Gå til innhold

Ok å r*nke i andres hjem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ? Se her:ASSET_MISC_24379959?auto=format&bg=fff&d

ligner på dette bare med speilfronter og litt lenger i bredde. Står i et innhukk i ene enden av rommet. I delen til høyre er det en hylle midt på og to uttrekkbare kurver med innkast til tøyet, den nederste trakk han ut og satt seg på huk der og jazza opp greiene sine… Jeg så det heldigvis ikke. Han «tilsto» fordi han lurte på om det egentlig var innafor

Anonymkode: 06081...dfe

Nei, det hadde ikke vært greit. Men hva i all verden slags menneske er dette? Han høres ikke helt god ut, har det ikke kommet fram før at han var spesiell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har selv runket hos de fleste venninner jeg har vært på besøk oss, noen ganger låner jeg et par skitne truser for litt assistanse :)

Tenker det er helt greit å ta seg et runk når man er på besøk, men ikke lag noe søl eller lignende.

Anonymkode: 91a90...d8a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hæ? Se her:ASSET_MISC_24379959?auto=format&bg=fff&d

ligner på dette bare med speilfronter og litt lenger i bredde. Står i et innhukk i ene enden av rommet. I delen til høyre er det en hylle midt på og to uttrekkbare kurver med innkast til tøyet, den nederste trakk han ut og satt seg på huk der og jazza opp greiene sine… Jeg så det heldigvis ikke. Han «tilsto» fordi han lurte på om det egentlig var innafor

Hvorfor skulle han sitte inni skapet? Høres ikke normal ut. 

Anonymkode: 84680...583

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skulle han sitte inni skapet? Høres ikke normal ut. 

Anonymkode: 84680...583

Er ikke alle som har så lett for å komme ut av skapet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkeno-problem. Å dra seg i løken hos meg er fristende med så mange nakne damer jeg har på veggene..🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Altså, sprute inn i skapet og la der ligge der og godgjøre seg uten å tørke opp?

Anonymkode: 422cf...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hver gang du håndhilser på en mann... ja du vet.

Anonymkode: a8039...90c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hvis man overnatter og er diskret, ikke spruter på andres ting og slikt .. så ja, da går det sikkert an. Ta fram den gode gamle runkesokken eller et kondom etter noe. Diskret, rydd opp og gjerne ta med deg resultat pent hjem.

Men i all verdens navn ... hvem fader runker i klesskapet til noen andre? Jeg er normalt åpen for det meste, men da hjemme hos seg selv. Lyster, og fetsjer ... hjem. Ikke hos kompisen. Og selv ikke om du runka i skapet og tørket opp etter deg. Det handler om helt banal respekt for andres hjem og ting.

Dette er en setning jeg aldri trodde jeg skulle ytre: "IKKE RUNK I KLESSKAPET TIL ANDRE"

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forventer at besøk som bare er der i noen timer, har kontroll nok til å holde den i buksa og ikke skvise seg inn i et klesskap for å runke. Det er rimelig merkelig oppførsel.

Besøk som overnatter, kan ta seg en runk i dusjen. 

Anonymkode: 8c2ac...ed7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, vet du hva. Jammen glad jeg ikke har besøk hvis dette er normalen 🤪

Anonymkode: 9f895...25d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Nymerïa skrev (17 timer siden):

Nei, det hadde ikke vært greit. Men hva i all verden slags menneske er dette? Han høres ikke helt god ut, har det ikke kommet fram før at han var spesiell?

Ikke i den form at noe slikt var en tanke, men litt alternativ gjerne.
Men hadde ALDRI forestilt meg dette.. faktisk ikke engang i dusjen - jeg har alltid tatt det som en selvfølgelighet at man ikke gjør slikt i andres hjem. Men tydeligvis synes noen det er helt greit? Det fatter jeg IKKE..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Er dessverre overraskende normalt innad i familier, pr min observasjon over to tiår. Hva med engangslaken osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...