer? Og er det mer eller mindre sannsnylig enn å vinne førstepremien i eurojackpot?

Anonymkode: 2a999...e6a

Det er nok ingen stor sannsynlighet. Ellers hadde vi hørt om dette mange ganger. Sannsynligheten for at du oppdager dette kjapt nok til å utnytte det er det vanskelig å regne på.

Anonymkode: a6e58...161

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Og å beholde pengene i ond tro er ikke lov.

Anonymkode: 53891...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...