AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #81 Del Skrevet 6. juli 2023 Jeg aner ikke hva du kverulerer om her, men tenker jeg setter strek for min deltakelse i denne meningsløse «debatten» du fører med deg selv her. Anonymkode: a27a0...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 6. juli 2023 #82 Del Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg aner ikke hva du kverulerer om her, men tenker jeg setter strek for min deltakelse i denne meningsløse «debatten» du fører med deg selv her. Anonymkode: a27a0...ae3 Jeg lurer bare på hva som fremstår som uklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #83 Del Skrevet 7. juli 2023 Lawyam skrev (12 timer siden): Selvfølgelig skal de trø støttende til og det er vel en del av jobben? Tilrettelseggelse også, men om det å sette munnkurv på presten var nå det tråden handlet om og jeg svarer ut fra! Det er stygt av deg å bruke ordet "munnkurv". Jeg trodde en del av det å ha et kristent livssyn handlet om å hvordan man behandler andre? Prestene har alltid respektert at det kristne budskapet skal tones ned. Jeg respekterer at det likevel må være et element, som kravet til tre salmer i en begravelse. Da har jeg gjerne fått veiledning til å velge tekster uten direkte kristent budskap. Anonymkode: 1ffa8...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #84 Del Skrevet 7. juli 2023 Kokeplate skrev (10 timer siden): Det er da rikelig med medlemmer i kirker, selv om de aldri er i kirken. Som ikke vil være medlemmer lenger om vi ikke får bruke kirka til dåp, bryllup og begravelser. Da vil hele prinsippet og subsidiering via skattepenger forsvinne. Anonymkode: 1ffa8...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #85 Del Skrevet 7. juli 2023 Lawyam skrev (11 timer siden): Ja, hvorfor døper folk barnet sitt da? Tradisjon. Det er høytidelig og flott med dåp i kirka, og en del av familiens historie. Det er noe jeg har vært med på for alle slektninger som har kommet etter meg. Selv om ingen av oss er kristne lenger. Anonymkode: 1ffa8...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå