Gå til innhold

Skjevt smil etter botox i hake


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ved forrige behandling bestemte jeg meg for å sette noen enheter i haka ettersom det jeg har fått noen uønskede rynker der det siste året. Vet ikke om behandleren satte feil eller om det migrerte etterpå, men DLI-muskelen ble i alle fall affisert og nå har jeg et skjevt smil. Det synes ikke når jeg smiler med lukket munn eller prater, men hvis jeg ler eller smiler med tennene ser det ut som jeg har vært hos tannlegen 😪 

Har lest at det kan løses ved å sette litt i DLI-muskelen på den andre siden også, men redd det bare blir verre hvis jeg injiserer mer. Er det noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tok det i så fall før smilet var normalt igjen? Jeg håper at det vil gå ut relativt raskt ettersom det er første gangen jeg fikk injeksjon her og det er en muskel som brukes mye, men må nok belage meg på at det vedvarer til i alle fall over sommeren..  

Anonymkode: bca78...90b

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk også den effekten etter botox i hake men det gikk over av seg selv etter noen uker. 

Hadde ikke satt mer botox på motsatt side for å forsøke å rette ut 

Anonymkode: 978f5...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ. Hvordan kan man få rynker på haken?

Anonymkode: 9f417...a55

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hæ. Hvordan kan man få rynker på haken?

Anonymkode: 9f417...a55

Ved å stramme den eller bevege den, som med alle andre områder man får rynker i pga muskelbevegelser. 

Jeg strammer haken fordi jeg strammer kjeven mye i søvne og ellers 

Anonymkode: 978f5...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke går for langt:

image.png.dd432fdea2f256fa7176d2f0d8df039a.png

Anonymkode: 2dd4d...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Hvordan gikk det, gikk det raskt over, Ts? 

Er det fler her inne som har hatt erfaring med botox i hake siden sist? 😊

Anonymkode: 4370a...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn går det når du velger og betale for at noen skal sprøyte verdens mest potente nervegift inn i ansiktet ditt..

Anonymkode: 92bc1...76d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 27.6.2023 den 9.32):

Ved forrige behandling bestemte jeg meg for å sette noen enheter i haka ettersom det jeg har fått noen uønskede rynker der det siste året. Vet ikke om behandleren satte feil eller om det migrerte etterpå, men DLI-muskelen ble i alle fall affisert og nå har jeg et skjevt smil. Det synes ikke når jeg smiler med lukket munn eller prater, men hvis jeg ler eller smiler med tennene ser det ut som jeg har vært hos tannlegen 😪 

Har lest at det kan løses ved å sette litt i DLI-muskelen på den andre siden også, men redd det bare blir verre hvis jeg injiserer mer. Er det noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tok det i så fall før smilet var normalt igjen? Jeg håper at det vil gå ut relativt raskt ettersom det er første gangen jeg fikk injeksjon her og det er en muskel som brukes mye, men må nok belage meg på at det vedvarer til i alle fall over sommeren..  

Anonymkode: bca78...90b

Kan botox migrere? 😳

Anonymkode: 0c853...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan botox migrere? 😳

Anonymkode: 0c853...6b2

I utgangspunktet ikke, men hvis man gnir seg i ansiktet kort tid (24t) etter behandling så kan den flyte ut til omkringliggende områder. Mange bruker jo sikkert nattkrem, og hvis man er for harde på labben ved påføring av krem samme døgn som injeksjon så kan slike ting skje. Men det skal jo behandler opplyse om. Det er naturligvis også mulig at behandler har satt feil.

Anonymkode: 0ea3f...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...