Conall Skrevet 27. juni 2023 #1 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg er litt satt ut her. Først skulle jeg møte en venninne på et utested. Jeg viste ikke hvor denne plassen var. Bare at det var i nærheten, jeg viste og FØLTE hvor jeg skulle gå… kom til et skilt til slutt der utestedets navn. Utifra hvordan det så ut var det skiltet slik at man skulle tro utestedet var rett frem. Gikk noen få skritt før jeg ut av det blå bare viste at nei, det er ikke den veien men til venstre😮 Har en liten kattunge, døra står åpen for å få litt kulde inn. Nå har kattungen vært på vei ut 10 ganger. HVER gang har jeg følt det tvert og gått å hentet hun inn igjen. Tar liksom ikke feil, bare vet det. Her om dagen var det noen som sov over til meg. Han spurte om jeg kunne ringe tlf hans, Men jeg viste hvor den var, den var under senga. Og jeg viste akkurat hvor under senga den var. Wtf is this? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #2 Del Skrevet 27. juni 2023 Kanskje du har blitt utsatt for ganding, eller er det rus inn i bildet?. Anonymkode: eb42c...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #3 Del Skrevet 27. juni 2023 Kanskje du kan se hvordan min relasjon tar veien også ? Anonymkode: 8f77a...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2023 #4 Del Skrevet 27. juni 2023 Jeg tenker du beskriver en form for bekreftelsestendens. Anonymkode: 9d982...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 27. juni 2023 #5 Del Skrevet 27. juni 2023 Høres fantastisk ut å ha slike evner. Synes ikke du, eller er du "redd"? Kanskje du skal teste dette mer ut. Se hva som bor i deg. Uansett tenker jeg at hva enn dette er så er det noe godt for deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå