Vera Skrevet 27. juni 2023 #1 Del Skrevet 27. juni 2023 Går aldri til frisør, klipper meg bare selv (har langt hår)..men har endelig funnet en frisyre jeg kunne tenkt meg å prøve ut..men jeg aner ikke hva den heter. Håret blir lengre og lengre (med en pannelugg som går ca på midten av øynene i midtskill). Er det noen som har denne frisyren? Er du fornøyd? Prøver å finne navnet, men finner ikke akkurat det jeg leter etter (har søkt på Curtains, Bangs..) Hvilken ansiktsform passer en slik frisyre best? Jeg har smal ansiktsform, med litt markerte kinnbein. Jada..jeg har null peiling på sånnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Del Skrevet 27. juni 2023 Har du bilde? Da ville jeg vist det til frisøren, lettere å misforstå en muntlig forklaring enn et bilde 😅 Anonymkode: 1bd77...eba 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Del Skrevet 27. juni 2023 Mener du en shag/Wolf cut? Anonymkode: d8895...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Del Skrevet 27. juni 2023 Gradering. Anonymkode: 7710a...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Mener du en shag/Wolf cut? Anonymkode: d8895...f57 Noe lignende denne frisyren..bare ikke like kort lugg..heter den shag cut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Har du bilde? Da ville jeg vist det til frisøren, lettere å misforstå en muntlig forklaring enn et bilde 😅 Anonymkode: 1bd77...eba Ja, det er helt krise når man blir misforstått og går misfornøyd ut av salongen..det er derfor jeg begynte å klippe meg selv 😅 Skal prøve å ta med meg noen bilder..det jeg liker minst hos frisøren er at de alltid klipper håret kortere enn jeg ønsker 👀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. juni 2023 #7 Del Skrevet 27. juni 2023 Butterfly-cut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroliine Skrevet 27. juni 2023 #8 Del Skrevet 27. juni 2023 Layers? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #9 Del Skrevet 27. juni 2023 Du tar med bilder til frisøren. Det pleide jeg å gjøre når jeg hadde kortere hår og ville ha en bestemt frisyre. Anonymkode: 12cd4...c18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 27. juni 2023 Boetica skrev (12 minutter siden): Butterfly-cut. caroliine skrev (10 minutter siden): Layers? Ja, det er i hvert fall lignende..men jeg ønsker at «lagene» skal være enda mer markerte, enn de er feks ved Layers-Cut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 27. juni 2023 Krever en slik frisyre mye styling? Hvilke hårtype bør man ha? Orker ikke timesvis med styling hver dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #12 Del Skrevet 27. juni 2023 Wolf cut? Den kan Brad Mondo lære deg via youtube. Anonymkode: 45604...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #13 Del Skrevet 27. juni 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Wolf cut? Den kan Brad Mondo lære deg via youtube. Anonymkode: 45604...e7c Jeg tror ikke jeg tør å klippe denne frisyren selv..stusser kun selv 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #14 Del Skrevet 28. juni 2023 Vera skrev (8 timer siden): Krever en slik frisyre mye styling? Hvilke hårtype bør man ha? Orker ikke timesvis med styling hver dag.. Det krever som regel mer styling enn om håret er alt i samme lengde. I tillegg er det mange frisyrer som blir vanskeligere å få pent. Fletter, f.eks, de kortere delene av håret stikker ut og får fletten til å se helt tullete og oppløst ut, siden de ikke når ned til der strikken har kontroll på dem. Hestehaler kan også se stygge ut, om de kortere delene av håret stikker "rett ut" litt under strikken. Og, det krever hyppigere frisørbesøk for å holde det pent.. Jeg vurderte også en sånn klipp, men slo det fra meg nettopp pga alt nevnt over. Anonymkode: f9310...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 30. juni 2023 Forfatter #15 Del Skrevet 30. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 28.6.2023 den 7.10): Det krever som regel mer styling enn om håret er alt i samme lengde. I tillegg er det mange frisyrer som blir vanskeligere å få pent. Fletter, f.eks, de kortere delene av håret stikker ut og får fletten til å se helt tullete og oppløst ut, siden de ikke når ned til der strikken har kontroll på dem. Hestehaler kan også se stygge ut, om de kortere delene av håret stikker "rett ut" litt under strikken. Og, det krever hyppigere frisørbesøk for å holde det pent.. Jeg vurderte også en sånn klipp, men slo det fra meg nettopp pga alt nevnt over. Anonymkode: f9310...c65 Det er det jeg frykter..jeg slenger som regel håret i en hestehale. Men kanskje jeg hadde blitt avvent hestehalen om håret ikke var så tungt lengre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #16 Del Skrevet 30. juni 2023 I gamledager kalte vi det fjærklipp. Slik? Anonymkode: 6c0f7...d35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #17 Del Skrevet 30. juni 2023 Vera skrev (På 27.6.2023 den 23.06): Krever en slik frisyre mye styling? Hvilke hårtype bør man ha? Orker ikke timesvis med styling hver dag.. Jeg har tykt hår med fall, ganske store bølger, med bare litt mousse i håret gjør frisyren seg nesten selv. Anonymkode: ae524...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #18 Del Skrevet 30. juni 2023 Bare pass på at du ikke ender opp med hockey-sveis😬 frisører har en tendens til å slice håret fremfor å klippe, og da ender en bare opp med noen tynne flisete greier🙈 Anonymkode: 88db6...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå