Akryl Skrevet 27. juni 2023 #1 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg tror vi kan havne i skvis. Putin kan krysse grense, smugle seg inn i Norge, og søke kirkeasyl i Norge. Da vil Norge havne i langvarige problemer. Politiet må vokte kirke 24/7 i tilfellet Putin kommer ut. Eller vil politiet kunne gå i kirke for å arrestere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pallvesen Skrevet 27. juni 2023 #2 Del Skrevet 27. juni 2023 Kirkeasyl er hellig. Putin kan sitte der til han dør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffekanne Skrevet 27. juni 2023 #3 Del Skrevet 27. juni 2023 Da skal jeg sette en russebuss med fullt anlegg utenfor kirken han oppholder seg i 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 27. juni 2023 #4 Del Skrevet 27. juni 2023 Kaffekanne skrev (1 minutt siden): Da skal jeg sette en russebuss med fullt anlegg utenfor kirken han oppholder seg i Skal vi si fire stk så er han omringet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 28. juni 2023 #5 Del Skrevet 28. juni 2023 Akryl skrev (9 timer siden): Jeg tror vi kan havne i skvis. Putin kan krysse grense, smugle seg inn i Norge, og søke kirkeasyl i Norge. Da vil Norge havne i langvarige problemer. Politiet må vokte kirke 24/7 i tilfellet Putin kommer ut. Eller vil politiet kunne gå i kirke for å arrestere? Putin kommer til å rømme til et land han har gode forbindelser med, kanskje ta en plastisk operasjon, og leve i et luksus-slott med massevis av tungt bevæpnede livvakter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akhenaton Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 On 6/28/2023 at 9:27 AM, I Grosny said: Putin kommer til å rømme til et land han har gode forbindelser med, kanskje ta en plastisk operasjon, og leve i et luksus-slott med massevis av tungt bevæpnede livvakter. Helt til festen får en brå slutt når James Bond melder sin ankomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 3. juli 2023 #7 Del Skrevet 3. juli 2023 Du søker ikke kirkeasyl, det er ikke en juridisk regulert rettighet på samme måte som å søke asyl. Man går i kirkeasyl og så har norske myndigheter i de fleste tilfellene latt være å foreta seg noe. Men Putin kommer seg ikke i kirkeasyl i Norge, han vil bli anholdt før han kommer til ei norsk kirke. Og om han skulle klare å snike sedg inn i ei så tipper jeg menigheten kommer til å be Politiet hente han. Meg bekjent er det ingen som har oppholdt seg i kirkeasyl uten den aktuelle menighetens godkjennelse og bistand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4. juli 2023 #8 Del Skrevet 4. juli 2023 Akhenaton skrev (13 timer siden): Helt til festen får en brå slutt når James Bond melder sin ankomst. Litt avsporing, men jeg lurer på hvem som blir neste James Bond. Jeg foreslår Herman Flesvig, som er en svært dyktig skuespiller som kan gå inn i veldig forskjellige roller, og han har også fysikken og utseendet med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå