AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #1 Del Skrevet 28. juni 2023 Hva mener dere om dette temaet? Synes dere det er ok at kompiser som overnatter av og til, benytter boligen din til å onanere diverse steder - også på ganske sære steder (som inni klesskapet på badet etter å ha skjøvet tingene midlertidig til sides)? hvordan hadde dere forholdt dere til det om det kom frem? Anonymkode: 06081...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. juni 2023 #2 Del Skrevet 28. juni 2023 Hvem faen har klesskap på badet? Det er rarere enn å onanere hos andre. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #3 Del Skrevet 28. juni 2023 Macro skrev (4 minutter siden): Hvem faen har klesskap på badet? Det er rarere enn å onanere hos andre. Er du seriøs? Et høyskap/garderobeskap med speilfront TIL HÅNDKLÆR OG SKITTENTØYSKURVER. slike som deg irriterer meg, jeg stilte et seriøst spørsmål! La være å si noe som helst når det er usakligheter du kommer med. Totalt unødvendig! Anonymkode: 06081...dfe 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #4 Del Skrevet 28. juni 2023 Ja Anonymkode: 9e5f4...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #5 Del Skrevet 28. juni 2023 Helst ikke. Tenk om man spruter på gulvet på badet? Anonymkode: 345c8...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvi Normalbakken Skrevet 28. juni 2023 #6 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Helst ikke. Tenk om man spruter på gulvet på badet? Anonymkode: 345c8...ade Hvis han først søler er jo badegulvet det enkleste å vaske. Det må da vært greit å onanere litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas95 Skrevet 28. juni 2023 #7 Del Skrevet 28. juni 2023 Så lenge man gjør det diskret på badet og du treffer dassen så er det greit for min del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 28. juni 2023 #8 Del Skrevet 28. juni 2023 Hadde aldri engang fått lyst til noe slikt når jeg er på besøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 28. juni 2023 #9 Del Skrevet 28. juni 2023 Hvis noen hadde runket i klesskapet mitt hadde de aldri kommet på besøk til meg igjen, noengang 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #10 Del Skrevet 28. juni 2023 WTF, han må ha vært syk den dagen de lærte å r* på skolen. Anonymkode: 1c4ca...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2023 #11 Del Skrevet 28. juni 2023 Det er fullstendig forbudt og den som ikke hadde visst det helt av seg selv, hadde ALDRI blitt invitert til meg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #12 Del Skrevet 28. juni 2023 Det må man bare regne med. Helt greit for meg, så lenge jeg ikke legger merke til det. Anonymkode: fe941...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #13 Del Skrevet 28. juni 2023 Hold seksualiteten din for deg selv. Anonymkode: 71e3c...523 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. juni 2023 #14 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er du seriøs? Et høyskap/garderobeskap med speilfront TIL HÅNDKLÆR OG SKITTENTØYSKURVER. slike som deg irriterer meg, jeg stilte et seriøst spørsmål! La være å si noe som helst når det er usakligheter du kommer med. Totalt unødvendig! Anonymkode: 06081...dfe Har enda til gode å se et slikt skal som er stort nok for en voksen mann. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. juni 2023 #15 Del Skrevet 28. juni 2023 Hos meg helt uaktuelt og strengt forbudt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #16 Del Skrevet 28. juni 2023 Macro skrev (6 minutter siden): Har enda til gode å se et slikt skal som er stort nok for en voksen mann. Hæ? Se her: ligner på dette bare med speilfronter og litt lenger i bredde. Står i et innhukk i ene enden av rommet. I delen til høyre er det en hylle midt på og to uttrekkbare kurver med innkast til tøyet, den nederste trakk han ut og satt seg på huk der og jazza opp greiene sine… Jeg så det heldigvis ikke. Han «tilsto» fordi han lurte på om det egentlig var innafor Anonymkode: 06081...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 28. juni 2023 #17 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hæ? Se her: ligner på dette bare med speilfronter og litt lenger i bredde. Står i et innhukk i ene enden av rommet. I delen til høyre er det en hylle midt på og to uttrekkbare kurver med innkast til tøyet, den nederste trakk han ut og satt seg på huk der og jazza opp greiene sine… Jeg så det heldigvis ikke. Han «tilsto» fordi han lurte på om det egentlig var innafor Anonymkode: 06081...dfe Har enda til gode å se dette på et bad. Uansett, hvorfor skal man uansett trykke seg inn der når man bare kan låse døra? Folk er så føkka i hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #18 Del Skrevet 28. juni 2023 Jeg skjønner ikke helt hva et klesskap har med saken å gjøre. Men ja, det er helt ok å runke hjemme hos andre, så fremt man ikke lar sædrester ligg igjen på ting.. Ser da virkelig ikke problemet om noen runker og lar det komme i do, dopapir, osv.. Anonymkode: 2acf0...12e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #19 Del Skrevet 28. juni 2023 Ikke ok. Har kamera på do og soverom for å ha kontroll på at mine gjester ikke foretar uønskede handlinger. Anonymkode: 45afd...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #20 Del Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hva et klesskap har med saken å gjøre. Men ja, det er helt ok å runke hjemme hos andre, så fremt man ikke lar sædrester ligg igjen på ting.. Ser da virkelig ikke problemet om noen runker og lar det komme i do, dopapir, osv.. Anonymkode: 2acf0...12e Du kan ikke bestemme hvor vidt det er greit for andre enn deg selv. Jeg finner det totalt respektløst og fullstendig uakseptabelt - og trodde virkelig at folk jeg omgås har vett og folkeskikk nok til å holde slikt til sine egne områder og ikke i mine private omgivelser Anonymkode: 06081...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå